۸ رستوران عالی دهلی مخصوص گیاهخواران

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۸ رستوران عالی دهلی مخصوص گیاهخواران

دهلی یکی از برترین و پرطرفدارترین شهرهای هند است که مسافران زیادی را به خودش می‌کشاند و از آنها پذیرایی می‌کند. شهری که به رقص‌ها و رنگ‌ها و آرزوها معروف است. شهری که بهترین امکانات هند را در خودش دارد. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال رستوران‌های ویژه برای نوش جان کردن غذاهای غیرگوشتی هستید همراه ما باشید تا ۸ رستوران این شهر که گردشگران به آنها امتیازات بالا داده‌اند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Suruchi


یک رستوران خاص و ویژه در سرتاسر دهلی که اگر به منوی آن نگاه کنید نمی‌توانید طیف وسیعی از دسرها و پیش‌غذاها و غذاهای اصلی بیابید و تنها یک غذا است که در منوی ان رخ می‌نماید. غذایی که به سه گونه‌ی مختلف سرو می‌شود و نامش تالیس است و ریشه‌ی آسیای شرقی دارد. غذایی متشکل از چند سبزی معطر، نان و پنیر. غذایی که طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد. درهای این رستوران دو با در طول روز به روی مشتریانش باز است. یک بار از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ عصر و بار دیگر از ساعت ۷ تا ۱۱ شب.

 

غذاهای خیابانی دهلی که محلی‌ها عاشقش هستند

 

 

 Suruchi

 


نشانی: مجاور متروی پیلار، کارول باغ

 


۲- Indus Flavour


یک رستوران درجه یک که بیشتر دانشجویان و جوانان شهر دهلی اوقات خود را در آن و با غذاهای آن می‌گذرانند. رستورانی که غذاهای درجه گیاهی هندی را با قیمت‌های مناسب به مشتریانش ارائه می‌کند و منویش محدود به غذاهای هندی نمی‌شود. چرا که تعداد زیادی از غذاهای آسیایی و به ویژه شرق آسیایی نیز در آن رخ می‌نمایند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Indus Flavour 

 


نشانی: مجاور مترو جی‌تی‌بی ناگار، هادسون لین

 


۳- Shraman


در سفرتان به دهلی اگر می‌خواهید برای یک وعده‌ی غذایی به یک رستوران شیک و لاکچری مراجعه کنید پیشنهاد ما به شما این رستوران است. جاییکه فضایی فوق‌العاده برای مهمانانش تدارک دیده است و در منویش انواع سالادهای سبزیجات و غذاهای غیرگوشتی مخصوص گیاهخواران به چشم می‌خورد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

۱۰ رستوران با کیفیت در دهلی که می‌توانید غذاهای ارزان قیمت در آن نوش جان کنید

 

 

 Shraman

 


نشانی: چاناک پوری، دیپلماتیک اینکلیو، طبقه اول

 


۴- Shudh


یک رستوران درجه یک و نوستالژیک که نسل‌های مختلف از مردمان شهر دهلی با آن خاطره دارند. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای چینی، هندی و همینطور ایتالیایی سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که اگر به صورت خانوادگی به دهلی سفر کرده‌اید نیز یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی به حساب می‌آید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Shudh

 


نشانی: مترو پیلار ۹۸، روبه‌روی بیمارستان جسارام

 


۵- Veg Gulati


یک رستوران ویژه برای آنهایی که خیلی بد غذا هستند و هر ترکیب غذایی را نمی‌پسندند. رستورانی که منوی متنوعی دارد و می‌تواند سلیقه‌های متنوعی را پوشش دهد. رستورانی که درهایش در ساعات متفاوتی از ظهر و شب به روی مشتریانش باز است تا از آنها پذیرایی کند.

 

۱۳ غذای خوشمزه‌ی هندی که می‌توانید در دهلی میل کنید

 

 

 Veg Gulati

 


نشانی: دروازه هند، پاندارا فلتس، بازار جاده‌ای پاندارا

 


۶- Govinda’s


رستورانی درجه یک برای آنهایی که برخی غذاهای دارای سیر و پیاز هندی را نمی‌پسندند و می‌خواهند غذاهایی با ب میل خودشان سفارش بدهند. رستورانی که در بعضی روزها و ساعات موسیقی زنده در آن نواخته می‌شود و فضایی فراموش ناشدنی برای مهمانانش می‌سازد. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها در یک فضای فرح‌بخش و دوستانه پذیرایی می‌کند.

 

 

 Govinda’s

 


نشانی: شرق کایلاش، راجا دیریسین، مجموعه معبد ایسکون

 


۷- Karnataka food centre


اگر به غذاهای هندی علاقه‌مند هستید و در سفر به دهلی می‌خواهید غذاهای درجه یک نوش جان کنید این رستوران می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. رستورانی که غذاهای برنجی در منوی آن زیاد وجود دارد و همین باعث شده است توریست‌های زیادی جذب آن شوند.

 

چهار رستوران لوکس دهلی که باید غذای هندی آن را امتحان کنید

 

 

 Karnataka food

 


نشانی: دهلی کارناتاکا

۲۶ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران