۸ کافه‌ی معروف شانگهایی برای نوشیدن بهترین قهوه

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۸ کافه‌ی معروف شانگهایی برای نوشیدن بهترین قهوه

شانگهای بعد از پکن یکی از اصلی‌ترین شهرهای توریستی چین به حساب می‌آید که سالانه بی‌شمار مسافر را از شرق و غرب عالم به خودش می‌کشاند. شهری نسبتا شلوغ با مردمانی سخت کوش و پر توان. شهری جذاب از تلاقی بناهای مدرن و فرهنگ سنتی. شهری پر از مرکزخریدهای مجلل و بزرگ و پر از جاذبه‌های گردشگری مصنوعی. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال کافه‌گردی هستید همراه ما باشید تا به شما بگوییم عصرهایتان را در کجاها سپری کنید تا لحظه‌های ناب برایتان ساخته شود. لحظه‌هایی که خاطرهاشان تا همیشه در ذهن شما ماندگارند.


۱- Seesaw coffee


یک کافه‌ی مدرن و عالی که اولین شعبه‌اش در این شهر در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد اما امروزه در بخش‌های مختلفی از شانگهای شعبه دارد. کافه‌ای شیک که با رفتن به آن می‌توانید بهترین قهوه‌ها و لته‌های فرانسوی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای مشهور که قیمت قهوه‌هایش مناسب است و در کنار نوشیدنی‌های گرم، انواع شیک‌ها و نوشیدنی‌های سرد را نیز سرو می‌کند. درهای این کافه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

معرفی کافه‌های جذاب با تم‌های خاص و عجیب در شانگهای

 

Seesaw coffee

 


۲- کافه کتاب 1984


یک کافه کتاب عالی که نامش را وامدار رمان معروف جورج اورول است. کافه کتابی صمیمی و دنج که یک عصر خاطره‌انگیز برای مهمانانش می‌سازد. جاییکه با مبلمان راحتی چوبی تزئین شده است و در فضای صمیمی‌اش بهترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌کند. درهای این کافه کتاب در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با کتاب و داستان استقبال می‌کند.

 

 

کافه کتاب 1984

 


۳- Canil


یک کافه‌ی قدیمی عالی که آوازه‌اش زیاد در میان گردشگران شانگهای پیچیده است. کافه‌ای که شبکه‌های اجتماعی پر طرفداری دارد و همین امر سبب معروف شدن آن شده است. کافه‌ای که برترین قهوه‌ها در اندازه‌های مختلف را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که عصرها رونق می‌گیرد و درهایش تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است.

 

۱۰ چایخانه‌ی معروف شانگهای شهر تفریحات مدرن و سنتی

 

 

Canil

 


۴- Marienbad cafe


یک کافه‌ی خیابانی امن و آرام. از آنهایی که که هنگام قدم زدن و دیدار شهر آدم هوس می‌کند برای لحظاتی در آن درنگ کند و یک نوشیدنی بنوشد. از آنهایی که وقتی می‌بیندش فکر می‌کند این کافه از آنهایی است که برای همیشه در خاطرم می‎ماند. از آنهایی که منویشان چندان گران نیست و هر مسافر با هر بودجه‌ای به شانگهای سفر کرده باشد را می‌تواند به خودش جذب کند. از آنهایی که ساعاتی پس از غروب آفتاب درهایشان بسته می‌شود و دوباره روز بعد ساعاتی چند بعد از سپیده‌ی صبح درهایشان به روی مشتریان‌شان باز می‌شود.

 

 

Marienbad cafe

 


۵- EGG


یک کافه‌ی بی‌نظیر و عالی که با رفتن به آن می‌توانید صبحانه‌های جانانه نوش جان کنید. کافه‌ای که جدای از نوشیدنی‌های سرد و گرمش، بهترین دسرهای شانگهای را نیز می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که کیک‌های معروفی دارد و آوازه‌ی کیک‌هایش بسیار در میان گردشگران پیچیده است. درهای این کافه‌ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی شانگهای برای صرف یک غذای خوش‌طعم چینی

 

EGG

 


۶- Mo + cafe


یک کافه‌ی کوچک و آرام که مشکل می‌شود در شهر پیدایش کرد. کافه‌ی پنهان شده از نگاه‌ها زیر سایه‌ی درختان. کافه‌ای با دکوری صورتی رنگ و خاص که قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرمش گواراست. کافه‌ای که درهایش تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور شانگهای اگر می‌خواهید در مکانی فراموش ناشدنی و خاص قهوه نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این کافه تشریف ببرید.

 

 

Mo + cafe

 


۷- Lost Bakery


یک کافه‌ی عالی و خاص در قلب شانگهای که شما را از شرق آسیا می‌برد به قلب اروپا و کشور فرانسه. کافه‌ای که در آن می‌توانید بهترین قهوه‌ها را با بهترین کیک‌ها و کروسان‌های فرانسوی سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که نظیرش را زیاد در فرانسه می‌یابید اما در چین نه. کافه‌ای ارزان قیمت که اگر با بودجه‌ی محدود به شانگهای سفر کرده‌ باشید بسیار مناسب شماست.

 

غذاهای خوشمزه‌ در رستوران‌های شانگهای شما را عاشق خودشان می‌کنند

 

Lost Bakery

 


۸- Baker & Spice


یک کافه‌ی عالی که بهترین نان‌های فانتزی و کیک‌ها را در کنار انواع آبمیوه‌ها، قهوه‌ها و شیک‌ها به مشتریانش ارائه می‌کند. کافه‌ای که از شهرت بالایی در شهر شانگهای برخوردار است. کافه‌ای عالی که با فضایی که دارد و نوشیدنی‌هایی که سرو می‌کند قادر است حال و هوای شما را به خوبی‌ها دگرگون کند و برایتان خاطره‌ای ماندگار و خوش از شانگهای بسازد. درهای این کافه تا ساعاتی بعد از غروب آفتاب به روی مشتریانش باز است و بعد از آن بسته می‌شود تا روز بعد حوالی ظهر دوباره باز شود.

 

 

Baker & Spice

۱۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران