در تور عکاسی تفلیس عکس‌های زیبا بگیرید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
در تور عکاسی تفلیس عکس‌های زیبا بگیرید

تفلیس شهر زیبایی‌های بی‌پایان گرجستان است که باید به آن سفر کرد و حداقل چند روزی را در آن پرسه زد. شهری که پر از گوشه‌های دنج است و پر از کافه‌هایی که می‌شود عصرهای هیجان‌انگیز در آنها داشت. شهری که جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیار در خود دارد و معماری آن به قدری چشم‌نواز است که گردشگران را بی‌تاب خودش می‌کند. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر می‌خواهید عکس‌های ناب از خودتان بیندازید همراه ما باشید تا یکی از عکاسان خوب این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. عکاسی که بهترین فریم‌های شما در این شهر را ثبت می‌کند تا یادگاری‌های بی‌نظیری از حضور در این شهر داشته باشید.


استخدام عکاس در تفلیس

اگر در سفر به تفلیس می‌خواهید یک فرد حرفه‌ای زیباترین عکس‌ها را از شما بیندازد این امکان برایتان فراهم است. یک عکاس حرفه‌ای این شهر در مدت زمانی به اندازه‌ی یک و نیم ساعت شما را به بخش قدیمی تفلیس می‌برد تا زیباترین تصاویر را با بهترین دوربین‌ها و لنزها از شما ثبت کند. عکاسی که به شما چندین فریم عالی عکس ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را در ابعاد بسیار بزرگ چاپ کنید و روی دیوار اتاق‌تان یا هرجای دیگری نصب نمایید. این کار یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین تفریحاتی است که در سفر به تفلیس می‌توانید انجام بدهید. تفریحی که طی آن هم در بخش قدیمی این شهر پرسه‌ای زده‌اید و هم عکس‌های عالی از خودتان ثبت کرده‌اید. این تور بیشتر مورد استقبال خانم‌هاست و مدل‌های زیادی این کار را در سفر با تور تفلیس انجام داده‌اند.

 

معرفی بهترین بوتیک‌ هتل‌های تفلیس

تفلیس

امکانات تور عکس انداختن در تفلیس

۱- این تور یک تور خصوصی به شمار می‌آید که طی آن یک عکاس در بخش‌های مختلف محله‌ی قدیمی تفلیس از شما عکس می‌اندازد. عکاسی که تخصصش عکاسی مدل است.
۲- در این تور جدای از عکاسی می‌توانید با محله‌ی قدیمی تفلیس نیز آشنا شوید و برای یک ساعت و نیم در آن پرسه بزنید.
۳- عکاس این تور در حدود ۴۵ فریم کامل عکس به شما ارائه می‌دهد و علاوه بر این ۴۵ فریم، چندین عکس با فرمت خام نیز به شما می‌دهد که آنها را نیز خودتان می‌توانید ادیت کنید و عکس‌های فوق‌العاده ازشان بیرون بیاورید.

 

جذاب‌ترین خیابان‌های تفلیس

تفلیس

ساعات برگزاری تور عکس انداختن در تفلیس

این تور در بیشتر روزهای سال از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود و شما باتوجه به زمان خودتان می‌توانید یک وقت در این بازه را انتخاب کنید. وقتی که البته توسط دیگران رزرو نشده باشد. شما یک ساعت و نیم در این بازه‌ی زمانی می‌توانید این عکاس را به استخدام خودتان دربیاورید.

تفلیس

نقاط مختلف عکاسی در تفلیس

تفلیس در خود بی‌شمار نقاط جذاب دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده از خودتان بیندازید. نقاطی که هرکدامشان یک بک‌گراند عالی به شمار می‌آیند و فضاهای نوری مختلفی به شما ارائه می‌دهند. بخش قدیمی این شهر برای آنهایی که می‌خواهند مدل تفلیس شوند بهترین نقطه‌ی آن به شمار می‌آید. در این بخش می‌شود عکس‌های متفاوت انداخت. بنابراین مکانی که این عکاس برای ثبت تصاویر شما انتخاب کرده است بهترین مکان برای عکاسی مدلینگ در تفلیس به شمار می‌آید.

 

بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس

تفلیس

نکات ویژه درباره تور عکس انداختن در تفلیس

۱- برای اینکه در این تور شرکت کنید حتما چندین دست لباس همراه خود داشته باشید و اگر خانم هستید سعی کنید متناسب با هر لباس‌تان آرایش‌تان را متفاوت کنید. البته حواستان باشد برای این کار خیلی زمان در اختیار ندارید. چراکه این عکاس تنها یک و نیم ساعت در اختیار شماست. البته این عکاس خودش بهترین پیشنهادها برای لباس‌ها و ژست‌ها و حتی آرایش‌ها را متناسب با هر مکان به شما ارائه خواهد داد.
۲- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان در این تور ۱۰ نفر هستند و برگزاری آن منوط به خوب بودن شرایط جوی است. اگر شرایط جوی تفلیس خوب نباشد تور لغو می‌شود و هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.
۳- در این تور تمامی افراد می‌توانند شرکت کنند حتی افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی هستند. چراکه ویلچر در دسترس‌شان خواهد بود.
۴- برای ثبت‌نام در این تور می‌توانید Photo Tour In Tbilisi را در وب‌سایت www.viator.com سرچ کنید و متناسب با زمان سفرتان به تفلیس در این تور شرکت نمایید.
۵- پس از ثبت‌نام اگر بخواهید حضورتان در تور را لغو کنید و تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود، حداقل ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور باید این کار را انجام بدهید.

۲۷ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران