اقامت در بهترین هتل‌های کندی

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا
اقامت در بهترین هتل‌های کندی

کندی از بهترین شهرهای ساحلی و توریستی تور سریلانکا است که در فاصله کمی از کلمبو پایتخت این کشور واقع شده و از نقاط پربازدید سریلانکا محسوب می‌شود که با جاذبه‌های گرمسیری‌اش چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند. اکثر مسافرینی که به کلمبو می‌روند دو سه روزی را به کندی سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های طبیعی و جو آرامش آن لذت ببرند. شما با اقامت در شهر کندی سریلانکا می‌توانید به گشت و گذارهای تاریخی و طبیعی بروید و در سواحل ماسه سفید آن استراحت کنید و در بهترین هتل‌های شهر اقامتی راحت و آرام را تجربه کنید.

 

Fox Kandy by Fox Resorts

این اقامتگاه در کندی و در حد فاصل حدودا ۳ کیلومتری از موزه چای سیلان، امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و بار ارائه می‌دهد. هر اقامتگاه در هتل دارای منظره شهر است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به باغ و تراس لذت ببرند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان است. تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، پخش کننده بلوری، و حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. به علاوه همه اتاق‌ها کمد لباس و کتری را برای مهمانان فراهم می‌کنند. شما می‌توانید هر روزتان را در اینجا با صبحانه الاکارته شروع کنید.

آدرس: 125 Richmond Hill Heerasgala, 11111 Kandy, Sri Lanka

 

The Flame Tree Estate & Hotel

این اقامتگاه ۵ ستاره واقع در کندی، در فاصله ۱۷.۷ کیلومتری از باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی کندی، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و سالن استراحت مشترک است. هر اتاق در این هتل ۵ ستاره دارای منظره باغ است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به باغ و تراس لذت ببرند. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک بوده و اتاق‌های مهمان در هتل نیز دارای قسمت نشیمن هستند. اتاق‌ها به حمام خصوصی، دوش و حوله مجهز بوده و برخی از اتاق‌های دیگر گاوصندوق دارند. این در حالی است که همه اتاق‌های اقامتگاه دارای تهویه مطبوع، تلوزیون صفحه تخت و کمد هستند. صبحانه در این هتل مفصل برگزار می‌شود و شامل صبحانه قاره‌ای و منوی کامل انگلیسی/ایرلندی است. مرکز خرید کندی سیتی سنتر ۱۷.۷ کیلومتر و استادیوم بوگامبارا ۱۷.۷ کیلومتر از هتل فاصله دارند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه است که در فاصله ۹۸.۲ کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

 

بهترین مقاصد سریلانکا برای سفرهای خانوادگی

آدرس: Mudunahena Watte Galagedera, 20100 Kandy, Sri Lanka

 

Thilanka Hotel

این هتل ۵ ستاره شگفت انگیز در فاصله ۵ دقیقه رانندگی از شهر کندی قرار دارد و توسط زیبایی‌های طبیعی کوه Hunnasgiriya و منطقه حفاظت شده Udawattaekelle احاطه شده است. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، بالکن خصوصی با منظره دریاچه کندی و جنگل Udawattekelle هستند. هر اتاق مجهز به میز کار، چای/قهوه ساز و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی بوده و حمام اختصاصی مدرن با کلیه امکانات نیز در نظر گرفته شده است. مهمانان هتل تیلانکا می توانند از شنا در استخر روباز لذت ببرند یا از فروشگاه های موجود در سایت دیدن کنند. همچنین خدمات خشکشویی و پارکینگ هم ارائه می‌شود. در رستوران هتل غذاهای بوفه صبحانه و همچنین غذاهای تلفیقی سرو می‌شود و نوشیدنی را می‌توانید در بار هتل میل کنید.

آدرس: 03 Sangamitha Mawatha, 20000 Kandy, Sri Lanka

 

The Golden Crown Hotel

هتل گلدن کرون یک هتل ۵ ستاره است که در آمپیتیا، کندی، سریلانکا واقع شده است. این ملک که در میان شالیزارهای سرسبز احاطه شده با سبزه‌های سرسبز و تنها ۱۰ دقیقه با ماشین تا معبد معروف یادگار دندان فاصله دارد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای بوده و برخی از اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. یک کتری و مینی بار در اتاق خواهید داشت. به علاوه هر اتاق دارای حمام اختصاصی با حمام و دوش، دمپایی و لوازم آرایش رایگان است. از لحاظ امکانات لوکس این ملک دارای استخر شنا همراه با بار استخر INFINITY در طبقه دوم با منظره‌ای زیبا است که مهمانان می‌توانند با نوشیدن یک نوشیدنی از بار به استراحت بپردازند. این ملک دارای سه رستوران است: BRIX، یک رستوران ایرلندی معاصر، THE LONG BAR  مکانی دلپذیر که شبیه یک کافه ایرلندی است. و TREATS، برای صبحانه، ناهار یا میان وعده آخر شبی. در طبقه آخر LAVO، یک کلوپ شبانه مجلل نیز واقع شده است. در مرکز تناسب اندام می‌توانید از تمرینات با طراوت لذت ببرید یا در اسپا طیف وسیعی از درمان‌ها را دریافت کنید. پارکینگ رایگان نیز در محل موجود است.

 

رمانتیک‌ترین مکان‌های سریلانکا

آدرس: 322, Udagama Ampitiya, 20000 Kandy, Sri Lanka

 

Hotel Suisse

این هتل ۵ ستاره در یک ساختمان استعماری، و در امتداد دریاچه کندی قرار دارد و اتاق‌هایی با چشم‌انداز مناطق گرمسیری یا دریاچه کندی، اسپا، رستوران و پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های به سبک استعماری هتل سوئیس دارای مبلمان کلاسیک چوبی و پارچه‌های گلدار هستند. آن‌ها مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای و حمام خصوصی با دوش آب گرم/سرد هستند. مهمانان می‌توانند در کنار استخر روباز محوطه سازی شده به استراحت بپردازند یا از یک ماساژ آرامش بخش در مرکز آیورودا لذت ببرند. امکانات سونا نیز موجود است. یک میز تور نیز برای کمک به مهمانان برای انجام سفر و گردش‌های روزانه وجود دارد که در صورت تمایل در تدارک کارها به شما کمک می‌کند. رستوران سوئیس کندی انواع غذاهای غربی و آسیایی را سرو می‌کند در حالی که برای کوکتل‌های گوارا می‌توانید به بار هتل بروید. فرودگاه بین المللی کلمبو با ۲.۵ ساعت رانندگی از هتل سوئیس فاصله دارد.

آدرس: 30 Sangaraja Mawatha, 20000 Kandy, Sri Lanka

 

The Grand Kandyan

این هتل ۵ ستاره در فاصله ۱ کیلومتری از سری دالادا مالیگاوا با استخر روباز بزرگ و دسترسی رایگان به وای فای از مهمانان پذیرایی می‌کند. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و کفپوش کاملا فرش شده هستند و اتاق‌ها مبله شیک و دارای تهویه مطبوع هستند. امکانات این اتاق‌ها عبارتند از بالکن خصوصی، مینی بار و قسمت نشیمن مبله، حمام های خصوصی دارای لوازم بهداشتی رایگان و وان. در مرکز تناسب اندام می‌توانید از تمرینات پرنشاط لذت ببرید. همچنین مهمانانی که در The Grand Kandyan اقامت دارند می‌توانند از امکانات جلسه و پارکینگ رایگان استفاده کنند. به علاوه درمان‌های آبگرم تسکین دهنده و ماساژهای سنتی را ارائه می‌دهد. غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی را در رستوران بوفه میل کنید در حالی که میان وعده‌های سبک و انواع نوشیدنی‌های الکلی در بار سرو می‌شود. اگر دوست دارید از اطراف دیدن کنید، موزه کندی در ۱ کیلومتری و استادیوم Bogambara در ۱.۵ کیلومتری هتل را بررسی کنید.

 

۱۵ ورزش آبی جذاب در سریلانکا

آدرس: 89/10,Lady Gordon`s Drive,Kandy, 20000 Kandy, Sri Lanka

 

Earl's Regency Hotel

هتل Earl's Regency Hotel یک هتل ۵ ستاره مجلل است که در ۴ کیلومتری ایستگاه راه آهن کندی قرار دارد و اقامتگاه‌های بزرگ با اسپا، استخر روباز و پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد. Wi-Fi رایگان در لابی اصلی و Lounge & Spice Bar Mount Batten موجود است. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع منظره‌ای از حومه کوهستانی اطراف دارند و هر اتاق مجهز به مینی بار، چای/قهوه ساز و تلویزیون با کانال‌های ماهواره ای است. اسپای هتل طیف وسیعی از درمان‌های ماساژ را ارائه می‌دهد و دارای سونای مرطوب و خشک است. امکانات دیگر اینجا شامل زمین تنیس و بدمینتون می‌شود و سفرهای یک روزه و فعالیت‌هایی مانند دوچرخه سواری و پیاده روی در صورت درخواست می‌تواند ترتیب داده شود. رستوران Far Pavilion بوفه‌ای از غذاهای شرقی و غربی را ارائه می‌دهد. رستوران کافی شاپ ۲۴ ساعته باز است و ۲ بار دیگر نیز وجود دارد که نوشیدنی‌های گوارا ارائه می‌دهند. معبد کندی از یادگار دندان لرد بودا، که مشرف به دریاچه کندی است، ۱۵ دقیقه با ماشین و باغ گیاه‌شناسی پرادنیا ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل ارل ریجنسی فاصله دارد.

آدرس: Earl's Regency Tennekumbura, 20000 Kandy, Sri Lanka

 

The Theva Residency

این هتل ۵ ستاره بسیار زیبا و لوکس با یک استخر روباز و تراس آفتابگیر در منطقه کندی واقع شده و این هتل دارای سونا و حمام است و میهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران لذت ببرند. وای فای رایگان در سرتاسر ملک ارائه می‌شود و پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است. برخی از اتاق‌ها حمام خصوصی با وان آبگرم دارند، در حالی که برخی دیگر حوله و دمپایی دارند. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن هستند که می‌توانید در آن استراحت کنید. امکانات اضافی شامل لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است و تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی و کتری و سیستم تهویه هوا وجود هستند. یک سالن استراحت و کتابخانه مشترک در این ملک خواهید یافت. می‌توانید در هتل بیلیارد و دارت بازی کنید و یا در صورت تمایل برای گشت وگذار ماشین کرایه کنید.

 

معرفی میراث جهانی تاریخی و طبیعی سریلانکا

آدرس: 11/B5/10-1, 6th Lane, Off Upper Tank Road, Off Circular Road 2, Hantana, Kandy, 01000 Kandy, Sri Lanka

 

Amaya Hills Kandy

در مثلث فرهنگی، Amaya Hills Kandy یک خلوتگاه در دامنه تپه مشرف به جنگل Heerassagala با معماری سنتی سریلانکا، استخر روباز، اسپا و رستوران ارائه می‌دهد. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در Amaya Hills دارای بالکن خصوصی با چشم‌انداز کوه یا دره هستند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت و امکانات تهیه چای/قهوه، حمام خصوصی دارای وان و دوش است. مهمانان می‌توانند در باشگاه ورزش کنند یا از بازی راکتبال یا بیلیارد لذت ببرند. میز تور می‌تواند فعالیت‌هایی مانند گشت و گذار تماشای پرنده، جنگل نوردی و سافاری شبانه را ترتیب دهد. Amaya Kandy همچنین دارای یک کلوپ شبانه به نام Le Garage است. صبحانه بوفه در هتل سرو می‌شود و غذاهای محلی و بین المللی در رستوران Rasawasala که هم در فضای داخلی و هم در فضای باز است، ارائه می‌شود. به علاوه نوشیدنی در اتاق چای و بار Dumbara نیز موجود است.

آدرس: Heerassagala 20000 Kandy, 20000 Kandy, Sri Lanka

۰۶ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران