معرفی برترین رستوران‌های حلال در دهلی نو

جاذبه‌های گردشگری دهلی
معرفی برترین رستوران‌های حلال در دهلی نو

پیدا کردن رستوران حلال در دهلی نو، با توجه به جمعیت مسلمانی که در این شهر زندگی می‌کنند آسان است، اما پیدا کردن رستوران خوب حلال در بعضی مواقع کار واقعا دشواری به نظر می‌رسد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم لیستی از انتخاب‌های کاربران تریپ‌ادوایزر در این شهر را برای شما قید کنیم تا شما نیز به راحتی بتوانید در سفر با تور هند بهترین رستوران در دهلی نو را برای خوردن غذای حلال پیدا کنید.

 


The Great Kabab Factory


این کبابی، یکی از رستوران‌های هتل بسیار معروف Radisson Blu است که منویش تنها نوع کباب در خود دارد که هم کباب‌های گوشتی و هم کباب‌های گیاهی را شامل می‌شود. درهای این رستوران فوق‌العاده که غذای حلال ارائه می‌دهد، به روی عموم هم باز است، تنها باید در نظر بگیرید که این مکان به نوعی یک جای لوکس محسوب می‌شود و غذاهایش اگر چه کیفیتی بسیار بالا دارند، اما کمی گران هستند.

 

چهار رستوران لوکس دهلی که باید غذای هندی آن را امتحان کنید

 

 

The Great Kabab

 


آدرس: Lobby Level Radisson Blu Plaza National Highway 8 | Mahipalpur Village

 


Indyaki


یکی دیگر از رستوران‌های Radisson Blu که در آن سعی شده سلایق خاص به صورت یکجا در نظر گرفته شود. در این رستوران که به ارائه غذاهای هندی با گوشت حلال می‌پردازد، انواع غذاهای گیاهی، غذاهای رژیمی و غذاهای بدون نشاسته و شکر می‌پردازد. با این حال یکی از بهترین رستوران‌های شهر محسوب شده که بسیاری برای خوردن غذای هندی خوب به آن مراجعه می‌کنند.

 

 

 Indyaki

 


آدرس: Pashchim Vihar | Radisson Blu Hotel, District Centre, Paschim Vihar

 


Dum Pukht


منوی این رستوران نیز به غذاهای محلی و هندی اختصاص دارد. رستوران بسیار لوکس با غذاهایی که کیفیت بالا و طعمی استثنایی دارند و به صورت حلال عرضه می‌شوند تا مسلمانان نیز به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. این رستوران نیز متعلق به یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر با نام ICT Hotel است. طراحی داخلی بسیار زیبا و کلاسیک در کنار تنوع غذایی و کیفیت بالا، از Dum Pukht یکی از بهترین انتخاب‌ها در دهلی نو ساخته است.

 

۸ رستوران عالی دهلی مخصوص گیاهخواران

 

 

 Dum Pukht

 


آدرس: ITC Maurya | Diplomatic Enclave, Sardar Patel Marg, Chanakyapuri

 


Nizam's Kathi Kabab


یکی از رستوران‌های بسیار قدیمی شهر که از دیرباز به ارائه غذاهای حلال مشغول است. اگر چه طی سال‌های اخیر بسیاری بر این عقیده هستند که از کیفیت غذاها کمی کاسته شده، اما هنوز هم در این رنج قیمت، از بهترین‌ها در دهلی به حساب می‌آید. جایی که در آن می‌توانید انواع کباب‌ها، غذاهای گیاهی و غذاهای کاملا کلاسیک هندی را همراه با برنج سفارش دهید. رنج قیمتی این رستوران بسیار خوب است و هزینه‌ی غذا برای هر نفر همراه با نوشیدنی، بسته به سفارش حدود ۵ تا ۱۰ دلار در می‌آید.

 

 

Nizam's Kathi

 


آدرس: 5 & 6 Block H

 


Food Exchange


رستورانی متعلق به هتل بوکس Novotel که به خاطر کیفیت بالای غذاهایش، چندین جایزه نیز دریافت کرده است. این رستوران غذاهای از کشورهای مختلف از جمله خود هند، کشورهای آسیایی و همچنین اروپایی ارائه کرده و با توجه به اینکه مارک حلال بر روی غذاهایش می‌‌خورد، مسلمانانی که در هند حضور دارند و آن‌هایی که به این کشور سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند از آن بهره ببرند. محیط رستوران بسیار شیک و زیباست و البته قیمت غذاها نیز از سطح معمول کمی بالاتر است.

 

غذاهای خیابانی دهلی که محلی‌ها عاشقش هستند

 

 

 Food Exchange

 


آدرس: Asset No 2 | Novotel New Delhi, Delhi Aerocity, GMR Hospitality District

 


K & K


این رستوران نیز به هتل ITC تعلق دارد و جزوی از مجموعه‌ی این هتل لوکس محسوب می‌شود. اسم این رستوران اشاره به "کباب و کاری" دارد، اما واقعیت این است که با توجه به تنوع غذایی بسیار خوبی که در منوی آن دیده می‌شود، این اسم خیلی به کلیت آن نمی‌آید. کیفیت غذاها در K & K بسیار خوب بوده و با توجه به طراحی داخلی لوکس و زیبا و موقعیت مکانی و بسیاری پارامترهای دیگر، اما قیمت غذاها در آن نسبتا خوب است و از هزینه‌های هنگفت رستوران‌های لاکچری خبری نیست.

 

 

 K & K

 


آدرس: Plot 3, District Centre, Sector 10, Dwarka | WelcomHotel, Lobby Level, 3, District Center, Sector 10, Dwarka

 


Al-Bake


البیک، رستورانی خاص در دهلی نو است. جایی که غذاهای متنوع عربی و هندی به صورت حلال سرو می‌کند و کیفیت غذاهایش بسیار خوب بوده و تعاریف زیادی در شبکه‌های اجتماعی از آن خود کرده است. منوی این رستوران حاوی تمامی اجزای غذا بوده و با توجه به اینکه به صورت انگلیسی نیز قید می‌شود، به راحتی می‌توانید انتخابی باب میل خود داشته باشید. چندین نوع کباب متنوع نیز در آن پخت می‌شود که با ذائقه ما ایرانی‌ها بسیار جور است. این رستوران نسبتا ارزان قیمت است و محیط ساده‌ای دارد.

 

۵ رستوران فوق‌العاده دهلی که بهترین پیتزاهای این شهر را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

 

 

 Al-Bake

 


آدرس: 21 - 23 Community Center Ground Floor Maulana Mohammad Ali Marg Shop No

۲۸ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران