هتل Goldenday Wings کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل Goldenday Wings کوش آداسی

هتل‌های نزدیک به ساحل، انتخابی عالی برای اقامت در طول تور کوش آداسی به حساب می‌آیند. با این حال اگر می‌خواهید، تعطیلات خود را در فضایی شاد و دوست داشتنی سر کنید، بهتر است هتلی را انتخاب نمایید که دارای امکانات تفریحی متنوع بوده تا همه چیز در همان هتل برای شما مهیا باشد. گولدن دِی وینگز (Goldenday Wings) که امروز به شما معرفی می‌کنیم، یکی از همین هتل‌های جذاب است که امکانات تفریحی و رفاهی خیلی خوبی دارد و از اقامتگاه‌های پرطرفدار در کوش آداسی به حساب می‌آید. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این هتل برایتان بگوییم.

 

درباره هتل گولدن دِی وینگز کوش آداسی

این هتل شیک و دوست داشتنی تنها یک دقیقه پیاده از ساحل فاصله دارد و تمامی ۱۰۲ اتاق آن منظره‌ی دریای اژه و بندر کوش آداسی را پیش رو دارند. هتل گولدن دِی وینگز دارای ویژگی‌های مختلفی بوده که به خاطر آن‌ها، این مکان را برای اقامت در شهر به شما پیشنهاد می‌کنیم. جایی که با اتاق‌های شیک و امکانات رفاهی خیلی خوب و خدمات دهی عالی، از شما به بهترین شکل میزبانی می‌کند و از طرفی، امکانات تفریحی جذابی را نیز برای مهمانانش در نظر گرفته.

هتل دارای یک استخر بزرگ،کلاب کودکان، تفریحات شبانه مختلف، سالن بازی، بازی‌های گروهی و خیلی چیزهای دیگر بوده و همچنین یک مرکز اسپا و سلامتی بزرگ نیز در خود دارد. گولدن دِی وینگز یک هتل لاکچری و گران‌قیمت نیز، اما جایی بسیار خوب برای اقامت در طول سفر به کوش آداسی بوده و خیلی از نیازهای شما را در محیط خود هتل برطرف می‌کند.

بنای اصلی هتل یک ساختمان دو بخشی متفارن است که در کل ظاهری شیک اما به دور از تجمل دارد و بخش زیادی از حیاط آن را استرخ بزرگ  مجموعه و تخت‌هایی که دورش در نظر گرفته، پر کرده‌اند. جلوی لابی هم فضای سبز کمی با چند درخت وجود دارد که در روزهای بهاری، گل‌های قرمز رنگ، جلوه‌ای جذاب به آن‌جا می‌دهند. در داخل بنا نیز اوضاع به همین ترتیب بوده و اگر چه که فضای کلی آن تمیز و شیک است، اما المان خاص و ویژه‌ای وجود ندارد که بخواهیم از آن حرف بزنیم.

 

هتل ۴ ستاره ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

اتاق‌های هتل گولدن دِی وینگز

همان‌طور که گفتیم، در این مجموعه ۱۰۲ اتاق وجود ددارد که کلا به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ اتاق‌های استاندارد و اتاق‌های بزرگ که تفاوت عمده آن‌ها تنها در همان فضای اضافی است. مهم نیست کدام یک از واحدهای اقامتی هتل را اجاره می‌کنید، تمامی این واحدها رو به دریا بوده و دارای بالکن اختصاصی هستند. درون بالکن‌ها نیز میز و صندلی قرار داده شده تا بتوانید، همان‌جا نوشیدنی صرف کنید و از منظره‌ی دریا لذت ببرید. سرویس بهداشتی و حمام واحدها بزرگ و عالی تهیه دیده شده و از نظر ظاهری نیز اتاق‌ها همه یک شکل هستند و از رنگ‌های خنثی در طراحی آن‌ه استفاده شده تا سلایق مختلف را پوشش دهند.

اتاق‌های استاندارد ۲۸ متری هستند و اتاق‌های بزرگ ۳۴ متری که در اولی یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره در نظر گرفته شده و در اتاق‌های بزرگ، سه تخت یک نفره قرار دارد. همه‌ی اتاق‌ها دارای تلوزیون، کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی، میز تحریر، چای و قهوه ساز، سیستم تهویه هوای مطبوع و امکاناتی از این دست هستند. البته شما اتاق‌های استاندارد را می‌توانید برای یک نفر نیز اجاره کنید که هزینه‌ی اقامت شما کم‌تر خواهد شد و ملزم به اجاره‌ی اتاق به صورت دو نفره نیستید.

غذا و نوشیدنی در هتل گولدن دِی وینگز

در مجموع یک رستوران برای این هتل در نظر گرفته شده که صبحانه‌ی کامل به صورت بوفه باز در آن‌جا بین ساعات ۷ تا ۱۰ صبح و به صورت کاملا رایگان سرو می‌شود. همین رستوران برای صرف نهار و شام، هم یک منوی کامل برای غذاهای ترکی و بین‌المللی داشته و هم منو غذاهای ایتالیایی و مکزیکی که در نوع خود جالب است. این رستوران هم یک سالن بزرگ سرپوشیده دارد و برای کسانی که دوست دارند در محیط باز و با منظره‌ی دریا غذای خود را میل کنند، یک تراس بزرگ با میزهای متعدد تهیه دیده است.  بخشی از این محل نیز به صورت بار و کافه اسنک بین ساعات ۱۰ تا ۱۹ به فعالیت می‌پردازد.

همچنین شما می‌توانید به صورت ۲۴ برای صرف نوشیدنی به بار لابی بروید و در کلاب شبانه‌ی خود هتل نیز، بین ساعات ۱۲ شب تا ۲ بامداد، نوشیدنی و چند نوع اسنک نیز به فروش می‌رسد. روم سرویس هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و با شماره‌ی داخلی ۷۰۵ در دسترس شما خواهد بود. با توجه به مشرف بودن لابی به استخر، شما می‌توانید نوشیدنی تهیه شده را در کنار استخر نیز نیل نمایید.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی در کوش آداسی

 تفریحاتی که می‌توانید در هتل گولدن دِی وینگز تجربه کنید

اما بخش بسیار خوب این هتل، انواع تفریحاتی است که در ساعات مختلف روز برای شما تدارک دیده‌اند. قبل از هر چیز، هتل دارای یک استخر بزرگ و یک سرسره آبی است و دور تا دور استخر تخت‌های متعددی قرار داده شده تا بتوانید در آن‌جا آفتاب بگیرید. در طول روز، در همین استخر برنامه‌های مختلفی برپا می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به رقص گروهی در آب، ایروبیک آبی اول صبح و حتی بازی‌های جمعی اشاره کرد. استخر هتل گولدن دِی وینگز در بخش کم عمق مناسب کودکان ۳۰ سانتی متر عمق داشته و در باقی بخش‌ها ۱.۴ متر عمق دارد.

کودکان و نوجوانان در این مکان، کلاب مخصوص به خود را داشته و می‌توانند، در کنار تماشای انیمیشن، نقاشی و کارهایی از این دست، به همراه مربیان مجرب به بازی‌های گروهی با دیگر بچه‌های هتل پرداخته و ساعاتی خوش را در کنار هم سر کنند. این بخش از هتل برای افراد ۴ تا ۱۲ سال بوده و هر روز بین ساعات ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۲ تا ۴ بعد از ظهر میزبان بچه‌ها خواهد بود. این را هم فراموش نکنید که این محل برای برگزاری تولد بچه‌ها نیز امکاناتی دارد و اگر نیاز بود، می‌توانید یکی دو روز قبل هماهنگ کرده و یکی دو ساعتی تولد فرزندان خود را در هنگام سفر به کوش آداسی، در همین محل برگزار کنید.

 

معرفی ۵ هتل‌ دارای پارک آبی در کوش آداسی

مجموعه‌ی گولدن دِی وینگز دارای یک سالن بازی نسبتا بزرگ بوده که در آن‌جا چند میز بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و بازی‌های این چنینی تهیه دیده شده است. اما شب‌های نیز بساط خوش گذرانی فراهم بوده و در رستوران، موسیقی زنده پخش می‌شود و در ادامه شب‌ها تبدیل به یک مینی دیسکو جذاب برای مهمانان خواهد شد. نمایش‌های ویژه مثل رقص کلمبیایی، سیرک کوچک، نمایش موزیکال و برنامه‌های این چنینی نیز در شب‌های مختلف در هتل برپا می‌شود. هر شب نیز کاب شبانه و کارائوکه برگزار شده که می‌توانید تا ساعت ۲ بامداد در آن‌جا بوده و همراه دیگر مهمانان، شب‌هایی شاد را در تور کوش آداسی سر کنید.

مرکز اسپا و سلامتی هتل گولدن دِی وینگز

مسملا روزهای سفر با توجه به برنامه‌ ریزی‌های بدون وقفه، اشکالاتی که پیش می‌آید و خستگی گشت و گذار، کمی استرس زا است و بهترین جا برای رفع این استرس، مرکز اسپا و سلامتی بوده که هتل گولدن دِی وینگز یک مجموعه بسیار خوب برای شما تهیه دیده است. مرکز اسپا و سلامتی هتل دارای حمام ترکی، سونا، جکوزی، اتاق‌های ماساژ خصوصی و امکاناتی از این دست است و در آن‌جا از روغن‌های گیاهی اورگانیک برای ماساژ استفاده می‌شود. این مکان دارای یک سالن آرایش نیز بوده که البته بعضی از بخش‌های آن مثل سرویس ماساژ یا سالن آرایش، هزینه‌ای اضافی برایتان در پی خواهند داشت. طراحی این مرکز بسیار شیک و زیباست و حمام ترکی آن با مرمر فوق‌العاده جذابی تزیین شده که واقعا چشم نواز است. اما این محل ظرفیت کمی دارد که در بعضی روزها ممکن است آزاردهنده باشد.

 

بهترین هتل‌های سواحل لانگ و بانوان در کوش آداسی

دیگر بخش‌های هتل گولدن دِی وینگز

جالب است که برای این محل، یک بوتیک کوچک در نظر گرفته‌اند که در آن‌جا، اجناسی مناسب روزهای سفر شما در کوش آداسی تهیه دیده شده. کیف‌های دستی تا مایو، کلاه آفتاب‌گیر، کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، خوراکی‌های متنوع و چیزهایی از این دست، اجناس این بوتیک را شکل می‌دهند. لابی هتل نیز به غیر از بار، یک تلوزیون بزرگ و مبلمانی برای نشستن دارد که امکان تماشای بازی‌های ورزشی مختلف را برایتان فراهم می‌کند.

فاصله‌ی مراکز مختلف با هتل گولدن دِی وینگز

به غیر از کوش آداسی مارینا که در فاصله‌ی چند متری از هتل واقع شده، اغلب جاهای گردشگرپذیر کوش آداسی، حداقل یک کیلومتری با این هتل فاصله دارند. بازار بزرگ این شهر، ۱.۵ کیلومتر از هتل دور است و خیابان بار نیز ۱.۶ کیلومتر از هتل فاصله دارد. فاصله‌ی ساحل بانوان با هتل گولدن دِی وینگز ۳.۵ کیلومتر بوده و تا پارک آبی آکوا آدالند نیز باید فاصله‌ی حدود ۵.۶ کیلومتری را طی کنید.

نکاتی که درباره هتل گولدن دِی وینگز باید بدانید

  • اینترنت رایگان بی‌سیم برای تمامی اتاق‌ها و در مکان‌های عمومی هتل در دسترس شما خواهد بود
  • روزهای چهارشنبه، رستوران هتل بوفه باز باربیکیو برپا می‌کند
  • اغلب امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود اما برخی بازی‌های مثل بیلیارد و برخی امکانات اسپا، هزینه‌ای اضافی برایتان در پی خواهد داشت
  • شرکت در تمامی نمایش‌ها و اجراهای زنده هتل رایگان است و تنها کلاب شبانه بعد از ساعت ۱۲ شب محدودیت سنی ۱۸ سال دارد
  • اتاق‌ها دارای گاو صندوق نیستند و گاو صندوق‌های کوچک لابی را نیز به صورت روزانه باید اجاره کنید

 

هتل و ریزورت ۵ ستاره Le Bleu کوش آداسی

آدرس: TÜRKMEN MAHALLESİ HASAN REİS BULVARI NO 15 Kusadasi , 09400 Kusadası

شماره تماس: 00902566180079

۲۰ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران