۶ کافه‌ی عالی در محله‌ی خان مارکت دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۶ کافه‌ی عالی در محله‌ی خان مارکت دهلی

دهلی یکی از توریستی‌ترین پایتخت‌های جهان است که سالانه هزاران هزار مسافر را به خودش می‌کشاند و از آنها در بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها و کافه‌ها میزبانی می‌کند. شهری که هم ظاهری آسیایی دارد و هم اروپایی. چرا که سالها در استعمار انگلستان بوده است و شاید برایتان جالب باشد بدانید تعداد زیادی از مردمان این شهر قادرند انگلیسی صحبت کنند. شهری که روزهای پر رویداد دارد و شب‌های نورپردازی‌ شده‌ی زیبا. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال کافه‌های عالی برای پشت سر گذاشتن عصرهای خاطره‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۶ کافه‌ی معروف محله خان مارکت این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Soda bottle opener wala


یک کافه رستوران جذاب و عالی برای ما ایرانی‌ها در قلب شهر دهلی و کشور هندوستان. کافه رستورانی ایرانی که در میان غیر ایرانی‌ها و توریست‌های اروپایی نیز شهرت دارد و همواره تعداد زیادی از مسافران این شهر را به خودش می‌کشاند. کافه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید دسرها و نوشیدنی‌های ایرانی سفارش بدهید و نوش جان کنید. تصور کنید در قلب دهلی بتوانید یک چای گیلانی معطر به هل و دارچین نوش جان کنید. در این کافه همچنین می‌توانید قهوه‌ها و انواع شیک‌ها را نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. در سفرتان به دهلی اگر دلتان برای غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های ایرانی تنگ شد حتما به این کافه رستوران تشریف ببرید.

 

۷ کافه‌ی شبانه پر شور و هیجان دهلی

 

 

Soda bottle opener

 


۲- Cafe Turtle


یک کافه‌ی عالی برای آنهایی که می‌خواهند لحظاتی در سکوت و آرامش غرق شوند و بهترین قهوه‌های دنیا را نوش جان کنند. کافه‌ای که به نوعی یک شهر کتاب به حساب می‌آید و فضایی روشنفکرانه دارد. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و برای تمام وعده‌های غذایی به آنها غذاهای سبک ارائه می‌کند. کافه‌ای که پاتوق ادیبان، دانشجویان و هنرمندان دهلی به حساب می‌آید و جدای از گردشگران در میان شهروندان دهلی نیز طرفداران زیادی دارد.

 

 

Cafe Turtle

 


۳- Big Chill Cafe


یک کافه‌ی عالی و دلچسب. از آنهایی که سکوت تم آن است و فضایی که با دکور و موسیقی می‌سازد یک فضای بی‌نظیر به حساب می‌آید. کافه‌ای که با رفتن به آن جدای از نوشیدنی‌ها سرد و گرم، فست و غذاهای ایتالیایی نیز در آن می‌توان سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‌ای که پیتزاها و پاستاهایش معروف است و از آنجا که سالادها خوبی نیز سرو می‌کند، پاتوق گیاهخواران نیز به حساب می‌آید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. در سفرتان به دهلی اگر هوس کردید غذاهای ایتالیایی با قیمت‌های مناسب نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید. چرا که در کنار غذاهای ایتالیایی با قیمت‌های معقول، دسرهای ایتالیایی نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 ۶ رستوران برتر دهلی برای خوردن لذیذترین غذاهای دریایی 

 

 

Big Chill Cafe

 


۴- The Blue door cafe


آنهایی که عاشق انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌هایی گرم هستند باید بدانند این کافه بهترین کافه در دهلی برای آنهاست. جاییکه در درجه‌ی اول یک مکان عالی برای نوش جان کردن صبحانه به حساب می‌آید و در درجه‌ی دوم یک مکان ویژه برای پشت سر گذاشتن عصرهی گردشگرانه. با رفتن به این کافه می‌توانید انواع قهوه‌ها را سفارش بدهید و در کنار انواع کیک‌ها نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین غذاها، قهوه‌ها، سالادها و دسرها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

The Blue door

 


۵- Amici cafe


برای آنهایی که عاشق پیتزاها هستند این کافه بهشت است. جایی‌ست که با رفتن به آن می‌شود انواع پیتزاها را سفارش داد و نوش جان کرد. جاییکه تازه‌ترین قهوه‌های دهلی را به مشتریانش ارائه می‌کند و در میان گردشگران شهرت زیادی دارد. پاستاها، سالادها، پنینی‌ها، ساندویچ‌ها، آبمیوه‌ها و شیک‌ها نیز از دیگر موارد تشکیل‌دهنده‌ی منوی این کافه به حساب می‌آیند. درهای آمیسی همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 ۵ رستوران فوق‌العاده دهلی که بهترین پیتزاهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید 

 

 

Amici cafe

 


۶- Latitude 28


یک کافه رستوران نیمه سنتی، نیمه مدرن که منوی متنوعی دارد. کافه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید انواع دسرها و نوشیدنی‌های مدیترانه‌ای، هندی و اروپایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و جدای از نوشیدنی‌ها و دسرها، برخی فست‌فودها را نیز برای مشتریانش سرو می‌کند.

 

 ۱۰ رستوران با کیفیت در دهلی که می‌توانید غذاهای ارزان قیمت در آن نوش جان کنید 

 

 

Latitude 28

۰۳ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران