برجسته‌ترین مکان‌ها برای گردش در کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
برجسته‌ترین مکان‌ها برای گردش در کوش آداسی

کوش آداسی از شهرهای استراحتگاهی ترکیه و از مقاصد ساحلی و بسیار محبوب بین گردشگران محسوب می‌شود که مخصوصا تابستان‌ها بسیار مورد بازدید و توجه گردشگران تور ترکیه  قرار می‌گیرد. کوش آداسی خیلی بزرگ نیست اما به جز غذاهای دریایی تازه و خوشمزه، فضایی پر جنب و جوش همراه با مراکز خرید دوست داشتنی و موقعیت‌های گردشی متعدد را هم در دسترس قرار می‌دهد. بنابراین جاهای برجسته‌ای وجود دارد که بتوانند شما را با توجه به نیازتان جذب کنند. ما در اینجا نقاط برجسته و نمادین کوش آداسی را معرفی می‌کنیم.

 

جزیره پیگئون

اگر از جاده بندرگاه کوش آداسی ۳۵۰ متر به سمت بیرون بروید به جزیره پیگئون با بقایای قلعه‌ای مربوط به دوره بیزانس در سده ۱۳ خواهید رسید. این منطقه یکی از نقاط عطف آرام جزیره است که گردشگران عاشقش هستند و دوست دارد در کافه‌ای دنج خودشان را مخفی کنند و یا در ساحل آرامشبخشش به قدم‌زنی بپردازند. جدای از این‌ها غروب این منطقه به شدت زیبا و نفسگیر و بوده و می‌توان گفت رفتن و بازدید از آن یکی از عاشقانه‌ترین کارهایی‌ست که در طول سفرتان با تور کوش آداسی می‌توانید انجام دهید.

 

 

جزیره پیگئون

 

 

آدرس: Kusadasi harbor, Kusadasi, Turkey

 

 

ساحل بانوان

این ساحل که تنها در فاصله دو کیلومتری از کوش آداسی واقع شده یکی از پرطرفدارترین سواحل آن است. اگر در سفری زنانه هستید و یا می‌خواهید عصری را جدا از دیگر اعضای گروه وقت بگذرانید این ساحل یکی از بهترین انتخاب‌هایی‌ست که می‌توانید داشته باشید. با توجه به تنوع ورزش‌های آبی و کافه‌های ساحلی فوق‌العاده‌ای در این ساحل وجود دارد محال است از تفریح در آن خسته شوید. به علاوه می‌توانید از تخت‌های آفتابی و چترهایی که در امتداد ساحل قرار داده شده اجاره کرده و ساعاتی همه چیز تمام را تجربه کنید.

 

  معرفی برترین سواحل کوش‌آداسی برای یک روز تفریح لذت‌بخش 

 

ساحل بانوان

 

 

آدرس: Kadinlar Denizi, Kusadasi, Turkey

 

 

شبه جزیره دیلک

شبه جزیره دیلک در واقع یک پارک ملی فوق‌العاده زیبا و درخشان با کوه‌های چشمگیر و مناظر رویایی و باورنکردنی است. با سواحل خیره‌کننده رای شنا و حمام آفتاب این منطقه محلی عالی برای گردش‌های روزانه محسوب می‌شود. غار زئوس، بخشی از این ذخیره طبیعی شگفت‌انگیز، نقطه عطفی بسیار معروف بین گردشگران است که برای بازدید از آن برنامه‌ریزی می‌کنند. این پارک زیبا و حفاظت شده فرصت گردشی روزانه و جذاب را همراه خانواده فراهم می‌کند.

 

 

شبه جزیره دیلک

 

 

آدرس: Kuşadası, Aydın Province, Turkey

 

 

شهر باستانی افسوس

یکی از زیباترین شهرهای باستانی ترکیه افسوس، در ۲۰ کیلومتری کوش آداشی است که یکی از با ارزش‌ترین ویرانه‌های باستانی به جا مانده از دوره روم شرقی و یونان باستان در ترکیه باقی مانده است. این شهر که در ساحل لونیا واقع شده بر اثر زلزله شدید سال ۶۱۴ میلادی تا حد زیادی نابود شد. با این همه هنوز جاذبه‌های دیدنی همچون سلسیوس و معبد آرتمیس برای بازدید وجود دارد. با وجود خرابه‌های زیاد این شهر اما هنوز در رده نقاط مورد علاقه گردشگران برای بازدید قرار دارد.

 

 گشت و گذاری تاریخی در کوش آداسی؛ شهر باستانی ترکیه

 

شهر باستانی افسوس

 

 

آدرس: Selçuk, İzmir Province, Turkey

 

 

پارک آبی آکوا فانتزی

این پارک آبی عجیب و غریب که بین کودکان و بزرگسالان به یک اندازه محبوب است در سلجوک واقع شده است که می‌توان همراه گروه خانواده از انواع تفریحات و وسیله‌های بازی پر هیجان و بی‌خطر لذت برد. این وسیله‌های بازی که در حاشیه استخر کشیده شده‌اند این فرصت را به والدین می‌دهند که وقتی مشغول وقت گذرانی هستند بتوانند با چشم بازی فرزندشان را دنبال کنند. به علاوه هتلی هم در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید شبی را در اقامت کرده و از خدمات آبگرم آن استفاده کنید. این پارک آبی جذاب یکی از بهترین جاهایی‌ست که می‌توانید در کوش آداسی به آن بروید.

 

 پارک آبی آدالند کوش آداسی بهترین انتخاب برای یک تفریح خانوادگی در گرمای تابستان 

 

پارک آبی آکوا فانتزی

 

 

آدرس: Ephesus Beach, Selcuk, Turkey

 

 

بازار کوش آداسی

پرسه‌زنی در خیابان‌های روشن بازار کوش آداسی چیزی نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد. اقلام متنوع و وسوسه‌انگیزی در این بازار با قیمت‌های مختلف وجود دارد که اساسا شما را برای خرید ترغیب می‌کنند. این بازار با اجناسی مثل انواع لباس‌ها، زیورآلات و لوازم سرامیکی بهشتی برای عاشقان خرید محسوب می‌شود. این بازار یکی از بهترین مکان‌های کوش آداسی برای گردش‌های شبانه است.

 

 ۵ مرکزخرید معروف کوش آداسی؛ جزیره‌ی تفریحات ناب 

 

بازار کوش آداسی

 

 

آدرس: Dağ, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

 

 

مسجد عیسی بی

مکان‌های زیادی برای گردش و دیدن در کوش آداسی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها بروید اما مسجد عیسی بی در این میان چیز دیگری‌ست. شما در معماری این مسجد قرن ۱۴امی می‌توانید تلفیقی از سبک اسلامی و آناتولی را ببینید که به زیبایی تمام ظهور کرده است.

 

 

مسجد عیسی بی

 

 

آدرس: Selcuk, Turkish Aegean Coast, Turkey

 

 

باسیلیکای سنت جان

بازدید از خرابه کاری بسیار رایج در کوش آداسی است. این ستون‌های عظیم در محل دفن سنت جان ساخته شده و اطلاعات جالبی در مورد یونان باستان ارائه می‌دهد. در واقع ساختمان مستحکم این باسلیکا در پس زمینه‌ای زیبا سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. اکتبر همزمان با جشنواره فصلی نیز یکی از بهترین زمان‌ها برای بازدید از این محل است.

 

 ۵ جاذبه دیدنی نزدیک به کوش آداسی

 

باسیلیکای سنت جان

 

 

آدرس: Selcuk 35920, Turkey

۲۶ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران