سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین

آیا نیاز به جذب ویتامین دی و تفریحات ساحلی دارید؟ برای مدت‌های طولانی بوراکای سرآمد تمامی سواحل فیلیپین به لحاظ گردشی و تفریحی بوده است. تا این که به خاطر بازسازی‌های و محافظت به مدت ۶ ماه درهای آن به روی مردم بسته شد. اینجا بود که بسیاری برنامه تعطیلاتشان را عوض کردند و بسیاری دیگر نیز به دنبال مقصد جایگزین گشتند. البته این خبر خیلی هم بد نبود و باعث شد بسیاری از شرکت‌های گردشی سواحل جایگزینی را پیدا کنند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین آشنا کنیم.

 

San Juan, La Union

سن ژوان همیشه یکی از برجسته‌ترین نقاط فیلیپین برای موج سواری بوده اما این سال‌ها تبدیل به مقصد اول مانیلی‌ها برای دور شدن از شلوغی شهر شده است. تصورش با بکنید جایی شبیه به ماکاتی اما با خورشید سوزان، ماسه‌های زیبا و موج سواری روبرو هستید. شما به راحتی و با یک رانندگی ۵ ساعته از مانیل به این منطقه خواهید رسید. در سن ژوان شما جای خواب و غذای ارزان هم در دسترس دارید. La Union که به پایتخت موج‌ سواری شمالی شناخته می‌شود جایی عالی برای شرکت در کلاس‌های موج سواری و همچنین گشت و گذارهای ساحلی است. البته هنگام شنا و تفریح باید مراقب عروس‌های دریایی باشید. به همه بازدیگنندگان اعم از موج سواران و شناگران در فصل‌های بارانی توصیه می‌شود که مراقب باشند.

 

 ۱۰ کافی‌شاپ جذاب بوراکای فیلیپین که باید از آنها دیدن کنید 

 

 

 San Juan

 

 

 جزیره Siargao در Surigao del Norte

سیارگاو یکی از جزایر واقع در سوزیگائو دل نورت است که در میان موج سواران و شناگران بسیار محبوب و مورد توجه است. این جزیره با داشتن ماسه‌های پودری سفید، نخل‌های سرسبز و زیبا، و آب‌های آبی روشن جایی بسیار زیبا و دیدنی ارائه می‌دهد که بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود می‌کشاند. همانند سن ژوان در این جزیره نیز موسسات گردشی فعالیت می‌کنند که می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید. به لطف اینترنت و بلاگ‌های اینترنتی این روزها سیارگاو در رده نقاط محبوب و توریستی قرار بگیرد. با این تفاوت که بوراکای حال و هوای تجاری به خود گرفته اما این جزیره هنوز همان حالت طبیعی خودش را حفظ کرده است.

 

 

  جزیره Siargao

 

 

کرون در پالاوان

پالاوان یکی از زیباترین و بکرترین نقاط فیلیپین است که هنوز بیشتر بخش‌های آن دست نخورده باقی مانده است. این منطقه با سواحل ماسه سفید، نرم و پودری، آب‌های کریستالی و مناطق سرسبز گرمسیری به معنای واقعی کلمه مناظری پوستری و بهشت گونه ارائه می‌دهد. نه تنها شما در سفر به این سواحل می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی بهره ببرید بلکه می‌توانید از فعالیت‌های متعددی مثل پیاده‌روی، شنا، غواصی و صعود لذت ببرید. گردشگران معمولا به دو نقطه کرون و ال ‌نیدو می‌روند. کرون در شمال پالاوان بیشتر میزبان توریست‌هایی است که تمایلی به شرکت در جشن‌های شبانه ندارند. مردم محلی بسیار مهربان و مهمان دوست هستند. به علاوه شما در این خطه می‌توانید از تعداد زیادی از غذاهای محلی خوشمزه را امتحان کنید.

 

 زیباترین نقاط فیلیپین برای غواصی در آب‌های بی‌کران اقیانوسی 

 

 

کورون

 

 

تاپیاس بلندترین قله بلند در کرون است که می‌توانید از طریق یک مسیره پله‌ای به آن برسید. بنابراین اگر اهل صعود و تماشای مناظر پانوراما هستید از این فرصت استثنایی به راحتی عبور نکنید.

 

 

ال نیدو در پالاوان

ال نیدو از سواحل شمال غربی پالاوان است که اکثر جایی برای جشن و پایکوبی شناخته می‌شود. ال نیدو جزیره‌ای محبوب است که با انواع کافه‌ها پر شده است. در بین این کافه‌های برجسته می‌توان به راستا و پوکا اشاره کرد. شما می‌توانید در این جزیره و جزایر اطراف آن از موهبت‌های طبیعی استفاده کنید و طیف وسیعی از فعالیت‌های آبی لذت ببرید. شنا، غواصی، غواصی در عمق کم، پیاده‌روی و صعود، قدم زدن در امتداد ساحل، تماشای غروب زیبای خورشید و همچنین پیک در بخش‌های جنگلی از جمله این تفریحات هستند. کفش‌های راحت به پا کنید و برای کشف آبشارهای پنهانی در جزیره کاوش کنید.

 

 

 ال نیدو

 

 

زامبالس

زامبالس یکی از سواحل محبوب آخر هفته‌ای برای مردم بومی است که برای تفریح و استراحت به آن می‌روند. آناوانگین کو محبوب‌ترین بخش در میان محله‌های زامبالس بوده و نسبتا بیشتر از سایر نقاط توسعه یافته است. شما می‌توانید زیر سایه درختان کمپینگ کنید و از مناظر زیای طبیعی و گرمسیری لذت ببرید. در امتداد ساحل کو (cove) قدم بزنید و به سمت کوه آتشفشانی پیناتوبو بروید. شما می‌توانید آب‌های زمردین چشمگیر و زیبایی را در آناوانگین پیدا کنید. عاشقان فعالیت‌های آبی می‌توانند در آناماونگین به موج سواری بپردازند و یا به ساحلی ساحل کریستالی در San Narciso بروند. یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب و جالب در این منطقه جزیره پوتیپوت است که همه زیبایی‌های طبیعی گرمسیری اعم از ماسه‌های سفید پودری را در خود جای داده است اما آنقدر کوچک است که شما تنها در ظرف نیم ساعت می‌توانید کل آن را بگردید.

 

 زیباترین جزایر فیلیپین با مناظری بی‌نظیر و بهشتی 

 

 

زامبالس

 

۰۴ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران