سبکی مدرن و اقامتی لوکس در ویلاهای خصوصی سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
سبکی مدرن و اقامتی لوکس در ویلاهای خصوصی سامویی

اگر فکر می‌کنید که سفر با تور تایلند و اقامتی لوکس در جزیره سامویی محدود به ویلاهایی با استخر شنا هست سخت در اشتباهید. ویلاهای خصوصی برخلاف خیلی از انواع دیگر اقامتگاه‌ها ویژگی‌های غیرضروری بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. تصورش را بکنید که در این ویلاها شما در مکانی منحصر به فرد با حفظ حریم شخصی، برنامه‌های وسوسه‌انگیز غذایی و امکانات مدرن اقامت دارید. رقابت در سامویی به اندازه‌ای بالاست که شما با اقامت در این ویلاها از خدمات هتل‌های ۵ ستاره بهره خواهید برد.

 

 

The Library Samui

لایبرری رویایی مطلق و خلاق در سامویی است که با طراحی مینیمالیستی خود موقعیت مطالعه، پرسه زنی و تعمق را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. این مجموعه از طریق استودیوهای بی‌نظیر طراحی شده، سوئیت‌ها و ویلاهای دارای استخر، موجی از آرامش هنری را برای شما ایجاد می‌کند. استخر قرمز و زیبای این ویلاها یکی از عجیب‌ترین و جالب توجه‌ترین بخش‌های اقامتگاه شمرده می‌شود. شما می‌توانید با شنا در این استخر حتی از منظره دریا هم لذت ببرید و دسترسی مستقیمی به ساحل نیز داشته باشید. شما در این جا ویژگی‌هایی نظیر سینمای فضای باز، سالن بدنسازی خصوصی و جکوزی، تراس روی سقف و استخر نمکی را در دسترس خود دارید. به علاوه فقط گروه‌های بزرگسال در لایبرری پذیرش می‌شوند.

 

هتل‌های برتر ساموئی؛ جزیره‌ی تفریحات عاشقانه در تایلند

 

 

 The Library Samui

 

 

آدرس: 14/1 Moo 2, Chaweng Beach Koh Samui 84320, Thailand

تلفن: +66 77 422 767

 

 

Khwan Beach Resort

یکی از اقامتگاه‌های لوکس و درجه یکی که می‌تواند اوقات بسیار دل‌انگیزی را به زوج‌های جوان هدیه دهد این اقامتگاه است. ویلاهای لوکس این مجموعه سبک و سیاقی سنتی اما مدرن دارند که به شما اقامتی گرمسیری را پیشکش می‌کنند. وسط مجموعه استخری زیبا قرار گرفته و دور تا دور آن با تخت‌های آفتابی و چتر پوشیده شده است. مانند مورد قبلی این اقامتگاه نیز فقط از مهمانان بزرگسال پذیرایی می‌کند. جدا از استخر بزرگ عمومی ویلاهای لوکس استخری کوچک با حفظ حریم شخصی در پشت ساختمان خود ارائه می‌دهند. اتاق‌های بزرگ و لوکس با دکوراسیون چوبی کلاسیک و تخت‌های شاهانه از ویژگی‌های چشمگیر این اقامتگاه هستند. شما می‌توانید از استخر و اسپا، ماساژ دو نفره، ماساژ موضعی قسمت‌های مختلف بدن، اسکراب بدن، امکانات زیبایی مثل مانیکور و پدیکور، غواصی، زمین گلف و ده‌ها مورد دیگر استفاده کنید.

 

 

 Khwan Beach Resort

 

 

آدرس: 67/61 Moo 1, Maenam, Ko Samui, Surat Thani 84330, Thailand

تلفن: +66 62 565 0796

 

 

Six Senses Samui

با ۶۶ ویلای خصوصی، سیکس سنس زیباترین و دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای طبیعی سامویی را در معرض دید شما قرار می‌دهد. این اقامتگاه فوق‌العاده جذاب با نمای سنتی و چوبی منظره بی‌نظیری از اقیانوس را ارائه می‌دهد. غروب‌ها شما می‌توانید به عرشه رو باز آن بروید و از تماشای غروب خورشید لذت ببرید و آن اطراف پرسه بزنید. پنجره‌های اتاق‌ها نیز با نمایی مشابه مناظری از خلیج سرسبز اقیانوسی را در دسترس شما می‌گذارند تا روزتان را با زیباترین شگفتی‌های طبیعی شروع کنید. به علاوه ویژگی‌های برجسته‌ای همچون ساحل خصوصی، تراس و باغ، استخر شنا، سالن بدن‌سازی، کلاس‌های یوگا، ماساژ کل بدن و یا بخش‌های موضعی، اتاق بخار، سونا، اسپا، امکانات زیبایی صورت و مو، حمام روباز، و ده‌ها امکانات دیگر نیز برای رفاه حال شما تدارک دیده شده تا سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

۵ ساحل جذاب ساموئی که باید غواصی آنجا را امتحان کنید

 

 

 Six Senses Samui

 

 

آدرس: Six Senses Samui, 9/10 Moo 5, Baan Plai Laem, Bophut, Koh Samui

تلفن: +66 7724 5678

 

 

Banyan Tree Samui

این اقامتگاه بر روی تپه‌ای خصوصی، بالای ساحل خلیج لامایی واقع شده است. Banyan Tree Samui اقامتگاهی ویلایی با استخر است که مناظر زیبای تایلندی را امضای فرانسوی به شما عرضه می‌دارد. این ویلاها متشکل از سوییت‌های یک خواب و دو خواب لوکس هستند که مناظری زیبا و دیدنی از اقیانوس و باغ دور خود را ارائه می‌دهند. به علاوه جلوی ویلاها نیز استخری خصوصی رو به دریا واقع شده تا شما نه تنها بتوانید در حریم خود شنا کنید بلکه از تماشای محیط اطراف نیز لذت ببرید. این مجموعه یکی از بی‌نظیرترین نقاط سامویی برای ماه عسل و سفرهای دونفره شناخته می‌شود.

 

 

 Banyan Tree Samui

 

 

آدرس: 99/9 Moo 4, Maret Samui, Lamai Beach, Koh Samui, Ko Samui, Surat Thani 84310, Thailand

تلفن: +66 77 915 333

 

 

Ritz Carlton Koh Samui

این مجموعه که از ۱۷۵ سوییت و استخر تشکیل شده اقامتگاهی لوکس و بسیار جذاب است که امکان دسترسی شما به دو ساحل خلوت ، صخره‌های شیرجه و شنا در ماه‌های گرمسیری را فراهم می‌آورد. ویلای کاسارا با مساحت ۲۲۵ متری، ۳ اتاق خواب، سالن نشیمن، منطقه فضای باز و استخر خصوصی ۶۰ متری همچون نگینی در این مجموعه می‌درخشد. به جز ساختمان لوکس و امکانات اقامتی داخل آن مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌ها مثل کلاس‌های یوگا و بدن‌سازی، انواع ماساژها، استخرهای متنوع، اسپای درمانی، کلاس آشپزی، غواصی و شنا نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

 

۱۰ بازار و مرکزخرید معروف ساموئی؛ جزیره‌ی سفرهای عاشقانه

 

 

Ritz Carlton Koh Samui 

 

 

آدرس: 9/123 Moo 5 Tambon Bophut Koh Samui Chang Wat Surat Thani 84320, Thailand

تلفن: +66 77 915 777

۰۹ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران