Kohat Enclave دهلی بهشتی برای خرید لباس عروس هندی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
Kohat Enclave دهلی بهشتی برای خرید لباس عروس هندی

این منطقه در شمال دهلی واقع شده و مکانی سازمان یافته و رو به پیش رفت است و با فروشگاه‌های عروسی و بوتیک‌های قومی پر شده است. اینجا قسمتی‌ست که مردم دهلی برای خرید وسایل عروسی از آن بازدید می‌کنند و بین فروشگاه‌هایش میچرخند. اگر به مهمانی مهمی دعوت هستید و یا قرار است به زودی جشن‌تان را سازمان‌دهی کنید بد نیست در خلال سفر با تور هند به دهلی از این منطقه هم دیدن کنید و مدل‌ها و قیمت‌ها را بسنجید.

 

سامیکشا

با اطمینان می‌توان گفت کامیشکا بزرگ‌ترین فروشگاه وسایل عروسی در کل منطقه خرید است. این فروشگاه بزرگ و دو طبقه طیف گسترده‌ای از انواع لباس‌های قومی و بومی را عرضه می‌کند. شما به عنوان عروس، ساقدوش و یا خواهر یکی از طرفین می‌توانید بین لباس‌های رنگی و پرزرق و برق فروشگاه بگردید و لباسی شیک و بسیار چشمگیر برای پوشیدن در مراسم پیدا کنید. مطمئنا در بین آن همه لباس با رنگ‌های متنوع چیزی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مخصوصا که ظرافت طرح‌ها و هنری که در خلق لباس‌ها به کار رفته آن‌ها را کاملا چشمگیر کرده است.

 

در سفر به دهلی در ۵ جشنواره برتر مد و لباس شرکت کنید

 

سامیکشا

 

آدرس: 374, Main Road, Kohat Enclave, Pitam Pura, Delhi, 110034, India

تلفن: +91 11 4703 7684

 

آیشواریا

آیشواریا فروشگاهی کوچک در یکی از مسیرهاست که خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اما اجازه ندهید این موضوع مانع بازدید شما از این فروشگاه شود. زیرا آن‌ها مجموعه‌ای چشمگیر و ظریف از ست عروس، لباس‌ها، و پارچه‌های خالص و نفیس روسری و شال را به فروش می‌رسانند.

 

 

آیشواریا

 

آدرس: 358, Kohat Enclave, Next To Manohar Lal Jewellers, Pitampura, New Delhi

تلفن: +919718314343

 

فروشگاه هانس

هانس طیف وسیعی از لباس‌های عروسی و مهمانی را عرضه می‌کند. شما در این فروشگاه نه تنها می‌توانید لباس عروس پیدا کنید بلکه مجموعه‌ای از کت و شلوارهای ساده و لباس مهمانی نیز در دسترس شما قرار دارند. اگر در بین لباس‌ها خوب بگردید پیراهن‌های زیبایی پیدا خواهید کرد که هم قیمت مناسبی دارند و هم مدل‌های بین‌المللی دارند.

 

راز و رمزهای خرید زیباترین ساری‌های هند

 

فروشگاه هانس

 

آدرس: 371, Kohat Enclave, Pitampura, New Delhi

تلفن: +911127355372

 

پارچه فروشی ریتام ماهالاکشمی

اما اگر فکر می‌کنید خرید لباس آن هم با شکل و شمایل هندی چیزی نیست که خیلی باب میل‌تان باشد. احتمالا خرید پارچه‌های شگفت‌انگیز و چشمگیر بهترین راه حلی باشد که در اینجا داشته باشید. همه ما درباره ارزش و اهمیت پارچه‌های هندی در صنعت لباس این کشور می‌دانیم. شما در این پارچه فروشی می‌توانید طیفی از انواع پارچه‌های زیبا و فوق‌العاده را در جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع پیدا کرده و برای دوخت آن‌ها با توجه به چیزی که در ذهن دارید برنامه ریزی کنید. قیمت این پارچه‌ها از ۶۰۰ روبل شروع شده و تا ۲۰۰۰ روبل هندی بالا می‌رود.

 

 

پارچه فروشی ریتام ماهالاکشمی

 

آدرس: 364, Kohat Enclave, Pitampura, New Delhi

تلفن: +911140392005

 

لانگا فروشی ریتام

لانگا، لهنگا، یا گارگا که به چندین اسم دیگر هم شناخته می‌شود در اصل لباس رسمی زنان هندی است. این لباس فروشی که در زیر زمین پارچه فروشی ماهالاکشمی قرار گرفته جایی ایده‌آل برای کسانی‌ست که می‌خواهند ضیافتی مقرون به صرفه را هدایت و سازمان‌دهی کنند. آنها لباس‌های رسمی زیبایی در رنگ و طرح‌های متنوع دارند که می‌توانید ببینید و هر کدام را که دوست داشتید بردارید. به علاوه شما می‌توانید بلوزهای مجلسی را انتخاب کرده و با دامن مورد نظرتان ست کنید. فرقی نمی‌کند برای چه مجلسی به لباس نیاز دارید چون در این فروشگاه می‌توانید موارد دلخواهی را مورد بررسی قرار دهید.

 

۸ فروشگاه معروف دهلی برای خرید خاص‌ترین ساری‌های هندی

 

لانگا فروشی ریتام

 

آدرس: 364, Basement, Kohat Enclave, Pitampura, New Delhi

تلفن: +911140392005

 

زیتام رام رام وینود

این فروشگاه یکی از نقاط برجسته منطقه است که در آن می‌توانید طیف مختلفی از انواع لباس‌های سنتی، مرسوم، مد روز و لباس‌های عروس را پیدا کنید. به محض ورود به فروشگاه خودتان متوجه می‌شوید که چرا مردم زیادی در حال پرسه‌زنی بین ردیف‌های لباس هستند. رنگ لباس‌ها کاملا متنوع بوده و شما می‌توانید آن‌ها را برای هر رنگ ستی انتخاب کنید. به جز پیراهن‌ها، دامن‌ها و بلوزهای زیبایی هم وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید برای جشنی مهم بین‌شان چیزهای خوبی انتخاب کنید.

 

 

زیتام رام رام وینود

 

آدرس: 16,Gali Parantey Wali,, Kinari Bazar Rd, Chandni Chowk, New Delhi, Delhi 110006, India

تلفن: +91 11 2326 5516

 

سامایا

در مقابل تمامی این فروشگاه‌ها که گفتیم سامایا همه لباس‌هایش را در طرح و رنگ‌های قومی عرضه می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید در عروسی‌ عزیزانتان چیزی متفاوت بپوشید به این فروشگاه بروید. لباس‌ها به شدت زیبا هستند و برای تزئین‌شان از طرح‌های چشمگیر سنتی زیبایی استفاده شده است.

 

بزرگ‌ترین و برترین مراکز خرید دهلی را بشناسید

 

سامایا

 

آدرس: 13, Kapil Vihar, Pitampura, New Delhi

تلفن: +919868055310

۱۹ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران