بهترین کافه‌های آنتالیا برای نوشیدن یک فنجان قهوه ترک

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین کافه‌های آنتالیا برای نوشیدن یک فنجان قهوه ترک

ترکیه از جمله کشورهایی است که در آن قهوه طرفداران زیادی دارد. اگر شما نیز جز دسته‌ای از افراد هستید که علاقه زیادی به قهوه دارید فرصت نوشیدن یک فنجان قهوه ترک را در بهترین کافه‌های آنتالیا درسفر با تور آنتالیا از دست ندهید. برای انتخاب بهتر در این مقاله سعی کرده‌ایم تا چند تا از بهترین‌ها را برای شما گردشگران عزیز معرفی کنیم.

 

کافه لل (Lal)

این روزها محیط‌های آرامش‌بخش برای صرف یک نوشیدنی دلخواه طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل کافه لل با معماری و دکوراسیون زیبا به شکل یک کلبه چوبی به یکی از بهترین کافه‌های آنتالیا تبدیل شده است. از جمله مزیت‌های این کافه می‌توان به لذت نشستن در محیط باز اشاره کرد. همچنین در محوطه آن فضای سبزی ایجاد شده است که در روزهای بهار و تابستان می‌تواند گزینه خوبی به شمار آید.

 

آب و هوای آنتالیا در فصل‌های مختلف

 

قهوه‌خانه سنتی بایرام افندی عثمانلی (Bayramefendi OsmanlI Kahvecisi)

حتی اگر اهل قهوه خوردن هم نباشید پیشنهاد می‌کنیم تا حتما برای ساعتی نشستن در فضای این کافه از آن دیدن کنید. این کافه کمی از مرکز شهر فاصله دارد. ولی مطمئن باشید که ارزش یک بار دیدن را خواهد داشت. این مکان با تم سنتی دارای منظره بسیار زیبا از رودخانه و فضای سبز است.

 

 

کافه بار دم لیک (Dem-lik)

یکی دیگر از بهترین کافه‌های آنتالیا کافه بار دم لیک نام دارد. مشتری‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه در فضای بسته و یا باز بنشینند و نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش جان کنند. البته اگر در فصل بهار یا تابستان تور آنتالیا را برای سفر خود انتخاب کردید توصیه می‌کنیم که از فضای باز و منظره سرسبز محوطه اطراف آن بی‌بهره نمانید.

 

لذیذترین غذاهای گوشتی در سفر به آنتالیا

 

کافه قلعه (Kale)

کافه قلعه همانند نامی که دارد حس و حال وارد شدن به یک قلعه را به مشتریان می‌دهد. چرا که این کافه بر روی صخره‌ای با منظره زیبای دریا واقع شده است. بهترین زمان برای صرف نوشیدنی و نشستن در این قلعه در ساعات غروب خورشید است. چرا که لذت رفتن به یکی از بهترین کافه‌های آنتالیا با مشاهده این منظره دو چندان خواهد شد.

 

 

قهوه یمن (Yemen Kahvesi)

قهوه یمن با داشتن فضایی بزرگ و امکانات رفاهی بیشتر برای مشتری‌ها از جمله بخش کودکان باعث شده‌ است تا به یکی از بهترین کافه‌های آنتالیا تبدیل شود. طراحی و نقاشی‌های کشیده شده بر روی دیوارهای این کافه فضای آن را بسیار خوشایند کرده است. با نگاه کردن به این نقاشی‌ها متوجه خواهید شد که طوری کشیده شده است که گویی قطرات قهوه از آن ریخته می‌شوند. اگر بخواهیم در یک کلمه حس و حال این کافه را توصیف کنیم می‌توانیم بگوییم که گویی به یک رستوران آمریکایی رفته‌اید.

 

خرید ۷ سوغاتی ویژه در سفر به آنتالیا

 

کافه مادو (Mado)

 کافه مادو یکی دیگر از بهترین کافه‌های آنتالیا است که با داشتن پرسنل مهربان و خوش‌برخورد محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم و گردشگران پیدا کرده است. فضای این کافه بسیار لوکس و مدرن طراحی شده است. علاوه بر نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه پیشنهاد می‌کنیم تا دسرهای این کافه را نیز هرگز از دست ندهید. از دیگر مزیت‌های این کافه می‌توان به امکان نشستن در فضای باز اشاره کرد.

 

 

کافه کافیتینر (Coffeetainer)

اگر جز دسته‌ای از افراد هستید که چندین سفر خارجی داشته‌اید حتما نام کافه کافیتینر به گوشتان خورده است. این کافه به دلیل کیفیت بالا و خدمات بسیار عالی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد شهرت بسیار زیادی در ترکیه و سایر کشورهای خارجی دارد. یکی از شعبه‌های این کافه در شهر ساحلی زیبای آنتالیا قرار گرفته است. در نتیجه مسافران این شهر می‌توانند از آن استفاده کنند. البته در این کافه می‌توانید محصولات آن‌ها را نیز خریداری کنید.

 

۷ مرکز خرید مقرون به صرفه در آنتالیا

 

Robert’s Coffee KonyaaltI

 

Robert’s Coffee KonyaaltI یک کافه شیرین و جذاب چوبی است که همین نمای خارجی آن در بسیاری از مواقع باعث جذب مشتری می‌شود. مشتری‌ها می‌توانند با خیال راحت به همراه کودکان خود برای نوشیدن یک فنجان قهوه به این کافه بروند. زیرا یک مکان اختصاصی برای نگه‌داری و بازی کودکان در آن وجود دارد.

 

 

Cay-Tea’s Lunchroom & Deco Home

 

اگر دوست دارید تا تجربه نشستن در یک کافه سنتی و ترکی را به دست آورید حتما رفتن به Cay-Tea’s Lunchroom & Deco Home را در لیست برنامه‌های خود در سفر به آنتالیا بگذارید. خوشبختانه این کافه در مرکز شهر و در یک مکان دست یافتنی قرار گرفته است.

 

آشنایی با بهترین جاذبه‌های طبیعی آنتالیا

 

کافیباس

 

یکی دیگر از بهترین کافه‌های آنتالیا کافیباس نام دارد. این کافه بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند تا مکان‌های متنوع و مختلفی را تجربه کنند. در حقیقت کافیباس یک ون است و در داخل این ون نقلی و با نمک لیست قهوه‌ها سرو می‌شود. این کافه در اطراف برج ساعت باستانی آنتالیا واقع شده است. پس با یک برنامه ریزی عالی بعد از بازدید از برج ساعت با یک قهوه لذیذ از خود پذیرایی کنید.

 

۲۸ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران