بهترین رستوران‌های خانوادگی سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
بهترین رستوران‌های خانوادگی سامویی

همه ما در مورد فراز و نشیب‌هایی که والدین هنگام شام با آن مواجه می‌شوند چیزهایی می‌دانیم: بسیاری از کودکان موقع صرف غذا بهانه جویی می‌کنند و مذاکره، اولتیماتوم و عصبانیت والدین جزئی از این فرآیند است. این مسایل در مواقعی که خانواده ‌ا به سفر می‌روند حتی پررنگ‌تر می‌شود و یکی از دغدغه‌های پدرها و مادرها، یافتن غذاکده‌ای مناسب است که هم نیازهای بزرگسالان و هم کودکان را پوشش دهد و در عین حال برای بچه‌ها سرگرم کننده باشد.

اگر با تور تایلند به کوه سامویی سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز با بهترین رستوران‌های خانوادگی سامویی آشنا شوید. این رستورانها اغلب دارای منویی مخصوص کودکان هستند و امکاناتی از جمله فضای بازی و صندلی‌های کودک را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند.

 

Central Festival Samui

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذای خانواده‌هایی است که کودک خردسال دارند. این مرکز خرید که مساحتی بالغ بر ۹۰ هزار متر مربع دارد در مرکز چاوانگ واقع شده و حداقل ۲۰ رستوران، کافه، نانوایی و بستنی فروشی را در خود جای داده است. بنابراین بدون شک می‌توان گزینه‌های زیادی را برای شکم گردی کودکان یافت.

 

چرا سامویی مقصدی عالی برای سفرهای خانوادگی است؟

Central Festival Samui

بیشتر غذاخوری‌های این مرکز خرید متعلق به زنجیره‌های ملی یا بین‌المللی هستند که سطح خاصی از کیفیت را تضمین می‌کنند. نکته مثبت دیگر این است که این مکان، دارای فضای بازی و انواع وسایل سرگرم کننده برای کودکان است. لازم به ذکر است که این مرکز، همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ باز است.

آدرس: 209/3Moo 2, Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

 

The Beach Club

این رستوران برجسته که در دهکده Buri Rasa واقع شده، یکی از محبوب ترین‌ها در ساحل Chaweng است و از ۳ غذاخوری تشکیل شده: یکی در ساحل، یکی در حوالی استخر و یکی در فضایی روباز پشت استخر.

در اینجا غذاهای متنوع تایلندی و بین‌المللی سرو می‌شوند از جمله غذاهای مورد علاقه کودکان مانند همبرگر، ماکارونی و ساندویچ و البته لیستی طولانی از بستنی و کیک و دسر را می‌توانید در منوی این رستوران بیابید.

The Beach Club

آدرس: 11/2Moo 2, Chaweng Beach, Bophut, Koh Samui, Surat Thani, 84320 Thailand

 

Kob Thai

Kob Thai، یک رستوران بسیار دلپذیر است که فاصله کمی با مرکز شهر دارد. این رستوران، در باغی بزرگ واقع شده که استخری را در دل خود جای داده است. طراحی این مکان مخصوصا برای خانواده‌ها بسیار مناسب است، زیرا کودکان فضای کافی برای تفریح دارند.

این غذاکده که تحت مدیریت شخصی فرانسوی است، در ارائه غذاهای اصلی تایلندی تخصص دارد اما در منو، چند غذای لذیذ غربی را نیز خواهید یافت. گفتنی است قیمت‌ها بسیار مناسبند و فضای رستوران آرامش بخش است. اگر تمایل دارید در این فضای زیبا از دورهمی با خانواده‌تان لذت ببرید، می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۲:۳۰ به اینجا مراجعه نمایید.

 

۸ رستوران رمانتیک ساموئی برای نوش جان کردن عاشقانه‌ترین غذای عمرتان

Kob Thai

آدرس: Haad Lamai 3, Lamai Beach, Koh Samui, Surat Thani 84310, Thailand

 

Leonardo Ice Cream

این کافه رستوران که در اوایل سال ۲۰۱۵ افتتاح شد، طعم و مزه‌های متنوع غذاهای لذیذ سامویی را که به طریقی خانگی و با کیفیت ارائه می‌شوند به مخاطبان هدیه می‌دهد. این کافه زنجیره‌ای ۳ شعبه دارد و توسط یک تیم پرشور اداره می‌شود. بستنی‌ها و شیرینی‌های تهیه شده در اینجا از تازه‌ترین مواد اولیه و طبق دستورالعمل‌های سنتی فرانسوی و بر اساس آخرین استانداردهای بهداشتی اروپایی تهیه می‌شوند و به فروش می‌رسند و برای بچه‌ها چه چیزی می‌تواند از طعم لذیذ بستنی، خوشایندتر باشد؟ گفتنی است این مکان همه روزه به جز یکشنبه‌ها، از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ باز است.

Leonardo Ice Cream

آدرس: 137/2Moo 4, Maret, Koh Samui, Surat Thani 84310, Thailand

 

H Bistro

این رستوران یکی از مکان‌های پرطرفدار برای شکم گردی است که در ریزورت Hansar Samui در ساحل بوفوت، درست در ورودی دهکده معروف ماهیگیران واقع شده است. اینجا دارای فضای داخلی و نهارخوری فضای باز است که دومی از تراس چوبی‌اش چشم اندازی بی‌بدیل به منظره باشکوه کوه فانگان دارد. گفتنی است این فضای مدرن و شگفت‌انگیز، می تواند کودکان شما را نیز به بهترین نحو سرگرم کند و می‌توانید بعد از صرف غذا با آنها درساحل به گشت و گذار و بازی بپردازید.

 

جذاب‌ترین کافه‌های کوه ساموئی در تایلند

H Bistro

در صورت تمایل می‌توانید همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲۲:۳۰ برای صرف وعده‌های صبحانه، نهار و شام به این مکان زیبا بیایید و از طعم غذاهای مدیترانه‌ای و تایلندی که با مواد اولیه با کیفیت تهیه می‌شوند لذت ببرید. هر چند که غذاهای ویژه سرآشپز که شامل بره سوخاری، گوشت گوسفند پخته و گوشت خوک است، محبوبیت بیشتری دارند. جالب است بدانید که منویی عالی نیز برای گیاهخواران در اینجا ارائه می‌شود.

آدرس: Hansar Samui Resort, 101/28 Moo 1, Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

 

Angela's Bakery & Café

این کافه رستوران قدیمی، در کنار جاده کمربندی که از کنار Maenam می‌گذرد واقع شده و بسیار مورد توجه مردم محلی و گردشگران است. در اینجا دو فضای غذاخوری می‌بینید که یکی زیر کلاه فرنگی در جلوی ساختمان و دیگری در اتاق سرپوشیده رنگی قرار دارد. انواع غذاهای سرد، سوسیس و سایر غذاهای غربی در اینجا سرو می‌شوند که  بسیار موردعلاقه بزرگسالان و کودکان هستند.

Angela's Bakery & Café

آدرس: 64/29Moo1, Route 4169, Maenam, Koh Samui, Surat Thani 84330, Thailand

 

The Hungry Wolf

و در پایان این سفر مجازی به این رستوران می‌رسیم که یکی دیگر از دنج و مناسب برای شکم گردی کودکان گرسنه‌تان است. در اینجا بهترین غذاهای محلی، استیک‌ها، برگرهای کوه سامویی و سایرغذاهای فست فودی سرو می‌شوند هرچند که بچه‌ها بیشتر طرفدار پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده هستند.  و در آخر اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به خورد و خوراک در سامویی بدست آورید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری بزنید به مقاله خوشمزه‌ترین غذاها را در کدام رستوران‌های ساموئی بخوریم؟

The Hungry Wolf

آدرس:  17/57Moo 3, Chaweng Beach Road, Chaweng, Bophut, Ko Samui 84320, Thailand 

۲۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران