رستوران های حلال سامویی تایلند

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
رستوران های حلال سامویی تایلند

اگر به دنبال جزیره‌ای برای فرار از زندگی روزمره هستید، بهتر است به تایلند و منطقه کوه سامویی فکر کنید. این جزیره بهشتی جذاب و پر جنب و جوش با فرهنگ، باورها و شیوه زندگی متمایز به استقبال مسافرانش می‌آید. و با وجود اینکه اکثریت مردم تایلندی هستند، نفوذ تاجران چینی اولیه و ماهیگیران مسلمان، تقریبا در همه جا قابل مشاهده‌اند. بنابراین یافتن رستوران های حلال سامویی تایلند نسبتا آسان است.

 

آشنایی با برترین رستوران های حلال سامویی تایلند

اسلام دومین دین بزرگ در تایلند است و هر چه بیشتر به جنوب سفر می‌کنید، حضور مسلمانان و امکانات حلال افزایش می‌یابد. منطقه جنوبی کشور جایی است که کوه سامویی در آن قرار دارد و رستوران های مسلمان پسند بسیاری را در این محدوده، خصوصا در سواحلی نظیر Bophut و Choengmon در سفر با تور تایلند خواهید یافت.

 

رستوران فاریست

در آغاز آشنایی با برترین رستوران های حلال سامویی تایلند و در سفر با تور سامویی، سری می‌زنیم به رستوران Fareast. اینجا از فضای ساده و دوستانه‌ای برخوردار است و غذاهایی متنوع از جمله غذاهای حلال تایلند مانند گوشت گاو کبابی، مرغ کبابی، غذاهای دریایی خوشمزه، کاری مرغ، ماسامان، برنج آناناس و همچنین برخی از گزینه‌های گیاهی و آب میوه‌های گرمسیری باطراوت را سرو می‌کند.

بعلاوه اگر به دنبال فضایی دنج و آرامش بخش برای انجام امور شغلی و کاری در حین خورد و خوراک و همراه با وای فای رایگان هستید، از این رستوران غافل نشوید.

آدرس: M.2 Chaweng beach, Bo Put, Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

عکس: en.ibnbattutatravel.com

 

رستوران احسان مسلم

رستوران Ihsan Muslim؛ غذاهای لذیذ و اصیل تایلندی را با قیمت‌هایی بسیار مناسب ارائه می دهد. در عین حال مشتریان می‌توانند از خدمات عالی و مهمان نوازی پرسنل و صاحب رستوران برخوردار شوند. اینجا نیز یکی دیگر از رستوران های حلال سامویی تایلند به شمار می‌آید و در هوآ تانون، تنها روستای مسلمان نشین این منطقه واقع شده است.

این یک رستوران کوچک و بی تکلف، چند میز و صندلی را نیز در فضای باز جای داده است.

منو بسیار جذاب بوده و غذاهایی نظیر ماهی مرکب، تخم مرغ نمکی با میگو و میگو با سس تمر هندی توصیه می‌شوند و گزینه‌هایی بسیار پرطرفدار برای ناهار به شمار می ‌یند. برای شام نیز باربیکیو غذاهای دریایی حلال، بیش از سایرین محبوبیت دارند.

آدرس: Bo Put, Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

 

غذاهای گیاهی در تایلند

عکس: tripjalan.com

 

رستوران فاریا

از دیگر رستوران های حلال سامویی تایلند می‌توان به رستوران کوچک Faria اشاره کرد که با منویی از غذاهای تایلندی، مالایی و هندی حلال از مشتریان مسلمانش پذیرایی می‌کند. می‌توانید گزینه‌های خوشمزه‌ای نظیر برنج و مرغ بریانی، پراتا، مارتاباک، تام یام، ماهی سرخ شده و برنج سرخ شده با غذاهای دریایی، چیکن، سوپ و پد تای را با قیمت‌هایی پایین میل کنید که هم در زمان ناهار و هم شام سرو می‌شوند. در ضمن، می‌توانید غذایتان را در فضای آرامش بخش و راحت داخلی صرف کنید و یا از میز و صندلی‌های فضای باز برای استنشاق هوای تازه در حین خورد و خوراک بهره مند شوید.

آدرس: 54/10,4169Tambon Bo Put, Amphoe Ko Samui, Chang Wat Surat Thani 84320, Thailand

عکس: samui-villa.com

 

رستوران ریف حلب

اگر به دنبال یک مکان جذاب دیگر در میان رستوران های حلال سامویی تایلند برای صرف ناهار یا شام هستید، می‌توانید به Reef Halab نیز فکر کنید. این رستوران تمیز و راحت از مواد اولیه تازه و باکیفیت برای طبخ غذاهای خوشمزه در بشقاب‌هایی سخاوتمندانه بهره می‌برد. در اینجا می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای تایلندی و عربی نظیر تام یام، برنج سرخ شده، کاری سبز، برنج کاری و مرغ، گوشت بره وغذاهای دریایی متنوع برخوردار شوید که به شدت اشتها آور و راضی کننده هستند. در عین حال، قیمت‌ها نیز مناسبند و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز و خدمات دلیوری، از دیگر مزایای این غذاکده به شمار می‌آیند.

آدرس: Bo Put, Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی در پوکت

عکس: restaurantguru.com

 

بار رستوران رومن

رستوران Roman، از رستوران های حلال سامویی تایلند بوده و با غذاهای اصیل ترکی و مدیترانه‌ای خوشمزه، مکانی دنج و پرسنلی گرم و صمیمی به استقبال مهمانانش می‌آید. غذاها در اینجا با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب سرو می‌شوند و در این میان لاهماجون (پیتزای ترکی با گوشت چرخ کرده)، کباب بره، کباب آدانا، پیده، کباب بره و بوقلمون خوش پخت، از محبوب‌ترین غذاهای این مکان به شمار می‌آیند. بعلاوه حتما پیش غذاهایی نظیر مزه‌های رایگان و نان پیتا و همچنین باقلوا، قهوه عالی یا چای سیب خوشمزه را نیز امتحان کنید.

می‌توانید از اجرای موسیقی زنده شبانه، در حین خورد و خوراک لذت ببرید. بعلاوه محیط آرام و دکوراسیون زیبا، خدمات حرفه‌ای و پرسنل کارآمد، وای  فای رایگان، تلویزیون، میز و صندلی‌های فضای باز و خدمات دلیوری را نیز در این مکان تجربه خواهید کرد.

آدرس: 215/6Moo 1 Mae Nam, 84330 Thailand

عکس: hangoversamui.com

 

رستوران کاری پات

رستوران Curry Pot به دلیل ارائه منوی گسترده از غذاهای لذیذ، فضای خانگی و پرسنل خوش برخوردش، یکی از برترین غذاکده‌ها در میان رستوران های حلال سامویی تایلند محسوب می‌شود. در اینجا با طیف وسیعی از غذاهای هندی، آسیایی، بالتی و گیاهی روبرو خواهید شد. بعلاوه این رستوران، یکی از برترین مکان‌ها برای برگزاری مهمانی‌ها، شام عروسی، دورهمی‌های دوستانه و شام‌های بوفه باز است. وقت آن است که روتی مرغ خوشمزه، مرغ کره‌ای و نان سیر، لاسی، چای یا آب انبه عالی را امتحان کنید.

همچنین خدمات دلیوری، یکی از مزایای مهم این رستوران محسوب می‌شود. قیمت‌های پایین، وای فای رایگان، پارکینگ، تلویزیون و فضای باز و مفرح، از دیگر مشخصه‌های جذاب این غذاکده به شمار می‌آیند.

آدرس: 159Chaweng Beach Rd, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

 

۸ غذای خیابانی معروف در پاتایا

عکس: samui-villa.com

 

رستوران اکبر

Akbar، یکی از بهترین رستوران‌های اصیل هندی و از محبوب‌ترین رستوران های حلال سامویی تایلند در مجاورت ساحل چونگ مون محسوب می‌شود. غذاها از طعم و مزه باورنکردنی برخوردارند و پانیر، تیکا مرغ و چای ماسالا، از پرطرفدارترین گزینه‌های منو به شمار می‌آیند.

از طرفی این رستوران خانوادگی کوچک، دارای موقعیت مکانی عالی بوده و دسترسی به آن با هر وسیله نقلیه‌ای به سادگی امکان‌پذیر است. خدمات حرفه‌ای و سریع و پرسنل مودب، خدمات دلیوری، قیمت‌های مناسب، فضای دلپذیر داخلی و بیرونی رستوران و وای فای رایگان نیز، به جذابیت شکم گردی در این مکان می‌افزایند.

آدرس: H3CH+FVX, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

عکس: ark-bar.com

 

رستوران لبنانی نادیموس

Nadimos، یک رستوران باشکوه است که غذاهای اصیل لبنانی و مدیترانه‌ای را ارائه می‌دهد و در موقعیت مکانی مناسبی درست در کنار ساحل واقع شده است. بنابراین می‌توانید صدای امواج کوبنده را بشنوید و از منظره خیره کننده اقیانوس در هنگام صرف ناهار یا شام لذت ببرید.

اینجا یکی دیگر از رستوران های حلال سامویی تایلند بوده و خصوصا می‌توانید از طعم لذیذ هوموس و کباب کفتا لذت ببرید. از طرفی اینجا به لطف پرسنل مودب، از فضایی صمیمی و راحت برخوردار است و در عین حال وای فای رایگان در این محیط دنج و آرامش بخش، گزینه‌ای عالی برای انجام امور کاری و مطالعه در حین خورد و خوراک به شمار می‌آید.

آدرس: H354+CQG, Petcherat Marina Bangrak, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

 

بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پاتایا

عکس: samui-weather.blogspot.com

 

رستوران لایو هند

در انتهای گشت و گذار در میان رستوران های حلال سامویی تایلند به Live India برمی خوریم که برای بسیاری از مسافران مسلمان، بعنوان یک گوهر پنهان در جزیره کوه سامویی شناخته می‌شود. در اینجا خوراکی‌های هندی و تایلندی  فوق العاده‌ای با قیمت‌های بسیار مناسب سرو می‌شوند که بسیار خوشمزه هستند از جمله: مرغ کره‌ای خوش پخت، نان پنیر و نان سیر، ساموسا، انبه لاسی و چای ماسالای عالی.

بعلاوه این غذاکده، از فضای زیبا و دکوراسیون خانگی برخوردار بوده و اوقاتی مفرح را برای استراحت و شکم گردی همراه خانواده یا گروهی از دوستان ارائه می‌دهد. در عین حال خدمات دلیوری، وای فای رایگان، تلویزیون و پارکینگ نیز برای مشتریان فراهمند. خدمات نیز سریع و فوق العاده بوده و قیمت‌ها نیز، نسبت به آنچه دریافت می‌کنید بسیار مناسبند.

آدرس: 124,175Had Lamai Rd, Ko Samui, Surat Thani, Thailand

عکس: samui-villa.com

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۳ تیر ۱۴۰۳

نظرات کاربران