بهترین بوتیک هتل‌های سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
بهترین بوتیک هتل‌های سامویی

تور کوه سامویی آنقدر جاذبه‌ها و چهره‌های متفاوتی دارد که هر سلیقه‌ای تجربه تعطیلات خودش را در اینجا خواهد داشت. از سواحل شنی طولانی و غذاهای وسوسه‌انگیز تا اسپاهای لوکس و یک زندگی شبانه شلوغ، این جزیره به اندازه گردشگرانی که در تمام طول سال به اینجا می روند متنوع است. در مورد هتل هم همین است، آنقدر تنوع هتل و اقامتگاه در اینجا زیاد است که می‌توانید اقامتگاه محبوب‌تان را داشته باشید، در اینجا به بررسی بهترین بوتیک هتل‌های زیبا که منظره‌های نفس‌گیر، جوی آرام و لوکس را ارائه می‌دهند بررسی می‌کنیم.

 

Akaryn Resort & Spa

اینجا اقامتگاهی لوکس و آرام است که در یک ساحل اختصاصی بین چاونگ و چوئنگ مون واقع شده است. هتل Akaryn Resort & Spa از ویلاهای منفرد تشکیل شده که هر کدام به یک تراس بزرگ و استخر اختصاصی مجهز هستند. این باعث می‌شود تا مسافران در محیط سرسبز و لوکس خودشان برای حفظ حریم شخصی‌شان اقامت داشته باشند. دکوراسیون اتاق به سبک استعماری بوده ولی لوازم به کار رفته در اتاق‌ها و سوییت‌ها به شکل ملموسی لوکس و چشمگیر هستند. در نظر بگیرید که با وجود لوازم جانبی لوکس مثل روغن‌های بخور، دوش بارانی و ملافه‌های پنبه‌ای مصری، این بوتیک هتل جذاب سال‌هاست که در صدر بهترین هتل‌های کوه سامویی قرار گرفته است. بعد از این که در آکارین اقامت کردید حتما صبحانه‌ای در ساحل بخورید و از مناظر چشمگیر بالای خلیج هانومان لذت ببرید، سپس به سمت بار استخر، جایی که می‌توانید از کوکتل های ماهرانه و اسموتی‌های عجیب و غریب لذت ببرید، بروید.

 

۷ هاستل برتر ساموئی برای اقامتی ارزان و با کیفیت

آدرس: Mae Nam, Ko Samui District, Surat Thani 84330, Thailand

 

The Sarann

موقعیت نفسگیر ساران در لبه دیواره سنگی در نوک جنوبی ساحل چاونگ یک مکان کاملا دیدنی و عاشقانه را رقم می‌زند. در حالی که ویلاها و سوئیت‌ها تجربه‌ای زیبا با مبلمان چوبی و جکوزی بزرگ را ارائه می‌دهند، استخرهای بی‌نهایت خصوصی آن‌ها واقع در بالای ساحل صخره‌ای، مناظر بی‌نظیری از خلیج تایلند را ارائه می‌دهند. این هتل مکانی عالی برای افرادی است که می‌خواهند در عین نزدیکی به طیف زیاد رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی در محیطی لوکس اقامت داشته باشند.

آدرس: 95-96 Moo 3 Chaweng Noi Beach, Bo Put, Surat Thani 84320, Thailand

 

The Library

این بوتیک هتل جالب در کوه سامویی با ترکیب عناصر مختلف و منحصر به فرد بوتیک هتل، سالن مجلل زیبا و استراحتگاه ساحلی را برای ایجاد یک ابتکار لوکس در دسترس قرار داده است. اتاق‌های این هتل همه از یک طراحی مینیمالیستی شیک با رنگ‌های سفید و قرمز به عنوان رنگ‌های اصلی به کار با کارهای هنری ظریف و لوازم جانبی جالب تزئین و زیبا شده‌اند. به یاد ماندنی‌ترین ویژگی این بوتیک هتل، استخر بی‌نظیر قرمز آن است که در حاشیه اقامتگاه، رو به یکی از زیباترین مناطق ساحلی چاونگ واقع شده است. حتی اگر اقامت در اینجا برای‌تان گران بود توصیه می‌کنیم در کافه درجه Drink Gallery از نوشیدن کوکتل‌های عالی لذت ببرید.

 

سبکی مدرن و اقامتی لوکس در ویلاهای خصوصی سامویی

آدرس: Tambon Bo Put Chang Wat Surat Thani, 84320, Thailand

 

Kamalaya

استراحتگاه زیبای کامالایا، واقع در منتهی الیه جنوب شرقی کوه سامویی، از بهترین نقاط سامویی برای مهمانان است، جایی که بهترین درمان‌ها و امکانات لوکس در سطح بسیار بالایی ارائه می‌شوند. در واقع بنیانگذاران این اقامتگاه دانش پزشکی و فلسفه شرقی دارند و تمام تلاش‌شان را کرده‌اند که آن را به روح این بوتیک هتل تزریق کنند. از برنامه‌های شدید سم زدایی گرفته تا انزوا با جلسات یوگا و کلاس‌های تعادل عاطفی، کامالایا پیشنهادات بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از اقامت در ویلاهای لوکس با منظره باشکوه صخره‌ای لذت ببرید.

آدرس: หมู่ที่ 3 Laem-Set Road, Tambon Na Mueang Chang Wat Surat Thani, 84140, Thailand

 

Akyra Chura

این بوتیک هتل در لبه ساحل پر جنب و جوش چاونگ واقع شده و محلی فوق‌العاده‌ای برای استراحت کردن و شرکت در مهمانی‌ها است. شما می‌توانید از سرگرمی‌های ساحلی جذاب لذت ببرید. آکیرا چورا آنقدری بزرگ هست که حریم شخصی همه رعایت شود و در عین حال آن قدری جمع و جور است که به همه یکسان خدمات لوکس و درجه یک تعلق گیرد. حال و هوای داخلی هتل مدرن و بسیار شیک بوده و بیشتر مناسب روحیه مسافران جوان است. بعد از گرفتن آفتاب در ساحل طلایی پودری به سمت The Club ، نوار ساحلی هتل بروید. یکی از کوکتل های خوش طعم را امتحان کنید و از اجرای موسیقی توسط دی‌جی لذت ببرید. همچنین رستوران این هتل، نودل هاوس جایی خیلی خوبی برای خوردن غذاهای آسیایی قبل از رفتن به مهمانی‌های ساحلی است.

 

معرفی هتل‌های برتر ساموئی

آدرس: 99/9 หมู่ที่ 2 ตำบล บ่อผุด Ko Samui District, Surat Thani 84320, Thailand

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران