معرفی جدیدترین رستوران‌های دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
معرفی جدیدترین رستوران‌های دهلی

دهلی، یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق جهان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ میلیون نفر است. این شهر منحصر به فرد، ترکیبی از سنت و مدرنیته را به مخاطبان تور هند ارائه می‌دهد. اینجا، هم بعنوان یک مرکز مذهبی و هم بعنوان شلوغ‌ترین دروازه بین المللی هند حائز اهمیت فراوان است. تاریخچه این شهر نیز به قدمت رودخانه باستانی یامونا، یکی از مقدس‌ترین رودخانه‌های هندوئیسم و جداکننده طبیعی بین دهلی نو در غرب و دهلی قدیم در شرق است.

جاذبه‌هایی که در این منطقه از کره زمین وجود دارند، بسیار متنوع و فراوان بوده و طیف وسیعی از آثار هنری و صنایع دستی در کنار بناهای تاریخی باشکوه، طبیعت مثال زدنی و مراکز خرید و بازارهای متعدد را شامل می‌شوند. مقاله ۷ دلیل برای بازدید از دهلی پایتخت هند، می‌تواند اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد. بعلاوه این محدوده، به خاطر وجود غذاکده‌های بسیار که انواع غذاهای عالی بومی و بین المللی سرو می‌کنند نیز شهرت دارد. شمار این کافه‌ها و رستوران‌ها نیز روز به روز در حال زیاد شدن بوده و کیفیت خدمات و غذاها رو به رشد است. ما نیز در ادامه به معرفی جدیدترین رستوران‌های دهلی خواهیم پرداخت و سفری مجازی و لذیذ را تجربه خواهیم کرد.

 

Syrah

اینجا اولین رستوران غذاهای لوانتین شهر است که به تازگی در محدوده Hyatt Regency افتتاح شده است. این رستوران شیک و بین المللی انواع غذاهای سوریه، لبنان، اسرائیل، فلسطین، اردن و ترکیه را سرو می‌کند. بنابراین در این غذاکده با طیف وسیعی از سالادها، گریل‌ها، مزه‌‌ها، گزینه‌های گیاهی و همچنین گزینه های بدون کربوهیدرات مواجه خواهید شد. در این میان خوردن هوموس، پیتا، موتابل، محمره، فلافل، بره و میگو کبابی بیش از سایرین توصیه می‌شود. البته دسرها نیز بسیار خوشمزه بوده و دسر شگفت انگیزی به نام Umm Ali می‌تواند ترکیب بسیار خوبی در کنار غذایتان باشد.

 

محبوب‌ترین غذاهای محلی در هند

آدرس: Hyatt Regency Delhi, Bhikaji Cama Place, RK Puram

 

Fabcafe by the Lake

این غذاکده که سابقا یک مهد کودک بوده است، در کنار دریاچه واقع شده و یک محیط خیره کننده برای آفتاب گرفتن در فصل زمستان و خوردن غذاهای سالم را برای مشتریان رقم می‌زند. در اینجا از مصرف روغن و شکر فرآوری شده به شدت اجتناب می‌شود. بنابراین غذاهای بسیاری پیدا خواهید کرد که از جایگزین‌هایی نظیر نعناع، ​​شکر نارگیل، شیر بادام و غلاتی همچون باجرا، راگی، کوتو یا جوار تهیه شده‌اند.

در میان خوراکی‌های رنگارنگ این غذاکده، کباب گوشت گوسفندی شیکامپوری، بریانی و کیک اسپرسوی بادام از گزینه‌هایی هستند که بسیار پرطرفدارند. در ضمن اگر مایل باشید، می‌توانید غذایتان را در پارک این حوالی صرف کنید و از یک پیک نیک باصفا همراه عزیزانتان لذت ببرید.

آدرس: Sunder Nursery Heritage Park, Nizamuddin

 

Diablo

این بار رستوران فوق العاده زیبا و بزرگ در مهرائولی، نوشیدنی‌های باکیفیت و انواع غذاهای خاورمیانه مانند غذاهای مدیترانه‌ای، ایرانی و ترکی سرو می‌کند. طیف خوراکی‌ها بسیار متنوع بوده و غذاها از سالاد و کباب گرفته تا بشقاب‌های مزه دار را شامل می‌شوند. در این میان لاهماجون، پیده، کابلی پلو و پیستاچیو حبوبیت بیشتری دارند.

 

معرفی بهترین بازارهای غذا در دهلی

آدرس: 12Kalka Das Marg, Mehrauli

 

Colocal

این کافه رستوران، محبوب علاقمندان به شکلات است. در هیچ کجای دیگری در دهلی نمی‌توانید چنین خوراکی‌هایی با این سطح از کیفیت و طعم را بیابید. کافه در طبقه همکف واقع شده که چشم اندازی خیره کننده به فضای باز و گل‌ها و گیاهان دارد. طبقه اول نیز یک کارخانه شکلات سازی است و مشتریان می‌توانند از آن بازدید کنند.

و اما منوی این کافه رستوران خوش بو، ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و قاره‌ای مانند پیتزاهای خمیر ترش، تاکو، برگر، شراب شکلاتی و طیف وسیعی از قهوه‌ها، شکلات‌های سرد و گرم را شامل می‌شود. نوشیدنی‌های کاکائویی نظیر Cacao Cold Brew و Cacao Sangria و دسرهایی مانند کیک شکلاتی دوبار پخته شده، تارت شکلاتی و چیزکیک بیش از سایرین طرفدار دارند.

جالب است بدانید این کافه از زمان افتتاحش تاکنون، بسیار مورد استقبال مردم محلی قرار گرفته و از این رو معمولا پر از مشتری است و حتی آخر هفته‌ها لازم است منتظر بمانید تا یک میز خالی پیدا شود.

آدرس: The Dhan Mill compound, 100 Feet Road, Chhatarpur

 

The Great Indian Mela

این رستوران بزرگ که صدها لامپ کوچک سقفی و دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و خوشرنگ و خلاقانه را در خود جای داده، شما را عاشق خود خواهد کرد. بدون شک فضای دنج و منوی متنوع این غذاکده، بارها و بارها شما را به اینجا خواهد کشاند و طعم بی‌نظیر خوراک میگو، چات پلاتر، رارا گوشت و بسیاری دیگر، برای همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

آدرس: 4th Floor, Ambience Mall, NH 8, Sector 24, DLF Phase 3

 

RYU

این روف رستوران در سی و دومین خیابان گورگان، با نوشیدنی‌های عالی و غذاهای آسیایی از شما پذیرایی می‌کند. این غذاکده که در دو طبقه گسترده شده است، حتی یک غذا خوری خصوصی را شامل می‌شود که می‌تواند حدود ده نفر را در خود جای دهد. دکوراسیون فضای بیرونی و داخلی نیز بسیار جذاب بوده و نورپردازی عالی، این زیبایی‌ها را به حد کمال می‌رساند. در ضمن پرسنل حرفه‌ای و دلسوز، خدماتی سطح بالا و سریع ارائه می‌دهند.

 

معرفی خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی بمبئی

آدرس: 32nd Avenue, Gurgaon

 

Roasted by Roseate

این کافه بیکری زیبا مکانی عالی برای برگزاری جلسات کاری، ملاقات با دوستان یا شکم گردی‌های سرخوشانه و انفرادی است. این کافه، در  Vasant Kunj و مشرف به یک فضای سبز واقع شده است. محیط داخلی، کوچک بوده و تنها سه میز و صندلی‌هایشان و یک مبل راحتی را در خود جای داده است. اما فضای بیرونی، به اندازه کافی بزرگ است.

و اما منوی سرآشپز دارای گزینه‌های صبحانه، ساندویچ و کاسه‌های غذا است. فراموش نکنید که پینسا را ​​سفارش دهید. این غذا مشتمل بر یک نان مسطح است که با سویا، برنج، آرد گندم و سایر مخلفات پر شده است. اگر قارچ و ترافل دوست دارید، به سراغ خوراک قارچ Funghi بروید. در اینجا همچنین طیف گسترده‌ای از انواع چای و دسر نیز سرو می‌شوند.

آدرس: Ground Floor, Plot No 7 LSC, Pocket 6 & 7, Vasant Kunj

 

Mai Bao

اگر دوست دارید غذاهای سنگاپور را در سفر با تور هند صرف کنید، بهتر است سری به این رستوران بزنید. این رستوران که تنها چند روز پس از کریسمس ۲۰۲۰ افتتاح شد، تمام هوس‌های شما را برای خوردن غذاهای خیابانی شرق آسیا برآورده می‌کند. البته بیشتر منظور ما غذاهایی مانند پلو مرغ هاینانی، ناسی لماک، خرچنگ فلفلی سنگاپور، شیائو لانگ بائو، لاکسا، ناسی گورنگ، کوفته‌ها و نظایر اینهاست.

جالب است بدانید صاحب این رستوران، قبلا با افتتاح رستوران‌های ژاپنی Kampai در Aerocity، دل مردمان محلی و گردشگران دهلی را بدست آورده است و غذاکده Mai Bao نیز به همان اندازه خوب است.

آدرس: DLF Avenue, Press Enclave Marg, Saket

 

Sly Granny Café

اگر قبلا به Sly Granny در بازار خان رفته‌اید، پس این مکان نیازی به معرفی ندارد. اما اگر نرفته‌اید، قویا توصیه می‌کنیم از این کافه رستوران جذاب دیدن کنید. منوی غنی این غذاکده، بسیاری از انواع خوراکی‌های لذیذ و محبوب از پیتزاهای دستی، ساندویچ، برگر و پاستا گرفته تا حتی غذاهای آسیایی را شامل می‌شود. البته دنده‌های گوشت خوک باربیکیو و نوشیدنی‌های گوارای این کافه رستوران، دل مشتریان بیشتری را بدست آورده‌اند.

 

۱۰ غذای معروف هندی در سفر به گوا

آدرس: Select Citywalk Mall, Saket

 

Bo Tai Switch

این مکان که به تازگی در دهلی و در هتل شانگری لا افتتاح شده است، برای برگزاری مهمانی‌های خصوصی و سالگردها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بهترین گزینه است. البته بعد از نیمه شب، این مکان از یک فضای ناهار خوری به یک بار پر هیجان تغییر کاربری می‌دهد.

اینجا یکی از معدود بارهای شهر است که مجوز فعالیت ۲۴ ساعته را دریافت کرده است. این غذاکده، با انواع خوشمزه‌ترین غذاهای تایلندی و نوشیدنی‌های باکیفیت از مشتریان پذیرایی می‌کند. گفتنی است فضای نشیمن در محیط بیرونی، برای بعد از ظهرهای تابستانی بسیار ایده‌آل است.

آدرس: Shangri-La’s Eros Hotel, 19 Ashoka Road

 

7Old Town

اگر برای شکم گردی و خوردن غذاهای عالی واستراحت به دنبال یک فضای گلخانه‌ای با آفتاب مطبوع و تنبل زمستانی می‌گردید، این کافه تراس زیبا و آرامش بخش را به شما توصیه می‌کنیم. تراس این فضا که در دو طبقه گسترده شده است، بهترین مکان برای گذراندن بعد از ظهرهای دنج تابستانی است. هر چند که فضای داخلی نیز با وجود دکوراسیون و المان‌های چوبی، از یک جو صمیمی برخوردار است و لحظاتی خاطره انگیز را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. در ضمن باید گفت در این غذاکده، انواع غذاهای آسیایی، آمریکایی و قاره‌ای سرو می‌شوند و از میان آنها برگر، بریانی، پیتزا و دیم سام بیشتر به ذائقه مخاطبان خوش می‌آید.

آدرس: 7Aurobindo Marg

 

American Daddy 

این کافه رستوران، تضمین می‌کند قهوه‌ای برایتان سرو کند که طعم بی نظیرش، برای همیشه در خاطرتان حک شود. این غذاکده تازه افتتاح شده در Paschim Vihar، همچنین دارای صندلی‌های زیبا و راحت در فضای باز است و قطعا این پتانسیل را دارد که به پاتوق مورد علاقه شما با دوستانتان تبدیل شود. این مکان را به تمام علاقمندان به قهوه و برگر توصیه می‌کنیم.

 

معرفی بهترین غذاهای گیاهی هندی

آدرس: B-1, Shop 6, DDA Market, Paschim Vihar

 

The Barbeque Company

اگر عاشق باربیکیو هستید، می‌توانید به این رستوران تازه تاسیس بیایید تا هوس خوردن مرغ فلفلی فوق العاده خوشمزه باربیکیو، آناناس باربیکیو، میگوی سیر سوخاری و هر غذای کبابی دیگر را برآورده کنید. این غذاخوری خوب به سبک خانوادگی، می‌تواند لحظاتی آرامش بخش و به یادماندنی را برای صرف یک شام دلچسب برای شما و عزیزانتان رقم بزند. بعلاوه گزینه‌ای عالی برای برگزاری جشن‌های خصوصی نظیر سالگردها و تولد بوده و طراحی دکوراسیون آن نیز فضایی جالب توجه را رقم می‌زند.

آدرس: Noida - 220-221, Garden Galleria Mall, Gautam Buddha Nagar, Sector 38

 

Breakin’ Brew

همانطور که از نام Breaking Brew پیداست، اشاره قوی به نمایش محبوب "Breaking Bad" دارد و این امر به وضوح در دکوراسیون و فضای آنها منعکس می‌شود. اینجا یک پاتوق عالی برای دورهمی‌های دوستانه بوده و فضایی صمیمی و دنج را به مخاطبان ارزانی می‌کند. در این کافه رستوران می‌توانید از طعم بی نظیر کیک تابه‌ای Apple Pinkma، سیب زمینی چیلی و مرغ سوخاری تند برای یک وعده غذایی فوق العاده برخوردار شوید.

آدرس: Upper Ground Floor, Hargovind Enclave, Karkardooma

 

Out Of The Box Courtyard

این غذاکده که به اختصار OTB نامیده می‌شود، فضایی رمانتیک را برای عاشقانه‌های شما و معشوقتان رقم می‌زند. این رستوران، در مرکز شهر دهلی با منوی شگفت انگیزی به استقبال مشتریان می‌آید که گزینه‌های قاره ای، آسیایی، هند شمالی و ایتالیایی را شامل می‌شود. هر چند که برگر مرغ کره‌ای آن بیش از سایرین طرفدار دارد. در اینجا می‌توانید از فضای داخلی زیبا و یا میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز باصفا بهره‌مند شوید و یک شب رویایی را برای خورد و خوراک تجربه کنید.

 

غذاهای خوشمزه هندی در آگرا

آدرس: B 14/1-6, Middle Circle, CP

 

Daddyofdrinks 

این رستوران تازه افتتاح شده در Bhikaji Cama Place، بسیار جادار بوده و از فضا و حال و هوای جالبی برای یک پاتوق عالی با دوستان برخوردار است. منوی لذیذ، پرسنل دقیق و خدمات عالی از جمله مزایای این رستوران به شمار می‌آیند. همچنین برگزاری جشن‌های خصوصی کوچک با دی جی، گریل های خوشمزه و بوفه بی نظیرش می‌تواند لحظاتی خاطره انگیز را برایتان رقم بزند. اگر تصمیم گرفتید سری به اینجا بزنید، پیشنهاد می کنیم از صبحانه انگلیسی، غذای سبزیجات و پیتزای پنیر این غذاکده غافل نشوید.

آدرس: SU-7 & 8, Bhikaji Cama Place

 

Kakapo

این رستوران که به تازگی در خیابان‌های تاریخی مهرائولی افتتاح شده است، روح زیبایی خواه شما را اغنا خواهد کرد. دکوراسیون خلاقانه، المان‌های نورپردازی که از شاخه‌های یک درخت تزئینی سربرآورده‌اند و فضایی دنج و آرامش بخش همراه با مبلمان راحتی زیبا و شیک، یکی از بهترین مناظر را برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی رقم می‌زنند. در ضمن باید گفت در این غذاکده، انواع غذاهای بین المللی و نوشیدنی‌های طبیعی و الکلی سرو می‌شوند که طرفداران بسیاری دارند.  

آدرس: Ambwatta One Complex, KD Marg, Mehrauli

 

Pehle Chai

و در آخر به این کافه جالب می‌رسیم که با انواع نوشیدنی‌ها از جمله طیف وسیعی از چای‌ها میزبان مشتریان است. در واقع هر نوع چای گرم و سرد یخی را که فکرش را بکنید، در اینجا سرو می‌شود.  هر چند که چای یخی هلو، جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد. بعلاوه در اینجا میان‌ وعده‌هایی ارائه می‌شوند که به لحاظ طعم و ذائقه، با فنجان‌های نوشیدنی در هماهنگی کامل هستند.

 

غذاهای خیابانی دهلی که محلی‌ها عاشقش هستند

آدرس: Shop 1, 2 & 3, Plot 728(BE), Ground Floor, Santosh Plaza, Sushant Lok

۲۸ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران