۷ رستوران خیابانی مسکو برای نوش‌جان کردن خاص‌ترین غذاها

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۷ رستوران خیابانی مسکو برای نوش‌جان کردن خاص‌ترین غذاها

مسکو یکی از پرجمعیت‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای جهان است که باید با تور روسیه به آن سفر کرد. شهری سرد با رستوران‌ها و کافه‌هایی هنری برای ثبت روزهایی گرم و خاطره‌انگیز . شهری پر از جاذبه‌های تاریخی و پر از بناهای باشکوه. شهری انباشته از فضاهای هیجان‌انگیز برای انواع گشت و گذارهای روزانه و شبانه. شهری که نگهبان با وفای خاطره‌ی انقلاب اکتبر است و امروزه امکانات لوکس در خود کم ندارد. در سفرتان به این شهر اگر می‌خواهید با رستوران‌های خیابانی معروف آشنا شوید همراه ما باشید تا ۷ رستوران معروف این شهر برای نوش جان کردن انواع غذاهای متفات خیابانی را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رستوران خیابانی پیتاس


یک رستوان کوچک اما عالی که برای هر سه وعده‌ی اصلی غذایی می‌توانید خوراکی‌های خوشمزه و درجه یک در آن بیابید. رستورانی که هم امکان پذیرایی در دکه‌ی کوچکش برای شما فراهم آمده است و هم امکان بیرون بردن غذا را دارید. رستورانی که در منویش می‌توان غذاهای روسی و مدیترانه‌ای پیدا کرد و از معروف‌ترین غذاهای آن می‌توان به پلمنی اشاره کرد. رستورانی که در بیشتر نظرسنجی‌های از سوی گردشگران این شهر رتبه‌ی نخست رستوران‌های خیابانی را کسب کرده است و محبوبیت فراوانی دارد. در گشت و گذارهایتان در مسکو به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک وعده غذا از این رستوران تهیه کنید.

 

مشهورترین رستوران های مسکو که بهترین غذا را در آنها می‌خورید

 

 

رستوران خیابانی پیتاس

 


۲- رستوران میسادا


یک کافه رستوران خیابانی عالی که انواع غذاها و دسرها را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه رستورانی که اینترنت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد و برای تمامی وعده‌های غذایی از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که هم غذاهای عالی مخصوص گیاهخواران دارد و مخصوص گوشتخواران. رستورانی که هم امکان بیرون بردن غذا در آن فراهم است و هم زیر سایه‌بان‌های دنجش قادر است از شما پذیرایی کند. در سفرتان با تور مسکو بدون شک به شما پیشنهاد می‌کنیم برای نوش جان کردن حداقل یک وعده‌ی غذایی به این رستوران تشریف ببرید.

 

۷ کافه رستوران درجه یک مسکو مخصوص غذاهای گیاهی و گیاهخواران

 

 

رستوران میسادا

 


۳- رستوران ترموک


یک رستوران کوچک اما عالی با منویی پر و پیمان. بهترین غذاهای سنتی روسی را در این رستوران می‌توانید سفارش بدهید و درحالیکه شهر را می‌گردید نوش جان کنید. رستورانی که منویش فقط محدود به غذاهای اصلی نمی‌شود و در آن می‌توانید انواع دسرها را نیز بیابید. رستورانی که در خیابان ترموک واقع شده است و یکی از قدیمی‌ترین دکه‎‌های غذا در سرتاسر مسکو به حساب می‌آید. شاه ماهی، جولیان، ماهی کباب بارابولکا، بورش و پلمنی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران در میان گردشگران به حساب می‌آیند.

 

 

رستوران ترموک

 


۴- رستوران خاچ خاچ خاچاپوری


اگر علاقه‎مند نوش جان کردن غذاهای گرجستانی، اکراینی و روسی هستید این رستوران یکی از بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌های مسکو است که می‌توانید به آن تشریف ببرید. رستورانی دنج و با صفا که برای تمامی وعده‌های غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که قادر است سرمای مسکو را برایتان گرما ببخشد.

 

۷ کافه‌ی فوق‌العاده در مسکو که بهترین دسرهای شکلاتی را برای عاشقان شکلات سرو می‌کند

 

 

رستوران خاچ خاچ خاچاپوری

 


۵- رستوران فستیوال نوی


کافه رستورانی عالی و بی‌نظیر که با رفتن به آن می‌توانید جدای از غذاها و دسرهای روسی، غذاهای چینی نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه رستورانی که ماهی قزل آلا و پنکیک روسی آن نزد گردشگران بسیار معروف است و زیاد سفارش داده می‌شود. کافه رستورانی که می‌توانید بهترین اسنک‌های بیرون بر مسکو را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه رستورانی که در مرکزخرید GUM واقع شده است و از این رو بعد از یک گشت و گذار طاقت‌فرسا برای خرید سوغات رفتن به آن می‌تواند یکی از بهترین گزینه برای استراحت کردن به حساب آید.

 

 

رستوران فستیوال نوی

 


۶- رستوران کاواس


یک رستوران عالی که شب‌های سرد مسکو را تبدیل به یکی از گرم‌ترین خاطره‌های پابرجا در ذهن می‌کند. رستورانی قدیمی و نوستالژیک که در پناه فضای امن آن به قدر خوردن یک غذای خیابانی ساده می‌توانید خوش بگذرانید و کیف کنید. رستورانی که پوره‌های سیب‌زمینی آن در نزد گردشگران بسیار شهرت دارد و یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های مشتریانش به حساب می‌آید. رستورانی که در غالب نظرسنجی‌ها رتبه‌های نخست را به خودش اختصاص داده است و شهرتش از شهر مسکو بیرون رفته است. در سفرتان با تور ترکیبی  مسکو + سنت پترزبورگ اگر به دنبال بهترین غذاهای کبابی و یا پخته هستید این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌تواند باشد.

 

۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

 

 

 رستوران کاواس

 


۷- دونر خیابانی


اگر عاشق کباب‌های گریل شده هستید و در سفر به مسکو همچون سفر با تور استانبول می‌خواهید دونرهای درجه یک نوش جان کنید این رستوران بهترین مکانی است که می‌توانید به آن بروید. رستورانی که غذاهایش هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت‌شان مقرون به صرفه است. رستورانی که درهایش در شب‌ها تا دیرهنگام به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که جدای از دونر کباب، انواع مختلفی از فست‌فودها را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۲۱ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران