هتل Ephesia Holiday Beach Club، کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل Ephesia Holiday Beach Club، کوش آداسی

کلاب‌‌هتل‌های بزرگ همیشه انتخابی عالی برای اقامت در مقاصد ساحلی هستند. کوش آداسی هم هتل‌های مختلفی در این زمینه دارد که با استخرهای فراوان و محل‌های تفریحی متفاوت، روزهایی شاد را برای شما رقم می‌زنند. امروز ما به سراغ معرفی هتل Ephesia Holiday Beach Club در این شهر رفته‌ایم و می‌خواهیم این هتل جذاب را برای اقامت در سفر با تور کوش آداسی به شما پیشنهاد کنیم.

 

Ephesia Holiday Beach Club، اقامتگاهی مفرح و شاد

هتل Ephesia دو شعبه جدا از هم دارد که نباید این دو را با هم اشتباه کنید. Ephesia Holiday Beach Club یک هتل متفاوت و فوق‌العاده شاد است که با دیدن عکس‌هایش کاملا متوجه آن خواهید شد. این هتل چهار ستاره چسبیده به ساحل، در اتاق‌هایش نمای زیبایی از دریای اژه را برایتان همراه خواهد داشت و یک ساحل اختصاصی بزرگ نیز دارد تا بتوانید در بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی در یک محیط نسبتا خلوت‌تر از دریا لذت ببرید.

Ephesia حدودا ۷۵ کیلومتر از فرودگاه دور است و به شهر کوش‌آداسی نیز نزدیک بوده و می‌توانید با تاکسی به راحتی به مراکز خرید و مرکز شهر بروید. مجموعا ۴۱۰ اتاق در هتل تعبیه شده و گردشگران می‌توانند، از امکانات متعددی که در هتل گنجانده شده، از استخرهای متنوع تا زمین بازی بچه‌ها و ... استفاده کنند.

 

بایدهای گردش و تفریح در تور کوش آداسی

اتاق‌هایی رو به دریا

به طور کلی شما در این هتل چهار انتخاب دارید. اتاق‌های استاندارد که اتاق‌های شیک و زیبا هستند، دارای بالکن اختصاصی بوده و همچنین منظره‌ی دریا را در اختیارتان می‌گذارند. این اتاق‌ها ارزان‌ترین انتخاب شما خواهد بود و اگر در جمع خانوادگی با تور ترکیه به کوش‌آداسی رفته‌اید، باید اتاق‌های خانوادگی را بگیرید که تقریبا شبیه به اتاق‌های استاندارد بوده، اما فضای بزرگ‌تر و تخت‌های بیشتری برای اعضای خانواده دارند.

دو انتخاب نیز در مورد سوییت‌ها دارید که هر دو سوییت‌های استخری بوده و درهایش به روی استخر‌های مجموعه در جاهای مختلف باز می‌شود. سوییت‌های اصلی که گران‌تر هستند دارای فضای ۴۰ متری بوده و سوییت‌های خانوادگی ۳۶ متر فضا دارند. همگی اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان بی‌سیم، تلویزیون بزرگ، سیستم تهویه هوا و حمام و سرویسی بهداشتی بسیار خوب و همچنین گاو صندوق هستند.

 

هتل لاکچری ریچموند افسوس کوش آداسی

امکانات تفریحی

قبل از هر چیز باید دوباره تاکید کرد که ساحل این هتل ۴ ستاره‌ی بزرگ، اختصاصی بوده و هم در خود ساحل امکاناتی برای استراحت و آفتاب گرفتن موجود است و امکان سفارش نوشیدنی در آن‌جا را دارید و هم این که امکانات متعددی برای انجام انواع تفریحات آبی مهیاست که البته باید هزینه‌ی اضافی برایش بپردازید و از شکم گردی تا ماجراجویی، در کوش آداسی خوش بگذرانید.

اما برای بخش‌های آبی، چندین استخر بزرگ و کوچک در سراسر هتل در نظر گرفته شده که بعضی از آن‌ها دارای سرسره‌های آبی و بازی‌های این چنینی نیز هستند. همچنین کوچک‌ترها در بازه‌‌های سنی مختلف نیز استخرهای و بازی‌های مخصوص به خود را دارند.

 

بهترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی

بخش‌های تفریحی هتل تنها به این‌ها ختم نمی‌شود. برای کم سن و سال‌ها فعالیت‌ و فضاهای متنوعی از جمله کلاب بچه‌ها، سالن پخش نمایش و انیمیشن و همچنین یک پارک بازی نسبتا کوچک با نام Lunapark در نظر گرفته شده که ساعات شاد و فوق‌العاده‌ای را برایشان رقم خواهد زد.

برای بزرگ‌ترها یا فعالیت‌های خانوادگی، هم چند زمین مینی فوتبال، یک مجموعه‌ی مینی گلف عالی و همچنین گیم سنتر در نظر گرفته شده تا همه چیز را برای روزهایی مفرح و عالی فراهم کرده باشند. در گیم سنتر بازی‌های متنوع کامپیوتری برای سنین مختلف، بازی‌هایی همچون بیلیارد و فوتبال دستی و ایرهاکی و بسیاری چیزهای دیگر وجود دارد و همگی نیز از شرایط خوبی برخوردار بوده و در فضایی تمیز و شیک قرار گرفته‌اند.

 

۶ تفریح ماجراجویانه در سفر به کوش آداسی

رستوران‌ها

برای چنین هتل بزرگی، صد البته که باید رستوران‌های مختلف نیز در نظر گرفته شده باشد. مجموعا ۷ مکان برای سفارش غذا و نوشیدنی در Ephesia وجود دارد که بیشتر آن‌ها در فضایی زیبا کنار ساحل واقع شده و شما می‌توانید در کنار خوردن غذا از یک منظره‌ی زیبا و رمانتیک نیز بهره ببرید. همچنین با توجه به تنوع بالا، امکان سفارش انواع غذاها از غذاهای محلی ترکی تا غذاهای دریایی یا حتی فست فود را در اختیار دارید.

اسپا و مرکز سلامتی

یک اسپای شیک نیز برای این هتل در نظر گرفته شده تا همه چیز تکمیل و عالی باشد. این اسپا دارای سرویس‌هایی از جاهای مختلف دنیا، حمام ترکی، و همچنین یک استخر مجزا بوده و بنایش نیز در محلی جدا افتاده در هتل ساخته شده تا خیلی شلوغی و هیاهوی هتل، آرامش شما در این مکان را به هم نزند.

 

۷ خوراکی خوشمزه برای خیابانگردی در کوش آداسی

۱۲ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران