تجربه آرامش در بهترین استراحتگاه‌های بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
تجربه آرامش در بهترین استراحتگاه‌های بالی

گاهی افراد برای رفع خستگی و گرفتن آفتاب در سواحل زیبای بالی و استفاده از سالن‌های اسپا و ماساژ با تور بالی به این جزیره رویایی سفر می‌کنند. چه چیز بهتر از اینکه به هنگام سفر برای مراقبت از خود و آرامش روح به کلاس‌های یوگا و برای بازیافتن انرژی جسم به سراغ ماساژ بروید. پس در تعطیلات خود، از مناظر زیبای بالی و معابد آن گرفته تا مراکز لوکس دنیا برای ریلکس کردن خود استفاده کنید.

بالی در دهه‌های گذشته میزبان یکی از بهترین سالن‌های اسپا در جهان است که امکانات منحصر به فرد و گاهی اوقات عجیب و غریب تپه‌ای یا ساحلی را ارائه می دهد، از جمله ماساژهای بالیلی، اسکراب‌های گیاهی با استفاده از مواد تازه و طبیعی، ماساژ سنگ داغ و آروماتراپی با استفاده از روغن‌های معطر محلی. در اینجا چند مرکز لوکس اسپا را برای گرفتن این خدمات معرفی می‌کنیم.

 


هتل Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

هتل Sofitel Bali Nusa Dua Beach یک مجتمع لوکس پنج ستاره است که در چهارراه شمالی مجتمع Nusa Dua واقع شده است. مرکز اسپای این هتل دارای ۹ اتاق درمان شامل اتاق مخصوص زوج‌ها و مناطق تمرین در فضای باز است. ماساژ در ساحل و در آبگرم در دسترس است. خدمات دیگری شامل ماساژ عمیق ، ماساژ سنگ گرم و ماساژ سوئدی است. درمان‌های مختلفی از قبیل آروماتراپی، هیدروتراپی و رفلکسولوژی نیز در این مرکز ارائه می شود. همچنین به آبگرم، سونا، حمام و اتاق بخار نیز مجهز است.
این استراحتگاه، اولین برند Sofitel برای زیبایی در منطقه Nusa Dua، در فاصله‌ای حدود یک ساعت و نیمی از فرودگاه بین المللی Ngurah Rai واقع در منطقه Tuban قرار گرفته است. منطقه تفریحی ساحلی water sport-filled beach تنها در فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای با ماشین به سمت شمال است، رستوران‌های متنوعی در Jalan Pratama گنجانده شده است. همچنین Nusa Duas شامل موزه Pasifika، مراکز خرید بالی و تئاتر ناسا دوا می‌شود که اجراهای بی‌نظیری به صورت شبانه دارد، همه این مراکز در فاصله حدود ۱۰ دقیقه‌ای با ماشین از این استراحتگاه قرار دارند.

 

۶ استراحتگاه‌ لوکس اسپا در بالی

 

 

Sofitel Bali Nusa Dua Beach

 


مراکز دیگری از جمله Bali Nusa Dua Convention Centre و Bali International Convention Center در نزدیکی مجموعه وجود دارد که اگر حدود ۵ دقیقه پیاده روی کنید به آنها خواهید رسید.

ورود حیوانات اهلی به این هتل ممنوع است و هیچ سرویس دهی در قبال آنها ندارد.
این هتل شامل اینترنت، پارکینگ و سرویس حمل و نقل مراکز خرید رایگان می‌باشد.

 

 

هتل Anantara Uluwatu Bali Resort

استراحتگاه Anantara Bali Uluwatu یک هتل لوکس پنج ستاره است که بازدید کننده‌های زیادی دارد. مساحتش تقریبا دو هکتار است و از ۷۴ اتاق دارد و در یک تپه نزدیک به خط ساحلی ساخته شده است. هر واحد به صورت جداگانه شامل استخر خصوصی و جدیدترین تکنولوژی مانند تلویزیون پلاسما صفحه نمایش با برنامه نویسی کابلی، پخش دی وی دی ، سیستم سرگرمی خانگی، ایستگاه تکمیل کننده آی پاد و Wi-Fi رایگان است. این هتل تا ساحل Bingin فقط ۸ دقیقه و تا ساحل Padang Padang ۱۶ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

آشنایی با هتل هنگینگ گاردنز بالی، یکی از جادویی‌ترین اقامتگاه‌های دنیا

 

 

Anantara Uluwatu Bali Resort

 


ورود حیوانات اهلی به این هتل ممنوع است و هیچ سرویس دهی در قبال آنها ندارد.
این هتل شامل اینترنت، پارکینگ و سرویس حمل و نقل ساحلی می‌باشد.

 

 

هتل Gending Kedis Luxury Villas & Spa Estate

این مجموعه اقامتگاه با امکانات ۵ ستاره‌ای درJalan Karang Mas Sejahtera واقع در خلیج جیمبان قرار گرفته است و فاصله‌ای تقریبا ۱۵ دقیقه‌ای با از فرودگاه بین المللی در Ngurah Rai در همسایگی منطقه Tuban و نیم ساعته با ساحل معروف دیگری از کوتا لژیان و سمینایک با ماشین است. این مجموعه از ۱۹ ویلای لوکس در تپه جیمباران ساخته شده است و شامل اتاق‌های یک، دو، سه یا چهار خوابه می‌باشد و هر کدام به صورت جداگانه استخر خصوصی و آشپزخانه دارد.

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

 

 

Gending Kedis Luxury Villas

 


این هتل شامل اینترنت و پارکینگ رایگان می‌باشد.

 

 

هتل The Seminyak Beach Resort


این هتل مجموعه ای پنج ستاره از اتاق‌های مدرن، سوئیت‌ها و ویلاهایی است که در ساحل Seminyak بالی واقع شده است و تنها ۲۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی Ngurah Rai فاصله دارد. این مجموعه دسترسی بسیار مناسبی به ساحل‌های اطراف دارد و به راحتی با پیاده روی کوتاه می‌توانید به چندین ساحل بالی معروف برسید.

 

بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی با استخر اختصاصی و قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار

 

 

The Seminyak Beach Resort

 


این هتل اینترنت رایگان دارد. ورود حیوانات اهلی ممنوع و هیچ سرویس دهی در قبال آنها ندارد.

 

۱۹ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران