اقامت در بهترین هتل‌های کوه سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
اقامت در بهترین هتل‌های کوه سامویی

کوه سامویی از توریستی‌ترین نقاط تایلند است که اساسا زندگی توریستی در آن بیشتر از چیزی دیگر به چشم می‌آید. وجود آب‌های شفاف آبی و ماسه‌های سفید پودری، جنگل‌های سرسبز و صخره‌های خزه بسته سبز رنگی که با یک سرچ ساده در گوگل دل شما را می‌برند دلیل اصلی سفر مردم سراسر دنیا با تور تایلند به این قسمت از بهشت روی زمین است. وجود مواهب طبیعی نیز به مرور زمان جذب سرمایه گذاری را به همراه داشته که حالا شاهد امکانات لوکس رفاهی در این جزیره گرمسیری هستیم. شما می‌توانید با تجربه سفری لاکچری در تور سامویی اقامتی بی‌نظیر را در بهترین‌های آن تجربه کنید. در ادامه به معرفی و بررسی چند هتل درجه یک و عالی خواهیم پرداخت.

 

هتل یوسامویی (U Samui - SHA Extra Plus) در سامویی تایلند

این هتل شگفت‌انگیز، اقامتگاهی ۵ ستاره با منظره‌ای صخره‌ای و به شدت دیدنی است که یکی از بهترین اقامت‌های ممکن در سامویی را برای مهمانان خود در تور تایلند رقم می‌زند. این هتل که دارای استخر، رستوران، مرکز تناسب‌اندام و بار است، در ساحل Bangrak واقع شده است و با داشتن میز پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق‌های با دید دریا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. به علاوه اتاق‌های این هتل کاملا لوکس و مدرن هستند و همه امکانات مورد نیاز شامل تخت و ملحفه، حمام و سرویس بهداشتی لوکس با لوازم بهداشتی، سیستم تهویه هوا با تلویزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه این اتاق‌ها دارای بالکنی رو به منظره اقیانوس هستند. غذاهای رستورانی این هتل بسیار خوشمزه و حرفه‌ای هستند و در آن با انواع غذاها و خوراکی‌های رنگی‌های رنگی از شما پذیرایی می‌شود. شما می‌توانید قبل از هر چیزی صبح را با صبحانه سبک بوفه در این هتل شروع کنید.

 

سفر ۴۸ ساعته به جزیره سامویی در تایلند

آدرس: 86 moo4, Tambon Bophut, Koh Samui Suratthani,Bang Rak beach, 84320 Bangrak Beach, Thailand

 

هتل اکپلولار (Explorar Koh Samui - Adults Only Resort and Spa) در سامویی تایلند

این هتل شیک و لوکس در ساحل مائه نام واقع شده و تنها میزبان مهمانان بزرگسال می‌شود. این هتل شیک همچنین از امکانات لوکسی برخوردار بوده و استخر روباز و اقامتگاه مدرن مختص بزرگسالان مجهز به اینترنت ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از میان طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها از جمله اتاق، سوئیت و ویلا انتخاب کنند و برخی از ویلاها دارای استخر خصوصی نیز هستند. تمامی اقامتگاه‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. به علاوه امکانات این هتل شامل مرکز تناسب اندام، میز تور و پذیرش ۲۴ ساعته می‌شود و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. برای صرف غذا و نوشیدنی، میهمانان می‌توانند از رستوران ساحلی لذت ببرند که در تمام طول روز غذای غربی و تایلندی سرو می‌کند. بار استخر همچنین به مهمانان این امکان را می‌دهد که بدون دور شدن از آب از نوشیدنی‌های گوارا و خنک لذت ببرند. نوشیدنی‌ها را می‌توان در تراس یا در ساحل خصوصی سرو کرد. این استراحتگاه واقع در ساحل شمالی سامویی، ۱۰ دقیقه با ماشین تا خیابان محبوب فرایدی نایت واکینگ تستریت (Friday night walking street) و روستای فیشرمن فاصله دارد. فرودگاه سامویی و منطقه ساحل چاونگ هر دو ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارند.

آدرس: 44/133 Moo 1, Ko Samui, Surat Thani, 84330 Mae Nam, Thailand

 

ویلاهای لوکس بی‌سای سامویی (Samui Bayside Luxury Villas) در تایلند

این اقامتگاه ۴ ستاره که بر روی تپه‌ای شیب‌دار در انتهای شمالی ساحل Plai Laem قرار دارد، اتاق‌های سگار ممنوع را با استخر بی‌نهایت خصوصی و چشم‌اندازی بدون مانع از اقیانوس و غروب خورشید ارائه می‌دهد. این ملک در چند قدمی ساحل سامرونگ قرار دارد و وای فای رایگان در سرتاسر ملک در دسترس است. همه ویلاهای دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه کاملا مجهز با ناهارخوری هستند، در حالی که واحدهای خاص‌تر دارای ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و امکانات باربیکیو هستند. به علاوه همه اتاق خواب‌ها حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان در دسترس قرار می‌دهد، و در برخی از واحدها توالت اضافی وجود دارد. اما نکته جذاب‌تر اینکه در صورت تمایل می‌توانید سرآشپز اختصاصی هم درخواست کنید. در واقع می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایل غذا سفارش دهید و فعالیت‌های خود را رزرو کنید. از اینجا در طول مدت ۱۷ دقیقه با ماشین به ساحل چاونگ می‌رسید، در حالی که خیابان واکینگ روستای ماهیگیر ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین ساحل Choeng Mon تنها ۵ دقیقه با ماشین تا ویلا فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی سامویی است که در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای با ماشین از ویلا واقع شده است و همچنین ترانسفر فرودگاهی یک طرفه هم در دسترس قرار دارد.

 

۷ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سواحل سامویی

آدرس: Bayside Villas, Samrong Beach, 8/169, moo 5, Ban Plailam Soi 7, 84320 Choeng Mon Beach, Thailand

 

ریزورت بان ساوان سامویی (Baan Sawan Samui Resort) در تایلند

این ریزورت شیک و زیبا و ۴ ستاره تنها ۳۰۰ متر از ساحل چوانگ نوی فاصله دارد و با استخری بزرگ و باغی زیبا از مهمانان خود استقبال می‌کند. اتاق‌های بزرگ مجهز به تهویه مطبوع با وسایل تایلندی تزئین شده‌اند و پاسیو و تلویزیون کابلی برای مهمانان فراهم می‌کنند. یک کتری برقی و یک مینی بار نیز وجود دارد. لوازم بهداشتی رایگان و دوش نیز در حمام اختصاصی موجود است. مهمانان می‌توانند غذاهای محلی تایلند و بین‌المللی را در رستوران هتل امتحان کنند یا از نوشیدنی در بار لذت ببرند. به علاوه اگر حیوان خانگی دارید در صورت اطلاع قبلی می‌توانید اتاق رزرو کنید. همچنین این ملک دارای میز تور، خدمات خشک‌شویی و سرویس خدمه رایگان روزانه است و پارکینگ رایگان هم در دسترس شما قرار می‌دهد. از این هتل به راحتی ۵ دقیقه با ماشین از مرکز چاونگ و ۱۰ دقیقه رانندگی از ساحل لامایی فاصله دارید.

آدرس: Moo 3, Chaweng Noi, Koh Samui, Suratthani, 84320 Chaweng Noi Beach, Thailand

 

هتل سلس سامویی (Celes Samui) در تایلند

این هتل لاکچری زیبا و ۵ ستاره که در کنار ساحل واقع شده است، اتاق‌هایی شیک و امکانات عالی  ارائه می‌دهد. ساختمان استراحتگاه به گونه‌ای طراحی شده است که نور طبیعی را در منطقه لابی هدایت می‌کند. استخر روباز مستقیما رو به منظره‌ای پانوراما از دریا است و مناطق آرامش بخش و سایه‌های طبیعی خواب آوری را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند در بار کنار استخر از نوشیدنی لذت ببرند و از وای‌فای رایگان در سرتاسر ملک به راحتی استفاده کنند همچنین پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل ارائه می‌شود. با بالکن خصوصی مشرف به مناظر بهشتی سامویی، همه اتاق‌های بزرگ این ملک دارای تهویه مطبوع و کف چوبی هستند. هر اتاق یک قسمت نشیمن برای استراحت مهمانان و یک تلویزیون صفحه تخت برای لذت بردن فراهم می‌کند. به علاوه امکانات اضافی عبارتند از کتری برقی، قهوه/چای رایگان و بطری آب و حمام اختصاصی هم دارای دوش و امکانات عالی است. میهمانان می‌توانند از درمان‌های اسپا لذت ببرند یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. این در حالی است که کارکنان ۲۴ ساعته در پذیرش پاسخگوی شما هستند. سرویس ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در صورت درخواست قابل رزرو است.

 

بهترین بازارهای شبانه در جزیره سامویی ، تایلند

آدرس: 175/3 Thaveerat-Pakdee Rd., Bophut, Koh Samui, Suratthani, 84320 Bophut , Thailand

 

هتل اسپا ریزورت سامویی (The Spa Resorts - Lamai Beach) در تایلند

این هتل پنج ستاره فوق العاده شیک و زیبا در لامای، ۴۰۰ متری ساحل راکی واقع شده، و اقامتگاهی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و مرکز تناسب اندام ارائه می‌دهد. این تفرجگاه که دارای یک باغ زیبا و سرسبز است، در نزدیکی چندین جاذبه مشهور سامویی قرار گفته و موقعیت خوبی از لحاظ جغرافیایی هم ارائه می‌دهد. این هتل حدودا کم‌تر از ۱ کیلومتر تا ساحل لامای، ۱۱ دقیقه پیاده تا صخره‌های مادربزرگ پدربزرگ و ۱.۶ کیلومتر تا «نمای لامای» فاصله دارد. همچنین اسپا ریزورت دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان در سراسر ملک است. اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، گاوصندوق و حمام اختصاصی با بیت، حوله و دمپایی هستند. همه این اتاق‌ها مجهز به کتری هستند، در حالی که اتاق‌های منتخب بالکن دارند و بقیه اتاق‌ها نیز منظره‌ای از استخر ارائه می‌دهند. به علاوه هر روز صبح در این هتل با صبحانه قاره‌ای یا الاکارته شروع می‌شود. همچنین ساحل ناتین ۲.۲ کیلومتر و روستای فیشرمن ۱۶ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی سامویی است که در ۱۶ کیلومتری استراحتگاه قرار دارد.

آدرس: Beach : 171/2 Moo 4, Tumbol Maret, Koh Samui, Suratthani Village : 71/7 Moo 3, Tumbol Maret, Koh Samui, Suratthan, 84310

Lamai, Thailand

 

هتل آوانی چاونگ سامویی (Avani Chaweng Samui Hotel & Beach Club) در تایلند

آوانی هتلی ۵ ستاره و فوق‌العاده زیبا است که همچون تکه کوچک‌تری از بهشت سامویی به نظر می‌رسد. هتل و باشگاه ساحلی آوانی چاونگ سامویی دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب‌اندام و بار در شهر سامویی است و اتاق‌های خانوادگی دارای بالکن هم ارائه می‌دهد. به علاوه پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با حمام و دمپایی هستند و سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون صفحه ‌تخت ارائه می‌دهند.

 

پارک ملی شگفت‌انگیز و رویایی آنگ تونگ ، مرواریدی زیبا در سامویی

آدرس: 209/5 Moo 2, Sala Koy Road, 84320 Chaweng, Thailand

 

هتل شرایتون سامویی (Sheraton Samui Resort) در تایلند

هتل شرایتون بی‌نظیر و ۵ ستاره با شهرتی جهانی، با سبکی مدیترانه‌ای در ساحل چوانگ نوی در کوه سامویی واقع شده است. این استراحتگاه که مناسب تعطیلات خانوادگی است دارای استخر بی‌نهایت ساحلی و استخر باغ آب شور با محوطه استخر آبگرم بوده و میهمانان می‌توانند از یک تمرین نشاط آور در مرکز تناسب‌اندام یا بازی تنیس لذت ببرند و پس از آن از یک درمان اسپا دلپذیر در Glow Spa بهره‌مند شوند. به علاوه سالن لابی استراحتگاه اینترنت پرسرعت و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل با بالکن‌هایی که نسیم اقیانوس را به داخل می‌آورند، تلویزیون LCD، مینی‌بار یخچال‌دار، و امکانات تهیه چای/قهوه از شما پذیرایی می‌کنند و حمام‌های بزرگ دارای وان و دوش مجزا را ارائه می‌دهند. در اینجا ۴ رستوران و بار غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند. رستوران کوکو اسکوپ در کنار استخر باغ واقع شده و دارای یک تراس در فضای باز است، در حالی که رستوران لانگ تالای غذاخوری تمام روز در کنار ساحل ارائه می‌دهد. همچنین کوکتل‌ها را می‌توانید در بار The Blue Monkey در تراس کنار ساحل میل کنید. نوشیدنی و تنقلات در لابی لانژ سرو می‌شود.

آدرس: 86 Moo 3, Chaweng Noi Beach, 84320 Chaweng Noi Beach, Thailand

 

منبع

۱۳ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران