ویلاهای لاکچری Atlantica Mare Village در آیاناپا، قبرس

جاذبه‌های گردشگری قبرس
ویلاهای لاکچری Atlantica Mare Village در آیاناپا، قبرس

قبرس از آن دست کشورهایی است که مجموعه ویلاها، اقامتگاه‌ها و یا هتل‌های لاکچری به هیچ وجه کم ندارد. به همین دلیل اقامتگاه باید کاملا متفاوت و خاص باشد تا بتوان آن را در صدر لیست بهترین‌ها قرار داد. Atlantica Mare Village کاملا از عهده چنین منظوری بر آمده است ، جایی لوکس و فوق‌العاده زیبا که با داشتن ساحلی متفاوت و معرکه و ویلاهایی که نظیرش در کشور کم پیدا می‌شوند، روزهای متفاوت و فوق‌العاده‌ای را در سفر شما با تور قبرس برایتان رقم می‌زنند.

 


کوتاه از Atlantica Mare Village


Atlantica Mare Village مجموعه‌ای از ویلاهای لوکس بوده که در شکل‌ها و مدل‌های مختلف ساخته شده و به یکی از سواحل بسیار زیبا و متفاوت آیاناپا مشرف است. ویلاها محیطی آرام و زیبا داشته و همگی دارای استخرهای خصوصی هستند. در بخشی از مجموعه نیز چند ساختمان برای اجاره‌ی اتاق وجود دارد که مهمانان آن نیز به استخر بزرگ اصلی، ساحل و بخش‌های تفریحی هتل دسترسی دارند. اما نگذارید آرامش ویلاها شما را گول بزند چون این مکان انتخاب‌های متعدد تفریحی و ورزشی برایتان تدارک دیده تا روزها شما مفرح و عالی باشد. همچنین در کنار امکانات رفاهی کامل، شما چند انتخاب نیز در زمینه رستوران دارید که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

 

۱۰ جاذبه‌ی دیدنی شهر رویایی آیاناپا در قبرس

 

 Atlantica Mare Village در آیاناپا

 


اتاق‌ها، ویلاها و امکانات رفاهی


قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که Atlantica Mare Village به هیچ وجه جای ارزانی نیست، با این وجود امکانات آن تا حدی است که ارزش هزینه‌ی سنگینی که برای آن متحمل می‌شوید را داراست. ساختمان هتل این مجموعه اتاق‌های مختلف دو نفره و خانوادگی ارائه می‌کند که مساحت آن‌ها از ۲۸ متر آغاز شده و تقریبا همه‌ی آن‌ها به منظره‌ی دریا نیز مشرف هستند و یک استخر بزرگ در جلوی آن‌هاست که مهمانان می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. امکانات حداکثری برای این اتاق‌ها در نظر گرفته شده و معماری داخلی آن‌ها نیز زیبا و شیک است. تنوع اتاق‌ها بسیار بالاست و امکانات آن از دسترسی راحت به استخر گرفته تا داشتن اتاق خواب و این چیزها، قیمت‌های مختلف و تنوع آن را شکل می‌دهد.

 

بهترین هتل‌های ۵ستاره‌ی قبرس برای اقامتی باشکوه

 

Atlantica Mare Village در آیاناپا

 


ویلاها اما کاملا چیز متفاوتی هستند. تمامی ویلاها با فضای باز، معماری داخلی بسیار زیبا، استخر اختصاصی، باغ اختصاصی و امکانات تمام و کمال ارائه می‌شوند. در واقع هر کدام از این ویلاها یک خانه‌ی کامل با تمامی چیزهایی که باید است که به شما اجازه می‌دهد بدون دغدغده، تنها یا همراه خانواده به قبرس سفر کرده و روزهایی شگفت‌انگیز داشته باشید. در نهایت اما از نظر امکانات رفاهی، همه‌ی این موارد چیزهایی مثل اینترنت رایگان بی‌سیم، تلویزیون ماهواره‌ای، گاو صندوق، حمام لوکس، دستگاه‌های آماده سازی نوشیدنی‌های گرم و ... را دارند.

 


امکانات تفریحی


قبل از هر چیز باید به ساحل اختصاصی این مجموعه اشاره کنیم که جایی فوق‌العاده برای آبتنی در آب دریای مدیترانه است. این ساحل به خاطر فرم خاصی که دارد، دارای یک استخر طبیعی بکر بوده که به واسطه خصوصی بودن آن، تنها مهمانان هتل می‌توانند از آن استفاده کنند. امکانات رفاهی نیز به وفور در این ساحل در نظر گرفته شده و چندین خدمه نیز به ارائه نوشیدنی و چیزهای مورد نیاز شما در ساحل مشغول خواهند بود.
در بخش دیگری از مجموعه شما یک استخر بزرگ خواهید داشت که مشرف به دریا بوده و دور آن نیز امکانات متعددی وجود دارد. جدا از استخراهای مختلف یک پارک بازی کوچک برای سنین پایین نیز وجود دارد که می‌توانند از چند سرسره آن استفاده کرده و به تفریح در آن بپردازند. Atlantica Mare Village دارای چند زمین تنیس اختصاصی خاک رس و همچنین یک باشگاه بدن‌سازی با امکانات کامل است تا از این نظر نیز بتواند به شما خدمات رسانی کند.

 

بهترین پارک آبی‌های قبرس

 

Atlantica Mare Village در آیاناپا

 


در نهایت نباید فراموش کرد که که این مجموعه امکانات زیادی برای ورزش‌های آبی در دریا نیز فراهم کرده که این موارد هزینه‌ی اضافی برایتان خواهند داشت و برای قایق سواری و گشت‌های دریایی نیز امکانات هماهنگی برای تورهای این چنینی از خود هتل برایتان مقدور است.

 


غذا و نوشیدنی


در این مورد شما ۸ انتخاب مختلف دارید که بخش زیادی از آن‌ها به ارائه صبحانه نیز می‌پردازند. The Buffet همانطور که از اسمش پیداست، رستورانی با بوفه‌ی باز است که در محیطی شیک اجازه سفارش صبحانه، نهار و شام از منوی غذاهای بین‌المللی را برایتان ممکن می‌سازد. اگر هم علاقه به استیک یا غذاهای گوشتی گریل شده دارید، حتما سری به Don Peppe بزنید که کیفیت غذهای عالی بوده اما خب نسبت به دیگر رستوران‌ها این مجموعه، گران‌تر است.

 

 

Atlantica Mare Village در آیاناپا

 


و کافه نیز در Atlantica Mare Village وجود دارد که یکی Ammos Pool Cafe بوده که در محیط بیرونی واقع شده و با تم رنگی آبی‌اش کنار ساحل خود نمایی می‌کند. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای مختلف در این مکان به فروش می‌رسد و شما می‌توانید آن‌ها را کنار ساحل نیز دریافت کرده و میل کنید. Grab & Go نیز برای غذاهای آماده‌، دسرها و نوشیدنی‌های از قبل تهیه شده است و بخش ارزان نوشیدنی‌ و غذاهای Atlantica Mare Village محسوب می‌شود.

 

معرفی ۵ کافه‌‌رستوران معروف در منطقه تاریخی نیکوزیا

 

Atlantica Mare Village در آیاناپا

 


سه بخش جذاب و متفاوت این مجموعه نیز ابتدا Sushi Samba است، که یک سوشی بار عالی بوده و برای کسانی که به غذاهای ژاپنی علاقه‌ دارند، جایی ایده‌آل محسوب می‌شود. Mandolin Med Bistro برای کسانی است که می‌خواهند غذاهای محلی و مدیترانه‌ای تست کنند، آن‌ها می‌توانند در این رستوران زیبا با نمای جذاب دریا غذاهای با کیفیتی سفارش دهند. در نهایت اگر اهل کباب و باربیکیو هستید، BBQ Restaurant نیز این امکان را برای شما کاملا آماده کرده که یا غذا را سفارش دهید یا خود به کباب کردن گوشت بپردازید. یک مرکز نوشیدنی هم در خود سالن اصلی هتل است که برای سفارش نوشیدنی می‌توانید به آن مراجعه نمایید.

 

 ۱۰ رستوران برتر قبرس برای نوش‌جان کردن بهترین و لذیذترین غذاها در سفر 

 

Atlantica Mare Village در آیاناپا

 


در پایان


Atlantica Mare Village یک مکان لاکچری فوق‌العاده‌ است که برای این امکانات هزینه‌ی بابایی نیز دریافت می‌کند. اما اگر مشکلی با بخش مالی‌اش ندارید، شاید بهتر از آن در آیا پایا پیدا نکنید. فراموش نکنید که کل محوطه‌ی این مجموعه به همراه ساحل کاملا اختصاصی بوده و تمامی کسانی که اتاق یا ویلایی در Atlantica Mare Village اجاره می‌کنند، امکان استفاده از امکانات آن بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی را خواهند داشت.

۲۹ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران