۸ سینمای عالی شهر دهلی برای تماشای جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۸ سینمای عالی شهر دهلی برای تماشای جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی

دهلی پایتخت هند یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرهای این کشور، در همه‌ی روزهای سال میزبان گردشگران از سراسر جهان است. شهری که سال‌ها در اختیار انگلیسی‌ها بوده است و بیشتر مردمان آن به زبان انگلیسی مسلط هستند. در سفرتان با تور هند به شهر دهلی و کشور هند؛ کشور سینما و بالیوود، اگر به دنبال سینماهای عالی برای تماشای فیلم هستید همراه ما باشید تا ۸ سینمای برتر این شهر برای تماشای آمیتا باچان، شاهرخ خان، کژال، سلمان خان و... را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Carnival odeon


یک سینمای قدیمی که در سال ۱۹۳۹ تاسیس شده است و در حدود پانزده سال پیش مورد بازسازی و تعمیرات قرار گرفته است تا امروزه به یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین سینماهای شهر دهلی تبدیل شود. سینمایی که در گذشته تنها فیلم‌های انگلیسی زبان نشان می‌داده است و امروزه فیلم‌های درجه یک هندی. سینمایی که بهترین رستوران‌ها و کافه‌های دهلی را نیز در سالن انتظار بزرگش در اختیار دارد. اگر در یک سفر رمانتیک به دهلی رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای دیدن یک فیلم عاشقانه به این سینما تشریف ببرید.

 

هیجان‌انگیزترین فستیوال‌های موسیقی هند را نباید از دست بدهید

 

 

Carnival odeon

 


نشان: کوناقت، بلوک D

 


۲- PVR promenade


یک سینمای لوکس و لاکچری دارای بهترین امکانات مربوط به پخش تصویر و صدا. سینمایی که در مرکزخرید DLF واقع شده است و یکی از مهمترین سینماهای این شهر به حساب می‌آید. سینمایی که چندین فیلم را به صورت همزمان در سانس‌های مختلف اکران می‌کند و در میان مردمان شهر دهلی پرطرفدار است. اگر در یک سفر خانوادگی به دهلی رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این سینما تشریف ببرید. چرا که می‌توانید سوغاتی‌های لازم مربوط به سفرتان را نیز از مرکزخرید آن خریداری کنید و همچنین همه‌ی همراهانتان را نیز سرگرم کنید.

 

 

PVR promenade

 


نشانی: فاز دوم واسانت کونج، جاده نلسون ماندلا، مرکزخرید DLF، طبقه دوم

 


۳- DT cinemas


یک پردیس سینمایی عالی واقع شده در مرکزخرید DLF Place. سینماهایی که بهترین فیلم‌های هندی را پخش می‌کنند و اگر خوش شانس باشید با رفتن به آنها یکی از شگفت‌انگیزترین اتفاق‌های عمرتان برایتان به وقوع خواهد پیوست. بسیاری از ستارگان سینمایی فرش قرمز فیلم‌شان را در این پردیس سینمایی برگزار می‌کنند و شما اگر خوش شانس باشید می‌توانید آنها را از نزدیک ببینید و ازشان امضا بگیرید.

 

۹ فیلم هالیوودی معروف که باورتان نمی‌شود در هند فیلم‌برداری شده‌اند

 

 

DT cinemas

 


نشانی: جاده پرس اِنکلیو، طبقه اول مرکزخرید DLF Place

 


۴- M Cinemas


مجموعه‌ی چند سالن سینما در یک فضای عالی که قدمتش برای پخش فیلم به چند ده سال قبل می‌رسد. مجموعه‌ای که فیلم‌های روز سینمای هند در آن نمایش داده می‌شود و گاهی نیز در قالب فستیوال‌ها فیلم‌های تاریخ سینما و کلاسیک هند در آن اکران می‌شود. قیمت بلیت این سینما نسبت به دیگر سینماهای شهر دهلی اندکی گران‌تر است اما ارزشش را دارد. چرا که امکانات بهتر و بیشتری دارد.

 

 

M Cinemas

 


نشانی: شرق کایلاش، مرکز کامیونیتی ۵۴

 


۵- Inox Eros one


یک سینمای قدیمی شهر دهلی که اصالت و شکل کلی خود را حفظ کرده است. سینمایی کلاسیک که فیلم‌های مدرن هندی را نمایش می‌دهد و بسیار مورد استقبال مردمان هند و خانواده‌هاست. چرا که قیمت بلیتش چندان گران نیست و افراد با درآمدهای مختلف قادرند بلیت آن را تهیه کنند. در بوفه‌ی این سینما می‌توانید انواع کباب‌های سنتی هندی و انواع برگرهای مک‌دونالد را تهیه و نوش جان کنید.

 

 

Inox Eros one

 


نشانی: جانگپورا

 


۶- PVR logix 4DX


یک سینمای عالی و لوکس در قلب دهلی و در مرکزخرید لاجیک سیتی سنتر. سینمای مجهز به آخرین تکنولوژی پخش صدا و تصویر. سینمایی که با رفتن به آن می‌توانید فیلم‌های سه بعدی را تماشا کنید. سینمایی که بسیاری از سوپر استارهای بالیوود برای تماشای فیلم‌شان در شهر دهلی به آن مراجعه می‌کنند.

 

۸ چشم‌انداز زیبا برای تماشای غروب آفتاب در هند

 

 

PVR logix 4DX

 


نشانی: آتار پرادش، نویدا، مرکزخرید لاجیک سیتی سنتر

 


۷- Upstage


یک سینمای لوکس و شیک که فیلم‎های سینمای روشنفکری بالیوود را می‌توانید در آن مشاهده کنید و این امر بدان معنا نیست که فیلم‌های سینمای بدنه در آن جایی نداشته باشند. سینمایی که قیمت بلیتش نسبت به دیگر سینماهای شهر دهلی اندکی گران‌تر است و دور و اطرافش را بهترین رستوران‌های هندی انباشته‌اند.

 

 

Upstage

 


نشانی: آروسیتی، منطقه هاسپیتالیتی، آست ۱۰، خانه روسیت

 


۸- PVR Director’s Cut


یک سینمای ویژه که صندلی‌هایش مبلمان‌های راحتی هستند و پیشخدمت‌هایش دائما در حال سرویس ارائه کردن به مشتریانش می‌باشند. سینمایی خاص که رفتن به آن خودش یکی از تفریحات خاص و ویژه سفر هند به حساب می‌آید. با رفتن به این سینما می‌توانید فیلم‌های روز دنیا را در بهترین و راحت‌ترین حالت بدن‌تان مشاهده کنید.

 

 

PVR Director’s Cut

 


نشانی: جاده نلسون ماندلا، مرکزخرید آمبیانس، طبقه سوم

۰۵ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران