۷ کافه‌ی شبانه پر شور و هیجان دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۷ کافه‌ی شبانه پر شور و هیجان دهلی

دهلی یکی از جذاب‌ترین پایتخت‌های دنیاست که باید به آن سفر کرد. شهری هزار فرهنگ و هزار رنگ که جای‌جایش دیدنی است. شهری که سال‌ها انگلیس‌ها در آن ساکن بوده‌اند و تعداد زیادی از مردمانش به این زبان مسلط هستند. شهری با جاذبه‌های تاریخی و توریستی و مردمانی خونگرم. شهری با شب‌های پرشور و روزهای پرماجرا. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال گشت و گذارهای شبانه‌ی خاطره‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۷ کافه‌ی شبانه‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Kitty su


یک کلاب عالی با یک فضای عمومی و دورهمی هیجان‌انگیز برای رساندن شب‌های سیاه به صبح‌های سپید. یک مکان بی‌نظیر که با رفتن به آن می‌توانید حسابی خوش بگذرانید و درحالیکه بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان می‌کنید، بهترین دسرها را نیز نوش جان کنید و با دیگر گردشگران دهلی خوش بگذرانید. درهای این کافه‌ی شبانه همه روزه از حوالی عصر تا طلوع خورشید و روز به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

کارهای غیر معمولی که می‌توانید در دهلی انجام دهید

 

 

Kitty su

 


۳- The Electric Room


یک کلاب پرشور و حرارت برای آنهایی که عاشق شب‌اند و شب را نمی‌خواهند در سکوت به صبح برسانند. یک کلاب منحصر به فرد که موسیقی زنده در آن نواخته می‌شود و از سازهای الکترونیک و نوازنده‌های درجه یکش چیزی و نفری کم ندارد. کلابی که سالن موسیقی الکترونیکش هر شب تا حوالی ساعت ۴ می‌نوازد و همه را به تکاپور درمی‌آورد. کلابی که به شما توصیه می‌کنیم در آن حتما دسرهای پنیری را امتحان کنید و یک شب در سفرتان به دهلی را حتما به آن اختصاص بدهید.

 

 

The Electric Room

 


۳- Privee


این باشگاه همان جایی است که باید بروید و احتمالا در هر سفری که می‌روید دوست دارید مشابه‌اش را تجربه کنید. کلابی که ورودیه‌اش اندکی گران است اما اگر در سفر به دهلی مشکل هزینه کردن و بودجه ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به آن بروید. جاییکه با بهترین نوشیدنی‌ها، دی‌جی‌ها، فضاهای شور و هیجان و دورهمی، نورپردازی‌ها و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها از شما پذیرایی می‌کند. باشگاهی که در روزهای آخر هفته شلوغ است و اگر علاقه‌مند به شلوغی هستید به شما توصیه می‌کنیم در همین روزها به آن تشریف ببرید.

 

۷ تفریح ارزان و رایگانی که می‌توانید در دهلی انجام بدهید

 

 

Privee

 


۴- BED


یک باشگاه منحصر به فرد و لاکچری که هزینه‌ی ورود به آن در مقایسه با امکاناتی که دارد و فضایی که برای شما می‌سازد چندان گران نیست. کلابی مشهور هم در میان گردشگران خارجی شهر دهلی و هم در میان گردشگران داخلی هند. کلابی که نوشیدنی‌های درجه یک دارد و با بهترین دی‎جی‎ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کلابی که در طبقه‌ی دوم یک ساختمان واقع شده است و طرفداران خاص خودش را در شب‌های پرحرارت دهلی دارد.

 

 

BED

 


۵- Lithiyum


لیتیوم یک کلاب مشهور در دهلی است. چرا که به صورت ۲۴ ساعته درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. کلابی که دی‌جی‌های خوب در خود دارد و یک فضای خاطره‌انگیز فراموش نشدنی برای مشتریانش می‌سازد. کلابی که فضای عمومی آن یک مکان هیجان‌انگیز در دهلی به حساب می‌آید که هیچگاه خالی از حرارت و دورهمی نمی‌شود و همین باعث شده است این نقطه از دهلی همیشه خاطره‌انگیز و خاص باشد.

 

دهلی؛ سرزمین سرخ قلعه‌ها و سرخ صورت‌ها

 

 

Lithiyum

 


۶- Playboy Night


یک باشگاه ویژه. از آنها که فضاهایش تفکیک شده‌اند. از آنهایی که یک جای خاص برای دورهمی‌ها دارد، یک جای خاص برای نوش جان کردن غذاها و دسرهای خوب و در کنار این فضاها بهترین نوشیدنی‌ها را نیز به مشتریانش عرضه می‌کند. این باشگاه در روزهای آخر هفته یکی از مکان‌های مشهور دهلی به حساب می‌آید که شلوغ می‌شود.

 

 

Playboy Night

 


۷- Grappa


یک باشگاه خاص برای آنهایی که در سفر به دهلی پول دارند برای هزینه کردن و خوش گذراندن. کلابی که جوانان به آن علاقه‌مند هستند و با حضورشان شور و حالی خاص به آن می‌بخشند. کلابی که فضایی متفاوت از هیجانات برای شما می‌سازد تا این فضا برای همیشه دهلی را در خاطر شما متفاوت و خاص ثبت کند.

 

۵ فعالیت هیجان انگیز در محیط‌های سرپوشیده دهلی

 

 

Grappa

 

۲۵ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران