ساحل Bophut، یکی از بهترین نقاط سامویی برای تفریح و آبتنی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
ساحل Bophut، یکی از بهترین نقاط سامویی برای تفریح و آبتنی

سامویی به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری تایلند و از زیباترین جزایر این کشور، مکانی منحصر به فرد با سواحل استثنایی است که لحظاتی متفاوتی را برایتان رقم می‌زند. از میان تمام سواحلی که در موردشان می‌دانیم، Bophut ویژگی‌های جالبی دارد که خود می‌تواند به تنهایی روزهای مختلفی از سفر شما با تور تایلند را به خود اختصاص دهد. اگر دوست دارید بیشتر در مورد این مکان بدانید، با ما در ادامه همراه باشید.

 


ساحل Bophut برای خانواده‌ها هم مناسب است؟


قبل از هر چیز ممکن است این سوال برای خانواده‌ها پیش بیاید که آیا Bophut برای آن‌ها نیز مناسب بوده یا جایی تنها برای جوانان و بزرگسالان است. در جواب این سوال باید گفت که Bophut مکانی عالی و بزرگ با اقامتگاه‌ها و مکان‌های مناسب برای تفریح خانوادگی است. کودکان در پارک‌هایش می‌توانند بازی کنند و سواحل نیز از هر نظر برای یک گردش خانوادگی مناسب هستند. بهتر است اگر می‌خواهید در این حوالی اقامت هم داشته باشید، حتما هتلی انتخاب کنید که امکانات بازی و تفریح در خود داشته باشید، چون Bophut مملو از چنین مکان‌هایی است که بچه‌ها در آن واقعا شاد خواهند بود.

 

۵ ساحل جذاب ساموئی که باید غواصی آنجا را امتحان کنید

 

 

 


اوضاع تفریحات شبانه در Bophut چطور است؟


با جشن‌های مختلف و مکان‌های متنوعی که در کنار ساحل قرار دارند، شما تجربه‌ای عالی در این باره خواهید داشت، پس اگر اهل شب بیداری و صدای موسیقی و جشن کنار آب هستید، حتما از بودن در Bophut لذت خواهید برد.

 

 

 ساحل Bophut

 


بهترین هتل‌ها در Bophut کجاها هستند؟


در این بخش از سامویی چند هتل عالی وجود دارد که هم از نظر نظرات مسافران امتیازات خیلی خوبی دارند و هم از نظر جوایزی که در سطح تایلند به دست آورده‌اند. برای مثال هتل‌هایی همچون Zazen Boutique Resort یا Bo Phut Resort & Spa از آن دست جاهایی هستند که به شدت نزد گردشگران طرفدار پیدا کردن و نمرات بالایی گرفته‌اند. در این بین Bo Phut Resort & Spa خود جوایز بسیار خوبی را نیز به دست آورده و جزو برترین هتل‌ها با محیط عاشقانه در سامویی است. اما اگر بخواهید به جایی لاکچری و منحصر به فرد بروید و قیمت آن خیلی برایتان مهم نیست، بدون شک باید Hansar Samui را انتخاب کنید که هم یک هتل ۵ ستاره فوق‌العاده است و هم نظرات بسیار مثبتی در مورد آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

 

۷ هاستل برتر ساموئی برای اقامتی ارزان و با کیفیت

 

 

 ساحل Bophut

 


از فرودگاه تا Bophut را چطور طی کنیم؟


به طور کلی Bophut از فرودگاه اصلا دور نیست و با توجه به اینکه اکثر هتل‌ها و ویلاها در بخش شرقی دهکده نزدیک به ساحل قرار دارند، زمان بین فرودگاه و آن‌ها حدود ۱۰ دقیقه با ماشین است. بهترین راه هم کرایه تاکسی خواهد بود که اگر توجه به تاکسیمتر داشته باشید، آنقدرها گران تمام نخواهد شد.

 

 

 ساحل Bophut

 


اطراف Bophut از کجاها دیدن کنیم؟


بهترین راه برای گردش یک روزه‌ جذاب از این ساحل، رفتن به اسکله، سوار شدن بر روی قایق و رفتن به جزیره پاهانگ است. کو پاهانگ یکی از پرطرفدارترین نقاط در آن حوالی به حساب می‌آید و فری‌های مختلفی هستند که شما را در عرض دو تا سه ساعت به آن جا می‌رسانند. البته تورهای یک روزه‌ای هم هستند که شرایط بهتری داشته، گردش‌هایی برایتان فراهم می‌کنند و ناهار را هم مهمان آن‌ها خواهید بود اما اگر با فری‌ها می‌خواهید خود به پاهانگ بروید، باید چیزی حدود ۱۰ تا ۱۴ دلار بسته به قایق هزینه کنید.

 

۱۰ تور جذاب که در سفر به ساموئی می‌توانید در آنها شرکت کنید

 

 

 ساحل Bophut

 


غروب‌های Bophut را از دست ندهید


آفتاب در کرانه‌ی ساحل Bophut غروب نمی‌کند، اما تصویر زیبایی که کوه‌های جزایر دور دست، پهنای بیکران آب و رنگ خاص آسمان ایجاد می‌کند، از آن دست مناظری است که به هیچ وجه نباید از دست بدهید. کافه‌های کنار ساحل بهترین جا برای چنین زمانی است و می‌توانید با در دست داشتن یک نوشیدنی در خنکای هوای غروب نشسته و به دیدن این منظره بپردازید.

 

۷ مکان تماشایی در سامویی که می‌توانید رایگان از آن‌ها دیدن کنید

 

 

 ساحل Bophut

 


Bophut برای ماه عسل هم خوب است؟


بله صد در صد! چندین هتل عالی برای زوج‌های جوان در این بخش از سامویی قرار دارد که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید، می‌توانید به گشت‌های آبی بروید، و کنار ساحل قدم بزنید و همچنین در رستوران‌های لوکس غذا بخورید.

 

 

 ساحل Bophut

 


ویلاهایی با استخرهای خصوصی


یکی از چیزهایی که Bophut به آن معروف است، ویلاهای لوکس و گران‌قیمتی هستند که در خود استخرهای اختصاصی داشته و مجموعه آن‌ها نیز دارای اسپا و امکانات متعدد است. لیست زیر تعدادی از این مجموعه ویلاهاست که همگی امکاناتی که گفتیم را در خود دارند:

 

سبکی مدرن و اقامتی لوکس در ویلاهای خصوصی سامویی

 

 

ساحل Bophut

 


• Anantara Bophut
• Bandara Resort & Spa
• Bo Phut Resort and Spa
• CELES Beachfront Resort
• Eden Beach Villas

۰۶ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران