برترین ویلاهای لاکچری سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
برترین ویلاهای لاکچری سامویی

سامویی دومین جزیره‌ی بزرگ در تایلند محسوب می‌شود که از جمله مقاصد ساحلی لوکس و در عین حال مقرون به صرفه‌ است. یک جزیره‌ی زیبا و دیدنی که با سواحل جذاب و دیدنی‌های متعددش، همیشه مملو از جمعیت گردشگرانی است که تور تایلند خود را برای این مقصد انتخاب می‌کنند. از همین رو، همیشه اقامت در هتل‌ها و ویلاهای ساحلی در چنین مقاصدی، لذت مضاعف دارد و اگر در سفر به سامویی به دنبال ویلاهای لاکچری هستید، حتما باید لیست امروز ما را مرور کنید.

 

Villa Akuvara

 نام این ویلا به زبان باستان سانسکریت به معنی "دریا" است. یک مجموعه‌ی بسیار زیبا و لوکس در منطقه لیپا نوی است که سواحلی آرام و دلپذیر دارد. طراحی این ویلاها به شکلی مدرن و زیبا بوده و تمامی امکانات رفاهی از جمله استخر اختصاصی برای هر ویلا در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید روی آرامش این مکان به خاطر فضای خصوصی‌اش و البته رستوران بسیار عالی که دارد نیز حساب کنید.

 

۶ تفریح لوکس در سفر به ساموئی

آدرس: 57/22 Moo 2, Lipa Noi

 

Baan Hinta

درست در بالای سنگ‌های گرانیتی ساحلی در لامیا، این ویلاهای بزرگ ۵ و ۶ خوابه قرار دارند که از جمله جاهای عالی برای جمع‌های بزرگ محسوب می‌شوند. سواحل این منطقه با آب آرام و شفاف، جایی عالی برای شنا و آبتنی هستند و با توجه به زیبایی طراحی ویلاها، فضای سبزی که در اطراف خود دارند و امکانات عالی، از هر نظر Baan Hinta برای اقامت در تور سامویی، یک انتخاب ایده‌آل است.

آدرس: Lamai, Koh Samui, Suratthani

 

Villa U

یکی دیگر از هتل‌های لوکس سامویی که در لیپا نوی واقع شده و با ساحل سفید و زیبایی که پیش روی خود دارد، استخر بدون لپه و امکانات عالی، یک فضای فوق‌العاده را برای مهمانان خود پدید آورده است. البته این مکان تنها یک ویلا است و با این که قیمت آن چیزی حدود ۷۰۰ یورو برای هر شب است، باز هم باید از خیلی قبل آن را رزرو کنید. گنجایش این ویلا تا ۸ نفر بوده و امکانات بسیار زیادی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به سیستم مبلمان کامل در داخل و بیرون ویلا، ۲ تلوزیون ۴۲ و ۵۵ اینچ سه بعدی و آشپزخانه کامل اشاره کرد.

آدرس: 9/8 Moo, Koh Samui, Suratthani

 

Lotus Samui

با اقامت در این مجموعه ویلاها لاکچری می‌توانید درست چسبیده به ساحل دیدنی Maenam باشید. ویلاهای این مکان طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارند و شما می‌توانید صبح‌ها از پنجره‌های بزرگ آن طلوع خورشید را تماشا کنید. وجود استخرهای اختصاصی بزرگ برای هر ویلا، گنجایش ۴ تا ۱۰ نفر برای هر واحد، صبحانه رایگان بسیار خوب و ... از جمله امکاناتی هستند که با حضور در ویلاهای Lotus در اختیار شما قرار می‌گیرند.

 

۷ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سواحل سامویی

آدرس: 12/61 Moo 5, Moo 5, Mae Nam Beach, Koh Samui, Suratthani

 

Villa La Lagune

این مجموعه در بانکو کائو واقع شده است که از جمله مناطق کم‌تر شلوغ سامویی است و خیلی از گردشگران این گوشه‌ی زیبا از جزیره را از قلم می‌اندازند. ویلاهای بزرگی برای Villa La Lagune در نظر گرفته شده که همگی دارای استخرهای اختصاصی هستند، اما تفاوت این مکان با دیگر مجموعه‌هایی که پیش‌تر معرفی کردیم، امکانات کلی آن است. این مکان دارای چند زمین ورزشی از جمله زمین تنیس، سالن ورزش و یوگا، سرویس ماساژ و خیلی چیزهای دیگر است که بیشتر آن را شبیه به یک هتل ۵ ستاره کرده تا یک مجموع ویلای لاکچری.

آدرس: Laem Set, Koh Samui

 

Baan Ban Buri

این اقامتگاه لاکچری در ساحل بوفوت واقع شده است. طراحی داخلی این ویلاها به شکلی هنرمندانه انجام شده و کم‌تر ویلایی در سامویی را خواهید دید که چنین متفاوت ساخته شده باشد. اما از بیرون، Baan Ban Buri همچون دیگر گزینه‌هایی که معرفی کردیم، دارای استخرهای خصوصی بوده و امکانات رفاهی جدا از داخل ساختمان، در بیرون و حیاط نیز تدارک دیده شده است.

 

۶ اسپای معروف جزیره‌ی ساموئی

آدرس: 7/69 Moo 1, Koh Samui, Surat Thani

 

Baan Lucia

آخرین گزینه‌ی ما در این لیست Baan Lucia است. ویلاهای این مجموعه با چوب و به شکلی بسیار زیبا ساخته شده و طراحی داخلی آن یک حس و حال کلاسیک و عالی دارد که المان‌هایی از فرهنگ مردم تایلند را نیز در آن‌ها می‌توانید مشاهده کنید. این ویلاها نیز دارای استخر اختصاصی هستند که رو به دریا ساخته شده‌اند و دقیقا از استخر که در بیایید، می‌توانید روی ساحل قدم بگذارید. این مکان بیش از دیگر ویلاهای لیست ما به مراکز گردشگری نزدیک بوده و همچنین دارای مکان‌های عموملی متعدد همچون رستوران روباز فوق‌العاده زیبا است.

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران