۶ جاذبه‌ی زیبا و شگفت انگیز فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۶ جاذبه‌ی زیبا و شگفت انگیز فیلیپین

فیلیپین یکی از کشورهای زیبای آسیایی است که گردشگران زیادی در سال به این کشور سفر می‌کنند. پایتخت آن، مانیل یک شهر بزرگ و شلوغ است که می‌توانید در طول شبانه روز گردش و تفریح کنید. اگر علاقه‌مند به طبیعت هستید و قصد سفر با تور فیلیپین را دارید، جاذبه‌های دیدنی زیادی که چند مورد آن را معرفی می‌کنیم، می‌تواند شما را به خود جذب کند.

فیلیپین با جمعیتی رو به افزایش و طبیعتی بسیار زیبا در لیست گردشگری بسیاری از مردم دنیاست. این کشور جزایر زیادی دارد و با وجود کوه‌های آتشفشانی فعال و طوفان و عوامل مختلف جوی باز هم باید از مناظر کم‌نظیر آن دیدن کرد.


جزیره بوراکای را ببینیم


جزیره بوراکای یکی از زیباترین مناظر فیلیپین را دارد و در حالی که طول آن بیشتر از ۷ کیلومتر نیست اما گردشگران علاقه بسیاری به سفر چند روزه به این جزیره دارند. دیدنی‌ترین جاذبه این جزیره، ساحل شن‌های سفید، به طول ۴ کیلومتر است که در حاشیه آن پر از هتل، رستوران و مراکز خرید است. همچنین در بوراکای مهمانی‌های زیادی به همراه آتش بازی و موسیقی برگزار می‌شود. با این حال، زیبایی و تمیزی خود را نیز حفظ کرده است.

 

۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی

 

 جزیره بوراکای

 

 

کلیسای سنت آگوستین


کلیسای سنت آگوستین بنایی فوق العاده زیبا دارد که در دوره حضور اسپانیایی‌ها ساخته شده است. این بنا از بلایای طبیعی و تخریب در امان مانده است. گردشگران زیادی برای آشنایی با بخشی از تاریخ فیلیپین و مانیل به دیدن این کلیسا می‌آیند.

 

 

کلیسای سنت آگوستین

 

 

جزیره آتشفشانی Luzon


کوه آتشفشان تال Taal در جزیره لوزن Luzon قرار گرفته است که تاکنون ۳۳ فوران برای این کوه ثبت شده است. این جزیره برای گردش عموم مناسب نیست اما برای علاقه‌مندان زمین شناسی، دیدن این جزیره از فیلیپین جالب خواهد بود. همچنین دریاچه زیبایی در این جزیره وجود دارد که بزرگترین دریاچه داخل جزیره‌ای در دنیا به حساب می‌آید.
کوه آتشفشانی دیگری به نام Mayon نیز در همین جزیره وجود دارد که به خاطر شکل مخروطی متقارنش مشهور است. شدیدترین فوران ثبت شده مربوط به سال ۱۸۱۴ است که جان ۱۲۰۰ نفر را گرفت. این کوه و منطقه اطراف آن پارک ملی فیلیپین محسوب می‌شوند که ارزش بازدید را دارند.

 

راهنمای وضعیت آب و هوایی فیلیپین در شهرهای گردشگرپذیر این کشور

 

 جزیره آتشفشانی Luzon

 

 

جاذبه‌های تاریخی خوزه ریزال


قلعه تاریخی سانتیاگو دژی است که توسط مهاجمان اسپانیایی در مانیل ساخته شده است. داستان‌های زیادی بین مردم این کشور درباره این قلعه وجود دارد. گفته می‌شود خوزه ریزال یکی از قهرمانان ملی فیلیپین، در این قلعه زندانی بوده تا اینکه در سال ۱۹۸۶ اعدام شد. برخی گردشگران که علاقه‌مند تاریخ یک کشور هستند، از این قلعه بازدید می‌کنند.
همچنین به جهت این قهرمان ملی، خوزه ریزال، پارکی با مساحت ۶۰ هکتار پوشیده شده از گل‌های تزئینی، دارای مناطقی برای پیاده‌روی است. تندیس بزرگی از خوزه ریزال در پارک ملی ریزال ساخته شده است. پس از تاریکی هوا فواره‌های رنگی زیبا به رقص در می‌آیند و به هنگام صبح محلی‌ها در پارک هنرهای تای چی فیلیپینی را تمرین می‌کنند. همچنین هر یکشنبه عصر در فضای باز یک کنسرت رایگان برگزار می‌شود.

 

 راهنمای سفر به پالاوان؛ تکه‌ای از بهشت در فیلیپین 

 

 خوزه ریزال

 

 

رودخانه زیرزمینی Puerto Princesa


رودخانه Puerto Princesa در پارک ملی قرار دارد که به هنگام بازدید از این مکان متفاوت و عجیب، حس خواهید کرد در یک سیاره دیگر هستید. در این منطقه غاری وجود دارد و رودخانه‌ای به طول ۸.۲ کیلومتر که از این غار می‌گذرد و به دریا می‌ریزد. برای بازدید از این غار می‌توان قایق پدالی کرایه کرد و طول رودخانه را با آن عبور کرد و با مراحل شکل گیری سنگ ها در ساختار زمیثن شناسی منطقه آشنایی پیدا کرد.

 

بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

 

 Puerto Princesa

 

 

جزیره پر از آرامش مالاپاسکوآ Malapascua


در بین مجمع الجزایر فیلیپین، جزیره مالاپاسکوآ جزیره‌ای است که بهتر است حتما به آن سفر کنید. اگر چند روزی نیاز به آرامش دارید، این جزیره بهترین گزینه برای چند روز استراحت و دوری از زندگی شهری است. می‌توانید در این جزیره کوچک یک خانه ساحلی زیبا و ارزان اجاره کنید و با فرهنگ مردمان محلی آنجا آشنا شوید. امتحان کردن غذاهای محلی فیلیپینی در یک ساحل زیبا و آشنایی با آداب و رسوم آنها می‌تواند تجربه خوبی را به همراه داشته باشد.

 

 

Malapascua

۰۷ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران