شهر باستانی لیجینگ چین ، تجربه زندگی محلی

جاذبه‌های گردشگری چین
شهر باستانی لیجینگ چین ، تجربه زندگی محلی

در سفر با تور چین به این کشور پهناور، بازدید از جواهر پنهان استان یوننان، شهر لیجینگ را از دست ندهید. این شهر دارای یک تاریخ غنی مربوط به سلسله Song است. فضای این شهر قدیمی است، با کانال ها و آبراهه‌ها در امتداد خیابان های باستانی، حوضچه‌ها، پارک‌ها و کاخ‌ها، پر از معماری چینی باستان است. در این متن کارهایی که می‌توانید در این شهر انجام داده و لذت ببرید را به شما معرفی می‌کنیم.


شهر لیجینگ از لحاظ موقعیت جغرافیایی، نسبت به سایر نقاط توریستی استان در مقایسه با سایر نقاط استان نسبتا دوردست است، اما از مزایای آب و هوایی خوبی در تمام طول سال برخوردار است. این شهر دارای کوه‌های بزرگ است، جایی که بازدید کنندگان می‌توانند به کمپینگ و یا پیاده روی بروند.


۱- خانه‌های باستانی در شهر قدیمی لیجینگ را ببینید


قدم زدن در این شهر تاریخی، مقدمه‌ای عالی برای آشنایی با فرهنگ غنی لیجینگ است. این شهر قدیمی یک سایت میراث جهانی یونسکو است که از سال ۱۹۹۷، به خاطر معماری منحصر به فردش به رسمیت شناخته شده است. بازدید کنندگان می‌توانند عکس‌های بی‌نظیری را با خانه‌های قدیمی شهر برای خود ثبت کنند. همچنین می‌توانید در تورهای گشت شهری ثبت نام کرده و از کل شهر بازدید نمایید.

 

خاص‌ترین و زیباترین معابد چین را بشناسید

 

شهر لیجینگ چین

 


۲- طلوع آفتاب را بر روی قایقی در دریاچه لوگو Lugu تماشا کنید


ساکت بودن صبح ها در دریاچه لگو، برای گردشگران لذت بخش است. برای تماشای طلوع خورشید می‌توانید قایق اجاره کنید. لذت بردن از مناظر زیبا، از آب‌های صلح آمیز و کوه‌های اطراف آن می‌تواند توسط اجاره یک موتورسیکلت اتفاق بیفتد که در اطراف دریاچه خواهید یافت. گردشگرانی که مایل به اقامت طولانی‌تر باشند می‌توانند یک شب در هتل‌های سه ستاره اتاق رزرو کنند.

 

طبیعت‌گردی در دل زیباترین برکه‌های چین

 

شهر لیجینگ چین

 


۳- یک بعد از ظهر در شهر باستانی شوش Shuhe


فقط چند مایلی دور از شهر قدیمی لیجینگ، شهر باستانی Shuhe، یک سایت تاریخی است، ایده آل برای قدم زدن در بعد از ظهر آفتابی. با پیاده‌روی در اینجا شما می‌توانید چشم‌اندازی زیبا و ساختمان‌های قدیمی را مشاهده کنید. رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و همچنین مغازه‌های مختلفی که برای خرید سوغاتی مناسب هستند. ساعت بازدید این محل تا ساعت ۷ بعدازظهر می‌باشد.

 

 

شهر لیجینگ چین

 


۴- برای پیاده روی آرام به پارک بندر اژدهای سیاه بروید


اگر از تماشای طبیعت لذت می‌برید، پارک بندر اژدهای سیاه Black Dragon Pond Park یک مکان ایده آل برای گشت و گذار است. پاییز زمان خیلی خوبی برای گردش در این پارک است. درختانی با برگ‌های رنگی زرد و نارنجی و انعکاس زیبای آنها بر روی آب‌ها را تصور کنید.

 

۳ جاذبه دیدنی و بی‌نظیر چین که شما را شگفت زده می کند

 

شهر لیجینگ چین

 


۵- تماشای نمایش لایجیانگ


نمایش لایجیانگ در واقع نمایش فرهنگ‌های قبیله‌ای چین است. اجرای این نمایش در فضای باز در حدود ۳۱۰۰ متر بالاتر از سطح دریا، با پس زمینه the Jade Dragon Snow Mountain انجام می‌شود. هنرمندان از قبایل مختلف اقلیت استان یوننان هستند. آنها جشنواره را با موسیقی زیبایی جشن می گیرند.

 

 

شهر لیجینگ چین

 


۶- درباره تاریخ در کاخ موفو یاد بگیرید


این مجموعه در پای کوه شیر قرار دارد و در بین شکوفه‌های آلو و درختان ماگنولیا احاطه شده است که در فوریه بسیار زیبا هستند. ساختار اصلی کاخ توسط آتش و زلزله در سال ۱۹۹۶ نابود شد و پس از آن دوباره بازسازی شد. راهنماهای تور در منطقه برای توضیحات بیشتر این جاذبه تاریخی به گردشگران در دسترس هستند.

 

۸ معماری بی‌نظیر در ساخت هتل‌های چینی که شما را حیرت زده می‌کنند

 

شهر لیجینگ چین

 


۷- با ماشین کابلی در دره ماه آبی رانندگی کنید


دره ماه آبی از دور شبیه هلال ماه آبی است و نزدیک کوه‌های یخی است به همین دلیل آن را به این عنوان نامگذاری کرده است. بازدیدکنندگان می‌توانند با پیاده روی یا اتوبوس به این منطقه دسترسی پیدا کنند و یا با ماشین‌های کابلی از مناظر باشکوه اطراف لذت ببرید.

 

 

شهر لیجینگ چین

 


آدرس: Yulong, Lijiang, Yunnan, China

 


۸- پیاده روی در دره Tiger Leaping Gorge


یکی از عمیق‌ترین دره‌ها و محبوب‌ترین مناطق گردشگری در میان بازدیدکنندگان لیجیانگ، دره Tiger Leaping Gorge است. این میراث جهانی حدود ۱۵ کیلومتر طول دارد. در این مسیر امکان پیاده‌روی وجود دارد و در صورتی که بخواهید شب را اقامت داشته باشید می‌توانید در مهمانخانه‌ واقع در منطقه بمانید.

 

زیباترین سواحل شنزن چین برای گشت و گذارهای تابستانی

 

Tiger Leaping Gorge

 

 

در گردش از شهر لیجینگ تجربه زندگی محلی، پیاده‌روی در طبیعت و مزه کردن غذاهای چینی تجربه جدیدی کسب می‌کنید.

۲۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران