شرکت در تور هنری‌ جواهرسازی تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
شرکت در تور هنری‌ جواهرسازی تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان یکی از جذاب‌ترین شهرهای این کشور برای گشت و گذار به حساب می‌‌آید. جاییکه برترین اقامتگاه‌های گرجستان را در خود جای داده است تا گردشگران به دلخواه خودشان اقامتی لوکس و گران داشته باشند و یا در یک جای تمیز و ارزان ساکن شوند. شهری که بهترین رستوران‌ها و کافه‌های تفلیس را در خود دارد تا از مهمانان این شهر با لذیذترین غذاهای سنتی گرجی پذیرایی کند. شهری که محل تجمع آثار باستانی و تاریخی گرجستان است و جدای از بازدیدهای فرهنگی و تاریخی، در آن می‌شود انواع تفریحات مدرن را نیز انجام داد. در سفرتان با تور گرجستان به تفلیس اگر به دنبال شرکت در یک رویداد هنری جذاب هستید همراه ما باشید تا یک تور یک روزه‌ی عالی را خدمتتان معرفی کنیم و شما را آماده کنیم برای داشتن یک روز خاطره‌انگیز در این شهر.

 


تور جواهرسازی و میناکاری تفلیس


اگر به جواهرسازی علاقه‌مند هستید، اگر اهل ریزه کاری‌ها و جزئیات هستید، اگر از گشت و گذارهای هنری لذت می‌برید، اگر می‌خواهید وارد هنرهای تجسمی کشور گرجستان شوید و از نزدیک با آنها چالش کنید، می‌توانید در این تور شرکت کنید. توری که ۶ ساعت به درازا می‌کشد و در ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود. توری که طی آن به همراه یک مربی، مینا کاری و جواهرسازی گرجی به شما آموزش داده می‌شود تا آنچه آموزش می‌بینید را روی نقره و در گران‌ترین حالت روی طلا پیاده کنید. آموزشی که طی آن می‌توانید جذاب‌ترین سوغاتی‌های سفر خود را برای عزیزانتان به دست خودتان آماده کنید. با شرکت در این تور شما یکی از سنتی‌ترین هنرهای گرجستانی را می‌آموزید و پس از پایان این تور و تا همیشه می‌توانید آنچه آموخته‌اید را به کا بگیرید. اگر می‌خواهید با جزئیات بیشتر این تور آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

۲ تور ماجراجویانه‌ی جذاب در سفر به تفلیس

 

تور جواهرسازی تفلیس

 

 

 مواردی که این تور شامل آنها می‌شود:

۱- کلاس‌های خصوصی میناکاری
۲- آموزش درباره‌ی یکی از سنتی‌ترین هنرهای گرجستان
۳- ساختن جواهرات شخصی برای خود و یا برای نزدیک‌ترین عزیزانتان
۴- سرویس رفت و برگشت به محل اقامت در تفلیس: استفاده از این امکان به صورت اختیاری می‌باشد و اگر از آن استفاده نکنید هزینه‌ی شرکت در تور کاهش پیدا خواهد کرد.
۵- آب، قهوه، چای و میان وعده: این تور شامل وعده‌ی غذایی ناهار نمی‌شود اما با اسنک از شرکت کنندگان پذیرایی خواهد شد.

 

۲ تور متفاوت که در سفر به تفلیس می‌توانید در آنها شرکت کنید

 

تور جواهرسازی تفلیس

 


انتظاراتی که باید از شرکت در این تور داشته باشید:

۱- از شرکت در این تور باید انتظار داشته باشید از میان اسطوره‌ها و تاریخ گرجستان، اشکال معروف و پرطرفدار را بیرون بکشد و به شما بیاموزد چگونه آنها را روی نوارهای نقره و یا طلا نقش ببندید.
۲- از شرکت در این تور باید انتظار داشته باشید شما را در تهیه‌ی یک یادگاری منحصر به فرد از سفر به گرجستان یاری کند و امکان ساختن و پرداختن این یادگاری را در بهترین صورت ممکن برای شما فراهم آورد.
۳- از شرکت در این تور باید انتظار داشته باشید امکانات رفاهی و تفریحی یک روز متفاوت در تفلیس را برای شما فراهم آورد.
۴- از شرکت در این تور باید انتظار داشته باشید شما را با فرهنگ و هنر گرجستان آشنا کند و به پاس این آشنایی یک هدیده‌ی ماندگار که همانا آموزش است به شما ارائه دهد.

 

موزه ملی گرجستان گنجینه‌ای گرانبها برای مسافران تور تفلیس

 

تور جواهرسازی تفلیس

 


نکات مهم درباره‌ی شرکت در این تور


۱- این تور را باید از طریق سایت www.viator.com رزرو و بلیت شرکت در آن را تهیه کنید. چنانچه قصد انصراف از شرکت در تور را نیز داشتید اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری، این کار را انجام دهید تمامی هزینه‌های شرکت در تور به شما عودت داده خواهد شد.
۲- حداقل سن افراد شرکت کننده در آن ۱۶ سال است.
۳- شرکت در این تور به افرادی که مشکل ستون فقرات دارند توصیه نمی‌شود.
۴- این تور یک تور خصوصی است که به صورت گروهی نیز در آن می‌توانید شرکت کنید.
۵- اگر سفر با تور تفلیس یک سفر عاشقانه و رمانتیک برای شما به حساب می‌آید که به همراه زوج‌تان به این شهر آمده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید. چرا که می‌توانید یک جفت حلقه‌ی دست ساز برای خودتان درست کنید.
۶- جواهراتی که شما در این تور برای خودتان درست می‌کنید یک روز بعد از برگزاری تور به شما تحویل داده می‌شود. چرا که به آنها باید حرارت داده شود و این عملیات سبب می‌شود دست‌سازهای شما همان روزی که آنها را درست می‌کنید آماده نباشند.
۷- این تور به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. بنابراین برای شرکت و استفاده‌ی حداکثری از آن باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.

۰۱ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران