۸ فروشگاه معروف دهلی برای خرید خاص‌ترین ساری‌های هندی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۸ فروشگاه معروف دهلی برای خرید خاص‌ترین ساری‌های هندی

دهلی پایتخت هند یکی از جذاب‌ترین شهرهای این کشور است و انتخاب اول گردشگران برای سفر به هند به حساب می‌آید. شهری با بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین تمیزترین و مدرن‌ترین فضاهای شهری. شهری با بهترین کافه‌ها و پارک‌ها برای انواع دورهمی‌ها. شهری که تعداد زیادی از مردمانش به زبان انگلیسی مسلط هستند و از توریست‌ها گرم‌ترین استقبال‌ها را می‌کنند. شهری با بهترین مرکزخریدها و بازارهای روزانه و شبانه که اجناس عالی را با قیمت‌های ارزان به فروش می‌رسانند. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال بهترین فروشگاه‌ها برای خرید جذاب‌ترین و متنوع‌ترین ساری‌های زنانه هستید همراه ما باشید تا ۸ فروشگاه معتبر این شهر برای خرید انواع ساری‌ها را یک به یک خدمتتان مرفی کنیم.

 


۱- فروشگاه Raw Mango


در سفرتان به دهلی اگر برای عزیزترین زنان زندگی‌تان می‌خواهید خرید کنید و محدودیت بودجه ندارید این فروشگاه و ساری‌هایش بهترین مکان برای خرید به حساب می‌آیند. فروشگاهی که محصولات یک برند معتبر در هند را به فروش می‌رسانند و شهرت ساری‌هایش از آنجا که بر تن مشهورترین هنرپیشه‌های بالیوود نشسته شده است، جهانی شده است. با رفتن به این فروشگاه می‌توانید ساری‌های دست دوز نیز سفارش بدهید و تهیه کنید. همه روزه خیاطان زیادی در این فروشگاه مشغول به کار هستند که با اندازه گرفتن سایز شما برایتان ساری می‌دوزند و پس از حداکثر ده روز به شما ساری‌تان را تحویل می‌دهند.

 

 ۸ فستیوال هیجان‌انگیز زمستانی در هند کشور هزار رنگ

 

 

 فروشگاه Raw Mango

 


۲- فروشگاه Shaatika


یک فروشگاه عالی برای کسانیکه بودجه‌ی کمی در سفر به دهلی در اختیار دارند اما می‌خواهند بهترین سوغاتی‌ها را بخرند. فروشگاهی که ساری‌های متنوع از پارچه‌های مختلف با قیمت‌های گوناگون دارد. فروشگاهی که ساری‌های صنعتی دوز فراوانی دارد و همین سبب شده است قیمت بیشتر ساری‌هایش ارزان باشد.

 

 

 فروشگاه Shaatika

 


۳- فروشگاه Ogaan


اوگان فروشگاهی بزرگ است که در شهر دهلی دو شعبه دارد. فروشگاهی که ساری‌های چندین برند هندی را به فروش می‌رساند و از این رو هم تنوع محصول دارد و هم تنوع قیمت. فروشگاهی که برخی از طراحان مد معروف این شهر محصولات خود را برای فروش به آن می‌سپارند. با رفتن به این فروشگاه برای خرید ساری می‌توانید برخی از لباس‌های عروس هندی را نیز ببینید و در صورت پسند خریداری کنید. بنابراین اگر در یک سفر عاشقانه به دهلی سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این فروشگاه تشریف ببرید.

 

 ۱۰ مکان افسانه‌ای در هند برای برپایی یک جشن عروسی باشکوه 

 

 

 فروشگاه Ogaan

 


۴- فروشگاه Nalli


نالی یکی از فروشگاه‌ها و برندهای قدیمی ساری در هند به حساب می‌آید که شعبه‌های فراوانی هم در داخل کشور هند و هم در خارج از این کشور دارد. برندی که محصولاتش در سال ۱۹۲۸ میلادی در جهان عرضه شده است و امروزه شهرت بین‌المللی دارد. فروشگاهی که به دلیل تنوع محصولاتش، همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و با رفتن به آن می‌توانید بهترین سوغاتی‌های سفر خود از هند را خریداری کنید. این برند در کشورهای سنگاپور، سریلانکا و مالزی نیز شعبه دارد و اگر به این کشورها نیز سفر کردید می‌توانید از آنها ساری‌های این برند را خریداری کنید.

 

 

 فروشگاه Nalli

 


۵- فروشگاه Pratham


فروشگاهی ویژه در دهلی که ساری‌های خاص به فروش می‌رساند. ساری‌هایی که طرح‌های جالب توجه دارند و همین باعث شده است نظر مشتریان زیادی را به خودشان جلب کنند. ساری‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند همگی راوی روایت‌های اسطوره‌ای هند هستند و به لحاظ طرح و بافت منحصر به فرد به حساب می‌آیند.

 

 

 فروشگاه Pratham

 


۶- فروشگاه Preeti S Kapoor


این برند و فروشگاهش یکی از معروف‌ترین برندهای ساری برای افراد دنباله‌رو مد به حساب می‌آید. چرا که محصولاتش روز به روز متنوع می‌شود و مشهورترین بازیگران زن هند جزو مدل‌هایش به حساب می‌آیند. فروشگاهی که برای سنین و سایزهای مختلف ساری دارد و همین تنوع و به روز بودنش سبب شده است توریست‌های زیادی را برای خرید سوغات به خودش بکشاند.

 

 جذاب‌ترین ماجراجویی‌های ریلی در هند 

 

 

فروشگاه Preeti S Kapoor

 


۷- فروشگاه Shalmalini


یک فروشگاه عالی برای کسانیکه می‌خواهند متفاوت‌ترین ساری‌ها و در عین حال ساده‌ترین آنها را خریداری کنید. این فروشگاه ساری‌هایی را به فروش می‌رساند که به ساری‌های روستایی معروف هستند. چنان که شاید برای مهمانی‌های رسمی جذاب نباشد اما یکی از لباس‌های تو خانه‌ای شیک به حساب می‌آیند. از این رو ساری‌های این فروشگاه مشتریان زیادی در میان گردشگران دارد.

 

 

 فروشگاه Shalmalini

 


۸- فروشگاه Bageecha


یک فروشگاه و برند معتبر که ساری‌های سنتی هند را به شکل مدرن بازتولید می‌کند و مشتریان زیادی هم در میان گردشگران و هم در میان جوانان هندی دارد. فروشگاهی که در آن می‌توانید ساری‌های ابریشمی زربفت، طلایی و نقره‌ای خریداری کنید. فروشگاهی که اگر تنوع قیمتی چندانی ندارد، تنوع محصول زیادی دارد.

 

 

 فروشگاه Bageecha

۲۰ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران