راهنمای سفر به تاگایتای زیبا در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
راهنمای سفر به تاگایتای زیبا در فیلیپین

تاگایتای، یکی از نقاط توریستی تور فیلیپین، چیزهای زیادی برای جذب گردشگران دارد. از مجموعه بی‌پایان مکان‌های غذاخوری گرفته تا چشم‌اندازهای باشکوه دریاچه تال، برای کسانی که به دنبال استراحت هستند جذاب است و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد مشکلات خود را فراموش کنند و برای چند روز یا بیشتر در آرامش غرق شوند. اینجا به خاطر دمای نسبتا خنک‌تر آن، فضای بسیار راحتی را نیز ایجاد می‌کند که آن را به بهشتی برای مراکز سلامتی و خلوت تبدیل کرده است. تاگایتای همچنین مملو از موسسات و فعالیت‌های خانوادگی، مقاصد رمانتیک و جاذبه‌های آشپزی است. ما در اینجا کارهایی که باید انجام دهید و مکان‌هایی برای بازدید در داخل و نزدیک تاگایتای را جمع آوری کردیم تا راهنمای شما در سفر به این کشور باشد.

 

نمایی از آتشفشان تال

البته، بزرگ‌ترین دارایی تاگایتای چشم‌انداز آن است. بخشی از چیزی که آن را خاص می‌کند، چیزی نیست که در قلمرو آن وجود دارد، بلکه چیزی است که می‌توان از آنجا تحسین کرد، دریاچه تال و آتشفشان زیبا اما معتدل در مرکز آن. خیلی‌ها نمی‌دانند چیزی که اکنون آن را دریاچه تال می‌نامیم، در واقع دهانه آتشفشانی عظیم و باستانی است. اما نترسید، این فقط جزیره کوچکی در وسط دریاچه فعال است. اما تاریخ زمین‌شناسی چیزهای زیادی را در مورد تاگایتای، به ویژه موقعیت، جغرافیا و توپوگرافی آن توضیح می‌دهد. تاگایتای در لبه این دهانه آتشفشانی قرار دارد و وقتی صحبت از مناظر آتشفشان تال می‌شود، جایی بهتر از آن وجود ندارد. برای سال‌های متمادی، این منظره گران‌بها مزیت زیبایی شناختی برای مؤسسات تجاری مانند رستوران‌ها و هتل‌ها در تاگایتای ایجاد کرده و به طرز قابل‌توجهی به رشد اقتصاد شهر کمک کرده است.

 

۲۰ عکسی که شما را عاشق فیلیپین می‌کند

Sky Ranch Tagaytay

این پارک تفریحی پنج هکتاری هم برای بچه‌ها و هم برای بزرگسالان جایی فوق‌العاده است. اینجا دارای سواری‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیز، رستوران‌ها و غرفه‌های غذا و فعالیت‌هایی مانند اسب سواری است. این پارک همچنین مکان‌های خوبی برای تماشای آتشفشان تال و فضاهایی برای رویدادهای شرکتی، پذیرایی برای همه مناسبت‌ها و سایر اجتماعات فراهم می‌کند. برجسته‌ترین سازه اسکای رنج با ارتفاع ۶۳ متر یک چرخ و فلک با ۳۲ گوندولا است.

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب (دوشنبه تا جمعه)؛ ۸ صبح تا ۹ شب (شنبه - یکشنبه، تعطیلات). بسته به محدودیت‌ها و پروتکل‌های فعلی، برنامه ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. لطفا سایت رسمی یا صفحه فیسبوک را برای به روز رسانی برنامه بررسی کنید.

آدرس: Km. 60, Tagaytay - Nasugbu Hwy, Kaybagal South, Tagaytay, Cavite, Philippines

 

زیپ لاین

برای افراد ماجراجو در تور فیلیپین زیپ لاین راهی عالی برای مشاهده و تجربه محیط سرسبز تاگایتای است. اگر اولین بار است که سوار زیپ لاین می‌شوید، این مقدمه خوبی است زیرا زیپ‌لاین‌ها در تاگایتای خیلی وحشتناک نیستند و نه خیلی بلند و نه خیلی طولانی هستند. Sky Ranch و Tagaytay Picnic Grove هر دو تجربه زیپ لاین را ارائه می‌دهند. همچنین نرخ‌ها بسته به نوع و روز متغیر هستند و در واقع روزهای وسط هفته ارزان‌ترند.

 

۱۴ فعالیت هیجان انگیز در فیلیپین

بیشه پیکنیک تاگایتای

برای کسانی که ترجیح می‌دهند برای روزی جذاب لوازم پیکنیک جمع کنند، Tagaytay Picnic Grove یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید میز، آلاچیق یا کلبه اجاره کنید. اگر می‌خواهید آشپزی و کباب کنید، شرایطی نیز وجود دارد، اما می‌توانید کباب‌پز و مشعل قابل حمل خود را نیز بیاورید. برخی از نقاط با منظره دریاچه تال و برخی دیگر زیر سایه درختان هستند. همچنین اینجا علاوه بر مناطق پیک‌نیک، دارای یک مسیر بوم‌گردی، پیست اسب‌سواری، زمینی باز برای پرواز بادبادک یا بازی بدمینتون و موارد مشابه، زیپ‌لاین، فروشگاه‌های سوغاتی و غرفه‌های غذا است. ساختارهای نسبتا جدیدی در داخل بیشه پیک نیک وجود دارد از فضای پارکینگ چند سطحی بگیرید تا سکوی دید جدید، پیاده روی آسمان، و فضاهای تجاری. برخی از امکانات هنوز نیاز به ارتقا دارند، اما بسیاری از مناطق بهبود یافته‌اند.

ساعت کار: ۶ صبح تا ۱۰ شب (هر روز)

هزینه ورودی: ۵۰ پزو

هزینه پارکینگ: ۳۵ پزو (خودرو)؛ موتورسیکلت رایگان است.

 

La VeryOl’s Kawa Bath

بله درست متوجه شدید، حمام گرم کاوا حتی به لوزون جنوبی رسیده است و می‌توانید آن را در تاگایتای تجربه کنید! حمام La VeryOl Mountain View Garden یک باغ اسپا متعلق به یک خانواده و تحت مدیریت خانوادگی است که تجربه حمام داغ کاوا را ارائه می‌دهد. اینجا که بر روی خط الراس قرار گرفته و منظره‌ای زیبا از دامنه‌های سرسبز را به نمایش می‌گذارد یکی از جاهایی است که توصیه می‌کنیم حتما در تور فیلیپین سری به آن بزنید. علاوه بر حمام گرم کاوا، خدمات ماساژ مختلفی نیز ارائه می‌شود. می‌توانید شب را در یکی از چهار اتاق ایوان اقامت کنید یا به یک تور یک روزه بروید. یک رستوران داخلی نیز در دسترس است. شما باید با مدیریت تماس بگیرید تا برای تور یک روزه جا یا اتاق خود را برای اقامت شبانه رزرو کنید.

 

سفری جذاب به جزیره بوهول: فیلیپین

ساعات کاری: تور روزانه ۸:۰۰ صبح تا ۵:۰۰ بعدازظهر؛ شبانه ۱۴:۰۰ (ورود)، ۱۲:۰۰ شب (خروج).

آدرس: St Francis Dr, Tagaytay, Cavite, Philippines

 

Crosswinds

مجتمع Crosswinds در واقع یک مجتمع مسکونی و تفریحی با الهام از سوئیس به مساحت ۱۰۰ هکتار است که در منظره‌ای سرسبز با حدود ۲۰ هزار درخت کاج در یکی از ارتفاعات تاگایتای واقع شده و شش منطقه مسکونی، گزینه‌های اقامتی، رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌های تخصصی و موارد دیگر را در خود جای داده است! این در واقع به یکی از مقصدهای رو به پیشرفت برای آخر هفته در تاگایتای تبدیل شده است. سایر مراکز غذایی در داخل محوطه عبارتند از Coffee Project، Cafe Voila و Windmill.

هزینه ورودی: رایگان

هزینه پارکینگ: رایگان

 

مزرعه توت فرنگی کوئینز، آلفونسو

اگر از طرفداران توت فرنگی هستید، شهر آلفونسو، یکی از شهرهای همسایه تاگایتای، دارای مزرعه توت فرنگی با رستوران و نانوایی است. مزرعه توت فرنگی کوئینز هر چیزی که مربوط به توت فرنگی باشد را ارائه می‌دهد. اگر فصل توت فرنگی باشد می‌توانید آن‌ها را بچینید و بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند ماهیگیری با چوب را بیاموزند برای این فعالیت‌ها، باید وب‌سایت رسمی را برای زمان‌بندی موجود بررسی کنید، زیرا ممکن است نیاز به رزرو باشد. مزرعه همچنین به عنوان یک مکان برای اقامت و صبحانه و محل برگزاری رویدادها نیز عمل می‌کند. اما بارزترین ویژگی رستوران آن است که در ساختمانی عظیم با قاب A قرار دارد و بسیاری از اقلام با طعم توت فرنگی از سالاد گرفته تا صبحانه و دسر و نوشیدنی سرو می‌کند. مربای توت فرنگی، چیزکیک توت فرنگی، پای توت فرنگی بوکو، نان توت فرنگی و موارد دیگر را به خانه ببرید!

 

گشت و گذار در پالاوان فیلیپین

ساعت کاری: ۸:۰۰ صبح تا ۱۹:۰۰ (روزهای هفته)؛ ۸:۰۰ صبح تا ۲۰:۰۰ (آخر هفته)

آدرس: Sitio Hawilian 2, Alfonso, Cavite, Philippines

 

عمارت پازل

عمارت پازل که در سال ۲۰۱۲ توسط کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگترین مجموعه پازل جهان تأیید شد، در همان سال با بیش از ۱۰۰۰ پازل راه اندازی شد. این عمارت در حال حاضر میزبان حدود ۲۰۰۰ پازل است که قدیمی‌ترین آن‌ها به دهه ۸۰ باز می‌گردد. موزه خصوصی توسط خانواده جورجینا گیل-لاکونا، مجموعه‌دار اداره می‌شود که در Barangay Asisan در چند کیلومتری جاده اصلی واقع شده است. از جاده اصلی منتهی به موزه، که قبلا خانه تعطیلاتی خانواده بود علائم راهنمایی شما را به سمت عمارت هدایت می‌کند.

ساعت کاری: ۸:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰

هزینه ورودی: ۱۰۰ پزو

آدرس: Brgy I. Cuadra, Tagaytay, Cavite, Philippines

 

موزه اورلینا

موزه اورلینا یکی دیگر از موزه‌های هنری خصوصی است که به نام هنرمند و بنیانگذار، رامون اورلینا، که به خاطر مجسمه‌های شیشه‌ای نمادین خود مشهور است، نامگذاری شده است. این موزه در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد و شاهکارهای این هنرمند را در طبقات دوم و سوم به نمایش گذاشت. همچنین میزبان آثار دیگر هنرمندان جوان و نوپا است که یکی از اهداف موزه را برآورده می‌کند تا به عنوان مکانی برای هنرمندان جوان برای نمایش آثارشان عمل کند. همچنین این موزه دارای یک آمفی تئاتر و یک نمایش عرشه پشت‌بام است و اثر اصلی در حال حاضر در دهلیز موزه ملی تاریخ طبیعی به نمایش در آمده است.

 

معرفی بزرگ‌ترین مراکز خرید فیلیپین

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ (سه شنبه تا یکشنبه)؛ دوشنبه‌ها تعطیل است.

آدرس: Hollywood Subdivision Road Brgy, Subd, Tagaytay, Cavite, Philippines

 

کالروگا، ناسوگبو

کالروگا که به راحتی از تاگایتای قابل دسترسی است، در واقع در شهرداری ناسوگبو در Batangas قرار دارد. نام این شهر برگرفته از نام شهرداری Caleruega در اسپانیا، جایی که سنت دومینیک دو گوزمان، پدر گروه واعظان، در آن به دنیا آمد. این مجموعه کلیسا که در ابتدا به عنوان مکانی برای استراحت و تفکر ساخته شده بود، به یکی از مقاصد انتخابی برای تصاویر عروسی و قبل از ازدواج تبدیل شده است. محیط سرسبز و به خوبی نگهداری شده مسافران گردش‌های روزانه را نیز جذب می‌کند که فقط می‌خواهند زیبایی طبیعت را درک کنند.

ساعت کاری: ۶:۰۰ صبح تا ۱۷:۳۰ (دوشنبه تا یکشنبه)؛ ۱۰:۳۰ صبح (برنامه آنلاین دسته جمعی یکشنبه).

 

لمری، Fantasy World

دنیای فانتزی که در ابتدا قرار بود پاسخ فیلیپین به دیزنی‌لند باشد، سال‌هاست به صورت ناتمام مانده است و ساخت و ساز آن به کندی در جریان است اما به جای رسیدن به هدف اصلی یعنی تطابق با دیزنی‌لند، بیشتر به یک نقطه عکاسی تبدیل شده است. پارک و برخی از سواری‌ها شما را مشتاق چیزی می‌کند اما متاسفانه در دسترس نیستند. بدیهی است که سواری‌ها دیگر کار نمی‌کنند، اما کل مکان هنوز ارزش بازدید دارد. در واقع، نه تنها بازدیدکنندگان کنجکاو را به خود جلب کرده است، بلکه تولیدات تلویزیونی و سینمایی را نیز به خود جلب کرده است. این مکان محل فیلمبرداری فیلم‌هایی مانند Fantastica و Got 2 Believe و نمایش تلویزیونی Majika از GMA 7 بود. نقطه برجسته پارک قلعه است که می‌توانید به بالای برج اصلی بروید و دید خوبی از پارک و مناطق اطراف آن داشته باشید.

 

۷ ساحل جذاب و خلوت فیلیپین

آدرس: 2V8F+763, Diokno Hwy, Lemery, Batangas, Philippines

۲۶ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران