۱۲ روف تاپ برتر از رستوران های دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۱۲ روف تاپ برتر از رستوران های دهلی

نظرتان در مورد تجربه غذاخوری بر فراز چشم اندازهایی از مناظر تاریخی و طبیعی چیست؟ آیا دوست دارید یک خط افق زیبا را در محیطی رمانتیک، به همنشینی با عشق زندگی تان اضافه کنید؟ آخرین بار، چه زمانی در میان مناظر قلعه‌های قدیمی و دریاچه‌های باشکوه اینستاگرامی غذا خوردید؟ در مورد تماشای آسمان که از طلوع به غروبی باشکوه تغییر رنگ می‌دهد، چه نظری دارید؟

جالب است بدانید از تمامی این تجربیات بی نظیر، می‌توانید در برترین روف تاپ رستوران های دهلی برخوردار شوید. اینجا شهری است که عمدتا به خاطر صحنه آشپزی‌اش شهرت دارد و تمام جذابیت‌های غذایی از گوشت، کاری، شیرینی و نوشیدنی‌های متنوع و لذیذ را در غذاکده‌هایش شاهد خواهید بود.  

 

رستوران آمالفی دهلی

آیا می‌خواهید در سفر با تور هند، ضمن صرف غذاهای خوشمزه ایتالیایی، از تماشای مناظر بی بدیل اطراف و شنیدن موسیقی گوشنواز لذت ببرید؟ در این صورت، حتما سری به Amalfi در کایلاش دهلی جنوبی بزنید. اینجا دارای یک محیط تراس روی پشت بام، منوی غذاهای اصیل ایتالیایی و فضایی  رمانتیک و فانتزی همراه با چیدمان زیبای کابانا مانند بوده و از برترین روف تاپ رستوران های دهلی به شمار می‌آید. در ضمن باید گفت گزینه‌هایی همچون نان فوکاچیا، پاستا کاربونارا، ریزوتو قارچ، پیتزا، پاستا، تیرامیسو و قهوه‌های عالی در منو، طرفداران بسیاری در این غذاکده دارند.

در اینجا احساس خواهید کرد که در سواحل مدیترانه، در حال صرف غذا هستید. خدمات ساحلی آمالفی سریع بوده و اینجا شب هنگام، با چراغ‌های پری تزئین می‌شود. ضمن اینکه گروه نوازنده ویولن رستوران، حال و هوای عصرگاهی خاطره انگیزی را برای کسانی که به دنبال یک برانچ تازه در دهلی هستند، رقم می‌زند.

آدرس: M-60, First Floor, M-Block Market, New Delhi, Delhi, India

عکس: so.city

 

رستوران تای های دهلی

در سفر با تور هند و در حین گشت و گذار در میان برترین روف تاپ رستوران های دهلی، پیشنهاد می‌کنیم رژیم گرفتن را برای یک روز فراموش کنید و خودتان را از غذاهای لذیذ Thai High دهلی جنوبی محروم نکنید. در اینجا، می‌توانید به تراس بروید که از نورپردازی آرامبخش برخوردار است و از تجربه‌ای مجلل برای صرف غذاهای تایلندی و غذاهای محلی هندی در حین تماشای چشم‌اندازهای عالی از قطب منار در پس زمینه لذت ببرند.

منو نیز به همین اندازه جذاب است و گزینه‌هایی همچون کاری قرمز، خرچنگ با فلفل سیاه، میگوی کبابی خوش پخت، ساتای مرغ، براونی‌های خوشمزه، چیزکیک بلوبری، فلیجا، چای یاسمین، لیموناد و قهوه باکیفیت، بسیار پرطرفدارند.

بنابراین اگر در حوالی هجران کا خانقاه هستید، سری به این رستوران بزنید که از برترین روف تاپ رستوران های دهلی محسوب می‌شود و ضمن صرف غذاهای خوشمزه، از خدمات عالی پرسنل حرفه‌ای، قیمت‌های مناسب، وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و تلویزیون برخوردار شوید.

آدرس: 1091,2nd Floor, Ambawatta Complex, 1, Kalka Das Marg, New Delhi, Delhi, Indi

 

رستوران‌های با ستاره میشلن در هند

عکس: justdial.com

 

رستوران آردور ۲.۱

عصر دهلی، بهتر است در فضای باز و البته امن، به وقت گذرانی بپردازید و از ترکیب یک تراس دوست داشتنی، غذاهای خوشمزه و چشم اندازهایی بی بدیل از مناظر اطراف برخوردار شوید.  

بنابراین اگر در حوالی معبد هانومان در دهلی نو به گشت و گذار مشغولید، توصیه می‌کنیم برای استراحت و شکم گردی حتما سری به Ardor 2.1 بزنید که از محبوب‌ترین روف تاپ رستوران های دهلی به شمار می‌آید و از انواع غذاهای هندی و قاره‌ای لذت ببرید.

در صورت تمایل، می‌توانید بین صندلی‌های داخلی و خارجی هر کدام را خواستید انتخاب کنید. پرسنل حرفه‌ای، سخت در تلاشند با خدماتی قابل توجه اثری مثبت روی مخاطبان به جای بگذارند. از طرفی قیمت‌های مناسب، فضای آرامش بخش و خانگی، امکانات دی جی، خدمات دلیوری و تلویزیون نیز در اینجا ارائه می‌شوند.

منو نیز بسیار غنی بوده و گزینه‌هایی همچون پنیر تیکا، دال ماخانی، تالی و دسرهایی نظیر بستنی وانیلی خوشمزه، براونی و کولفی، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. هر چند که نوشیدنی‌هایی نظیر قهوه سرد عالی، آب سیب یا شیک شکلاتی، کامل کننده‌هایی عالی در کنار وعده‌های غذایی به شمار می‌آیند.

آدرس: N 55-56 & 88, 89, Connaught Cir, New Delhi, Delhi, India

عکس: justdial.com

 

بار رستوران کایلین اسکای

در ادامه آشنایی با برترین روف تاپ رستوران های دهلی، به Kylin Sky Bar برمی‌خوریم که در طبقه سوم مرکز خرید امبیانس مال واقع شده است. این غذاکده همراه با یک تراس شیک در پشت بام، چشم اندازهایی بی بدیل از غروب خورشید و مناظر سرسبز، موسیقی عالی، تم شرقی و فضایی که با شمع و گل تزئین شده، شما را وسوسه خواهد کرد تا ساعاتی را در این محیط رمانتیک بگذرانید.

منوی جذاب این غذاکده که در شمار روف تاپ رستوران های دهلی است نیز، انواع غذاهای چینی، ژاپنی، آسیایی را شامل می‌شود و البته رول تمپورا میگو، ناچوس خوش پخت، بشقاب سوشی کالیفرنیا، مرغ چیلی، میگوی چیلی، بستنی وانیلی، کاسترد شکلاتی، فوندو شکلاتی، آبمیوه عالی، فراپه شکلاتی یا پانچ میوه‌ای، بیش از سایرین محبوبیت دارند.

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی با دوستان بوده و در عین حال وای فای رایگان، پارکینگ و تلویزیون را نیز ارائه می‌دهد. در ضمن هر چند که قیمت‌ها کمی بالا هستند، اما ارزشش را دارد برای یکبار هم که شده، از تمامی مواهبی بهره مند شوید که این رستوران به ارمغان می‌آورد.

آدرس: Ambience Mall, Level 3, New Delhi, Delhi, India

 

بهترین رستوران‌های آسیایی در دهلی

عکس: kylinexperience.com

 

رستوران پاریکراما

اگر زندگی‌تان حول محور شریک عشقی‌تان دور می‌زند و یا می‌خواهید محبوبتان را به فضایی رمانتیک دعوت کنید، از رستوران گردان Parikrama در Connaught Place غافل نشوید که از پرطرفدارترین روف تاپ رستوران های دهلی به شمار می‌آید.

این غذاکده ۲۴۰ فوتی، مرتفع‌ترین رستوران گردان در هند بوده و یک چرخش کامل ۳۶۰ درجه را هر ۴۵ دقیقه تکمیل می‌کند تا منظره‌ای پانوراما را بر فراز شگفتی‌های نمادین دهلی به نمایش بگذارد. فضای داخلی، بسیار مجلل‌تر از آن چیزی است که تصورش را بکنید و دکوراسیون فانتزی و محیط آرامش بخش، به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

منو نیز به اندازه فضای رستوران جالب توجه بوده و انواع غذاهای هند شمالی و موغلایی را شامل می‌شود. با اینحال برنج سرخ شده و میگو، کاری، سکه کباب، فیله آمریکایی، مرغ کره ای، کولفی، کیک شکلاتی، پودینگ، پانچ میوه‌ای عالی، قهوه و یخ چای بسیار محبوبیت دارند.

در ضمن این غذاکده در میان برترین روف تاپ رستوران های دهلی، بهترین مکان برای جشن گرفتن هر رویداد یا مهمانی است. خدمات فوق العاده بوده و قیمت‌ها نیز مناسبند. ضمن اینکه خدمات دلیوری و پارکینگ برای مهمانان ارائه می‌شوند.

آدرس: Antriksh Bhavan, 22, KG Marg, New Delhi, Delhi, India

عکس: ‌ justdial.com

 

کیترینگ و بار کانتری فیو

غذاکده خارق العاده FIO Country که از فضایی رویایی  برخوردار است، ازدیگر مکان‌های دوست داشتنی برای دورهمی‌های دوستانه و یا عاشقانه بوده و از بهترین فضا‌های اینستاگرامی و برترین روف تاپ رستوران های دهلی نیز به شمار می‌آید. روشنایی شمع‌ها و گزینه‌های نشستن در فضای داخلی و خارجی برای کسانی که به دنبال غذاخوری‌های مجلل در منطقه Saket دهلی هستند نیز ایده آل بوده و شب‌های اینجا با موسیقی و نور کم، جذابیت قدیمی و اصیل را ارائه می‌دهد.

این رستوران روباز که غذاهای ایتالیایی و هندی سرو می‌کند، هر فصل منویی تازه ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید دل معشوقتان را به دست آورید، حتما یک غذای ماهی سفارش دهید. زیرا غذای خوب، کلید ورود به قلب معشوقه شماست. ضمن اینکه خربزه سانگریا، بروشتا، میگوهای کره ای سیر فلفلی، از دیگر گزینه‌های پرطرفدار در منو به شمار می‌آیند.

آدرس: Garden of Five Senses, Delhi, India

عکس: sluurpy.in

 

کیترینگ و بار الیو

برای لذت بردن از یک تجربه غذاخوری لوکس در بار و آشپزخانه Olive ، لازم است از قبل میز رزرو کنید. این غذاکده که از برترین روف تاپ رستوران های دهلی محسوب می‌شود، در یک ساختمان استعماری قدیمی واقع شده که اکنون به سبکی ظریف و در عین حال مدرن تزئین شده است. در این رستوران روباز، می‌توانید از تماشای طبیعت نوستالژیک و منظره غروب شگفت انگیز خورشید بهره مند شده و در عین حال از اجرای موسیقی شبانه و نورپردازی ملایم لذت ببرید.

این غذاکده طعم‌های مدیترانه‌ای، اروپایی و ایتالیایی را ارائه می‌دهد. منو فصلی و متغیر بوده و سوفله پنیر، تارتین بوراتا، سیب زمینی شیرین و شلغم، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند. در ضمن، خدمات دلیوری و پارکینگ نیز برای مشتریان فراهمند.

آدرس: Pocket 3, Sector 16, Delhi, India

 

رستوران‌های خیره کننده در دهلی

عکس: harpersbazaar.in

 

رستوران ایمپرفکتو

برای شکم گردی در یکی از محبوب‌ترین روف تاپ رستوران های دهلی، پیشنهاد می‌کنیم یک میز در Imperfecto رزرو کنید و از فضایی به سبک بوهمیایی با موسیقی زنده و گزینه‌های نشستن در فضای باز همراه با چشم اندازهایی جالب توجه از مناظر شگفت انگیز روستای حوض خاص برخوردار شوید.

این غذاکده سرزنده، رنگارنگ و روستایی بوده و صندلی‌های راحتی، دکوراسیون خلاقانه و بالکن‌های فضای باز، برای عکس‌های اینستاگرامی ایده آلند. بعلاوه نواختن گیتار و آواز در این رستوران، شما را ترغیب می‌کند مدت طولانی‌تری حضور داشته باشید.

منو شامل غذاهای اسپانیایی، مدیترانه ای و ایتالیایی و قاره ای است همچنین می توانید لذیذترین نوشیدنی را در میان این فضای شیک میل کنید. با اینحال کراکت مرغ اسپانیایی، برگر مرغ کره ای، پیتزای تیکا مرغ بیش ازسایرین پیشنهاد می شوند.

فضای پارکینگ، درست روبروی رستوران قرار دارد که از برترین روف تاپ رستوران های دهلی به شمار می‌آید. ضمن اینکه خدمات دلیوری و تلوزیون نیز برای مشتریان فراهمند. جالب است بدانید فروشگاه‌های صنایع دستی در نزدیکی رستوران وجود دارند و گشت و گذاری مفرح را قبل یا بعد از شکم گردی رقم می‌زند.

آدرس: Plot No.6, North, Delhi, India

عکس: zomato.com

 

کافه رستوران فرضی

در  فهرست بهترین روف تاپ رستوران های دهلی، به تراس رستوران Farzi در Connaught Place می‌رسیم که شعبه‌ای نیز در دبی دارد و ترکیبی از طعم‌های هندی و بین‌المللی را با استفاده از روش‌های خوراک‌شناسی مولکولی ارائه می‌دهد که سبکی جدید در آشپزی است.

در این محیط شیک، می‌توانید میگوهای پرشده، دال چاوال آرانچینی، دینامیت رول، نودل با سس فلفل و دیگر گزینه‌های جذاب را امتحان کنید. بعلاوه باید گفت این رستوران، دارای میز و صندلی های فضای باز و محیطی برای لذت بردن از موسیقی است. ضمن اینکه پارکینگ نیز برای مشتریان در دسترس است.

آدرس: E-38/39, Rajiv Chowk, Inner Circle, Block E, Connaught Place, New Delhi

 

۵ رستوران معروف ایرانی در دهلی

عکس: medium.com

 

اسکای رویال پلازا

Sky Royal Plaza در طبقه نوزدهم هتل رویال پلازا، نامی است که در بین غذاکده‌های شهر می‌درخشد و از برترین روف تاپ رستوران های دهلی محسوب می‌شود. خصوصا در یک شب سرد زمستانی، زمانی که موسیقی در پس‌زمینه رستوران پخش می‌شود و آهنگ عاشقانه‌ای را تنظیم می‌کند، می‌توانید از همنشینی با محبوبتان در این فضای رمانتیک لذت ببرید. گفتنی است در این فضای اینستاگرامی، با استقبال و مهمان نوازی بسیار گرم روبرو خواهید شد.

در اینجا می‌توانید در حین لذت بردن از منظره افق دهلی از تراس باز رستوران، به صرف نوشیدنی‌های گوارا و باکیفیت و غذاهای مدیترانه‌ای، یونانی، اسپانیایی، ایتالیایی و هندی بپردازید. با اینحال توصیه می‌کنیم از سیخ میگوی سیر کبابی، تاکو و ناچوس سرخ شده با وافل نیز غافل نشوید.

آدرس: Connaught Place, Rooftop, Hotel The Royal Plaza, 19, Ashoka Road, Janpath

عکس: hotels-of-new-delhi.com

 

روفتاپ درامز دهلی

شکم گردی در Dramz، تجربه‌ای مجلل در دهلی محسوب می‌شود. اینجا یکی از برترین روف تاپ رستوران های دهلی جنوبی بوده و چشم‌اندازی جالب توجه از قطب منار باشکوه و مهرائولی ارائه می‌دهد. تصویر غروب خورشید در پس زمینه قطب منار همراه با اجرای موسیقی زنده ویولن نوازان، حال و هوایی شاعرانه را به مخاطبان هدیه می‌دهد. 

و اما منو... منو انواع غذاهای اروپایی، قاره‌ای و هندی را ارائه می‌دهد و در این میان کاری قرمز با برنج یاسمین، پنیر تیکا، قارچ شکم پر، مرغ کبابی و فیله آمریکایی، بیش از سایرین محبوبیت دارند. ضمن اینکه بستنی خوشمزه، براونی، ماست، کیک‌های شکلاتی، آب میوه عالی، قهوه سرد یا لیموناد، در کنار وعده‌های غذایی بسیار می‌چسبند.

از طرفی پرسنل حرفه‌ای این غذاکده که در شمار روف تاپ رستوران های دهلی است، سخت در تلاشند تا با خدماتی فوق العاده، ساعاتی مفرح و اثری مثبت را برای مشتریان رقم بزنند. محیط آرام و دنج، همچنین برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های خصوصی همچون تولدها و سالگردها ایده آل است. بعلاوه قیمت‌ها مقرون به صرفه بوده و وای فای  رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و تلویزیون، به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: 1580/1KD Marg, Near Qutub Minar, Mehrauli, New Delhi, Delhi, India

عکس: venuemonk.com

 

رستوران لاخوری دهلی

و در انتهای گشت و گذار در میان بهترین روف تاپ رستوران های دهلی، به Lakhori می‌رسیم که اغلب توسط گردشگران خارجی مورد بازدید قرار می‌گیرد که در سفر مثلث طلایی، به دنبال کشف جذابیت‌های سنتی دهلی قدیم هستند.

بنابراین پس از پیاده روی طولانی در حوالی مسجد جامع، ایده خوبی است که برای استراحت و دورهمی با عزیزانتان سری هم به اینجا بزنید و از طعم لذیذ غذاهای خیابانی مغول و هندی نهایت لذت را ببرید. فیله آمریکایی، رول و ماسالا پاپاد و دسرهایی همچون بیسکویت‌های خوش طعم، کولفی و دسر انبه در اینجا بسیار پرطرفدارند. ضمن اینکه نوشیدنی‌هایی نظیر آبمیوه، یخ چای یا کاپوچینوی عالی را نیز در کنار وعده‌های غذایی پیشنهاد می‌کنیم.

از طرفی باید گفت این مکان که جزو پرطرفدارترین روف تاپ رستوران های دهلی محسوب می‌شود، به دلیل خدمات عالی پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد که همیشه به گرمی آماده خدمت رسانی هستند. گفتنی است غذاهای خوشمزه در اینجا، با قیمت‌های مناسب ارائه می‌شوند. بدون شک، از محیط زیبا و دکوراسیون جالب توجه این مکان نیز خوشتان خواهد آمد. ضمن اینکه وای فای رایگان و پارکینگ نیز، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

آدرس:  2293Gali Guliyan, New Delhi, Delhi, India

 

۷ رستوران ارزان قیمت و با کیفیت گوا

عکس: welcomheritage-haveli-dharampura.delhitophotel.com

 

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران