هتل Palm Wings Kusadasi Beach Resort در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

در فصول اوج سفر، سواحل کوش آداسی مملو از گردشگرانی می‌شود که می‌خواهند از دریای زیبای این شهر، آسمان آفتابی و فعالیت‌های تفریخی مختلف استفاده کنند. در چنین شرایطی، بودن در یک هتل خوب که دارای ساحل اختصاصی باشد، از واجبات است. Palm Wings Kusadasi یکی از بهترین‌ هتل‌های ساحلی این شهر است که با امکانات تفریحی متعدد در کنار رفاه عالی، سفر با تور کوش آداسی را برایتان فوق‌العاده رقم می‌زند.

 


معرفی کوتاهی از Palm Wings Kusadasi


در نگاهی کلی می‌توان Palm Wings Kusadasi را اینگونه توصیف کرد که هتلی بزرگ و ساحلی‌ست با تنوعی خوب در نوع اتاق‌ها، مناسب برای انواع سفرها از سفرهای خانوادگی تا سفرهای دو نفره و همچنین داشتن انواع تفریحات مختلف از چند استخر گرفته تا زمین والیبال، تنیس و ... . این هتل سعی کرده تا با ساخت تجهیزات رفاهی برای سنین مختلف، سفری دل انگیز برای تمامی اعضای خانواده بسازد.
Palm Wings Kusadasi مکانی بسیار زیبا و مدرن است که در منطقه داووتلار کوش آداسی واقع شده و ساحل آن نیز در جایی فوق‌العاده عالی قرار دارد و می‌توان انواع تفریحات آبی را در کنار آفتاب گرفتن در ساحل روشن و ماسه‌ای آن تجربه کرد.

 

راهنمای انتخاب بهترین و مدرن‌ترین هتل‌های ساحلی کوش‌آداسی

 

Palm Wings Kusadasi

 


اتاق‌ها


چند دسته اتاق برای این هتل در نظر گرفته شده است که دو نوع اتاق استاندارد که در واقع اتاق‌هایی بزرگ با تخت دو نفره یا دو تخت جدا گانه هستند را شامل می‌شود. این اتاق‌ها با طراحی مدرن تمامی امکانات رفاهی از جمله تلوزیون، حمام و دستویی عالی، اینترنت رایگان، کمد لباس، میز تحریر و ... را دارا هستند. اتاق‌های خانوادگی نیز شامل اتاق مجزا، تمامی امکاناتی که ذکر شده و تخت‌های اضافی هستند، فقط بعضی از این اتاق‌ها دسترسی مستقیم به استخر و بازی‌های آبی کودکان دارند که کمی گران‌تر هستند.
یک سری اتاق خانوادگی با قیمت پایین نیز وجود دارد که یک اتاق بزرگ با یک تخت دو نفره به همراه یک تخت دو طبقه برای بچه‌هاست. سوییت‌های سه اتاقه، اتا‌ق‌های ماه عسل نیز دیگر انتخاب‌های شما برای اقامت در Palm Wings Kusadasi است.

 

معرفی ۳ هتل عالی و ارزان قیمت برای گذراندن ماه عسل رویایی در کوش آداسی

 

Palm Wings Kusadasi

 


امکانات تفریحی


Palm Wings Kusadasi یک هتل عالی برای تعطیلات است، زیرا در محیطی خصوصی و آرام واقع شده و انواع تفریحات در خودش لحاظ شده است. این هتل در محیط خود چند استخر دارد که شامل استخر معمولی بزرگ، چند استخر با بازی‌های مختلف که دو تا برای بازی کودکان و یکی برای بازی تمام سنین است تعبیه شده و امکان گذاشتن تجهیزاتی همچون واترپلو و بازی‌های این چنینی نیز در آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

 

Palm Wings Kusadasi

 


در کنار این تفریحات آبی، ساحل مجهز به زمین والیبال ساحلی است، می‌توانید در زمین تنیس به تنیس مشغول شوید و همچمنین امکان استفاده از تجهیزات بازی همچون فوتبالدستی و چیزهای اینچنینی را نیز دارید. کار البته به همینجا ختم نمی‌شود و برای تفریحات آبی در دریا نیز می‌توانید با پرداخت پول از اسکی، دوچرخه آبی، بانانا و خیلی چیزهای دیگر استفاده کنید.
فراموش نکنید که ساحل اختصاصی Palm Wings Kusadasi دارای امکانات رفاهی عالی بوده و همچنین سرویس دهی نوشیدنی نیز به آن انجام می‌شود.

 


امکانات مخصوص بچه‌ها


در بند قبل گفتیم که بچه‌ها می‌توانند در استخرهای مخصوص خود انواع بازی‌ها را تجربه کنند، با این حال یک مهد کودک، سالن پخش انیمیشن و همچنین امکانات اختصاصی آن‌ها در رستوران نیز تعبیه شده است تا بتوانند از روزهای خود در Palm Wings Kusadasi به بهترین شکل ممکن بهره ببرند.

 

گشت و گذار در کوش آداسی و جزایر آن به همراه تور کشتی

 

Palm Wings Kusadasi

 


غذا و نوشیدنی


صبحانه، نهار و شام در رستوران اصلی این هتل به صورت بوفه باز ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند در ساعات مشخص از آن بهره ببرند. همچنین میان وعده‌هایی نیز مشخص شده که می‌توانید برنامه‌ی آن را از هتل بگیرد. غیر از این شما می‌توانید با پرداخت پول در رستوران عالی A la Carte نیز غذا بخورید که خود این رستوران شامل سه بخش غذاهای دریایی، غذاهای ایتالیایی و غذاهای ترکی می‌شود. فقط باید در نظر داشته باشید که برای بودن در رستوران باید از یک روز قبل جا رزرو کنید. بخش زیادی از نوشیدنی‌ها به جز یک برند خاص نیز، تا یک میزان مشخص به صورت رایگان عرضه شده و بیشتر از آن باید با پرداخت بهایش نوشیده شود.

 

مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی با خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی

 

Palm Wings Kusadasi

 


اسپا و باشگاه ورزشی


Palm Wings Kusadasi دارای یک اسپای بسیار عالی و زیباست که به سبک ترکی ساخته شده و واقعا از هر نظر کیفیت بالایی دارد. در کنار این اسپا امکاناتی نظیر سونا، جکوزی و ... در نظر گرفته شده و یک باشگاه بدنسانی با تجهیزات نسبتا کامل نیز برای ورزش در این هتل تعبیه شده است.

۱۴ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران