چگونه از پارک جنگلی ژانگجیاجی بازدید کنیم

جاذبه‌های گردشگری چین
چگونه از پارک جنگلی ژانگجیاجی بازدید کنیم

در بین کشورهای آسیای شرقی، چین یکی از زیباترین و توریستی‌ترین کشورهاست. هر گاه با تور چین به این کشور پهناور سفر کنید، آنقدر جاذبه دیدنی و اعجاب انگیز خواهید دید که دلتان می‌خواهد روزهای بیشتری را در این کشور به گردش بگذرانید. یکی از جاذبه‌های شگفت انگیز چین، پارک جنگلی ژانگجیاجی است که به کوه‌های آواتار مشهور است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

 

پارک جنگلی ژانگجیاجی Zhangjiajie


این پارک در بخش شمال غربی استان هونان، چین واقع شده است و شامل منطقه یانگینگ، Wulingyuan و شهرستان Cili و Sangzhi می شود. این پارک جنگلی به دلیل شباهتش به کوه‌های فیلم آواتار در جهان مشهور است و میلیون‌ها نفر گردشگر را در طول سال به خود جذب می‌کند. صخره‌های عظیم و ماسه ای غول پیکر بلندی که چشم انداز افسانه‌ای را برای طبیعت دوستان ایجاد کرده است. ارتفاع برخی از این صخره‌ها به ۲۰۰ متر هم می‌رسد.

زیباترین باغ‌ها و پارک‌های پکن

 

پارک جنگلی ژانگجیاجی

 


با اینکه در سال ۲۰۰۴ این پارک جنگلی به عنوان یک ناحیه جهانی توسط یونسکو ثبت شد، اما باز هم به طرز فاجعه آمیزی، تعدادی از گردشگرانی که از این جاذبه شگفت انگیز بازدید می‌کنند، پارک جنگلی ملی Zhangjiajie را ویران می کنند. بیشترین تعداد بازدیدکنندگان از هر جاذبه دیدنی چین از گردشگران داخلی است. با جمعیت ۱.۴ میلیارد نفر و یک اقتصاد پررونق، مردم بیشتر و بیشتر در موقعیتی قرار می گیرند که سفر و کشف کشور خود و خارج از کشور را داشته باشند.

معرفی زیباترین پارک‌های ملی چین

 

پارک جنگلی ژانگجیاجی

 

 

به دلیل اینکه این کشور دارای لیست بی‌نظیری از جاذبه‌های باور‌نکردنی و منحصر به فرد است که مورد توجه گردشگران زیادی از تمام دنیاست. در این منطقه در یک تابلوی بزرگ راهنما، گردشگران را به چگونگی راهپیمایی در داخل پارک هدایت می‌کنند. همچنین برای دسترسی افراد کم‌توان‌تر آسانسوری تعبیه شده است تا آنها را به بالای کوه‌ها ببرد. بازدید از پارک جنگلی ملی Zhangjiajie با بسیاری از پارک‌های ملی دیگر چین متفاوت است. بلیط ورودی که خریداری می‌کند به مدت چهار روز اعتبار دارد و در اینجا حمل و نقل اتوبوس در داخل پارک نیز در قیمت گنجانده شده است.

 

 

پارک جنگلی ژانگجیاجی

 


در داخل پارک رستوران‌های معروفی چون مک دونالد نیز شعبه دارد و شما می‌توانید توسط اتوبوس یا پیاده به این کافه رستوران زنجیره‌ای دسترسی داشته باشید. پس از میل کردن بستنی، کافی، نوشیدنی و یا برگر می‌توانید سفر خود به بالای کوه‌ها را آغاز کنید. پیاده روی دلپذیر در امتداد لبه رودخانه بسیار لذت بخش است. ماسه سنگ و کوارتزهای یکپارچه کنار صخره‌های بلند سر به فلک کشیده حس شور و هیجان در شما ایجاد می‌کند که در نهایت به جنگل منجر می‌شود. پس از عبور از این منطقه چشم انداز حیرت‌انگیزی در اطراف خود مشاهده خواهید کرد. شما با پیاده‌روی در مسیرهای مختلف سکوت و زیبایی پارک جنگلی را لمس می‌کند. یک پارک اختصاصی که هر زمان که خسته شدید می‌توانید خود را برای شب‌مانی آماده کرده و روز بعد به ادامه راه بپردازید.
هزینه ورود به پارک حدود ۴۰ دلار است که برای حفاظت از این منطقه خارق العاده مبلغ زیادی محسوب نمی‌شود.

پارک ملی جدید چین و بازدید از پانداهای دوست داشتنی

 

پارک جنگلی ژانگجیاجی

 


چگونه می توانید به پارک جنگلی ملی ژانگجیاجی Zhangjiajie بروید


در صورتی که بخواهید در روستای Wulingyuan اقامت کنید، باید با اتوبوس به این روستا بروید. هنگامی که به ایستگاه قطار می‌رسید، از ترمینال خارج شوید و به ایستگاه اتوبوس در سمت چپ بروید. سپس از طریق این روستا راحت‌تر به پارک جنگلی دسترسی خواهید داشت. همچنین اگر علاقه مند به پیوستن به یک تور خصوصی با راهنمای انگلیسی زبان نیز باشید، گزینه‌های مختلفی وجود دارد که با ثبت نام کردن در یکی از آنها به این پارک جنگلی سفر کنید.

بهترین مهمانسراهای پکن برای اقامتی ارزان

 

پارک جنگلی ژانگجیاجی

 


کجا می‌توانید اقامت کنید


هنگام بازدید از پارک جنگلی ملی ژانگجیاجی Zhangjiajie، گزینه‌های مختلفی دارید. می‌توانید یا در شهر Zhangjiajie ، روستای Wulingyuan و یا در داخل پارک اقامت کنید. همچنین هتلی در نزدیکی آنجا نیز به نام Qing Man Hotel وجود دارد. این هتل در ۲۰۱۵ افتتاح شده است و بسیار تمیز و مناسب برای اقامت گردشگران است.

 

 

پارک جنگلی ژانگجیاجی

 


محل این هتل: از ایستگاه اتوبوس به سمت جندی جاده بروید، ۴۰۰ متر راه بروید و هتل در سمت راست Baixi Garden است. برخلاف هتل ملی کیتین که گزینه دیگری برای اقامت است.
مبلغ اتاق های دو نفره خصوصی برای هر شب از حدود ۱۲۰ رنمینبی شروع می شود.

۰۸ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران