۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

مسکو یکی از بزرگترین شهرهای جهان که سالانه از بی‌شمار مهمان پذیرایی می‌کند مسک. است. شهری که شب‌های کشدار و با طراوت دارد و روزهای زیبا و با نشاط. شهری که بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها را در خود جای داده است. شهری که می‌شود ارزان و مناسب به آن سفر کرد و روزگار پرشوری را پشت سر گذاشت. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال بهترین و شیک‌ترین رستوران‌ها برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۵ رستوران عالی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Nordeka


یک رستوران عالی در قلب مسکو. از آنها که بهترین دکورها و نورپردازی‌های را دارند تا خلسه‌های عاشقانه برای مشتریانشان ایجاد کنند. از آنها که بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند تا کام مشتریانشان با طعم‌های جادویی آشنا شوند. از آنها که می‌شود بهترین و خاص‌ترین دسرهای دنیا را در آن سفارش داد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و جدای از گردشگران این شهر بسیاری از ثروتمندان این شهر نیز برای خلوت‌های عاشقانه‌شان به آن می‌روند. برای آشنایی بیشتر با این رستوران و رزرو میزهایش می‌توانید به سایت آن به آدرس http://nordeka.ru مراجعه کنید.

 

 ۷ کافه‌ی فوق‌العاده در مسکو که بهترین دسرهای شکلاتی را برای عاشقان شکلات سرو می‌کند

 

 

 Nordeka

 


نشانی: تروبنیکوفسکی پرلوک، ساختمان شماره ۲

 


۲- Selfie restaurant & bar


یک رستوران ویژه که از دل پنجره‎های بزرگش می‌توانید نگاهی بیندازید به شهر و زیبایی‌هایش. رستورانی که به واسطه‌ی فضای زیبا، دکور منحصر به فرد و نورپردازی خارق‌العاده‌اش می‌توانید بدون دغدغه ساعت‌ها در آن زمان لذت‌بخش صرف کنید. رستورانی که بهترین غذاهای روسی و بین‌المللی را می‌توانید در آن نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نمیه شب به روی مشتریانش باز است و از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفر رمانتیک‌تان به مسکو به شما توصیه می‌کنیم یک شب را به این رستوران اختصاص بدهید و تا نیمه‌های شب در آن زمان صرف کنید.

 

 

 Selfie restaurant & bar

 


نشانی: بلوار نووینسکی ۳۱

 


۳- 5642 vysota


یک رستوران و آشپزخانه‌ی شیک برای آنهایی که می‌خواهند شب‌های باشکوه در مسکو پشت سر بگذارند. رستورانی که غذاهایش در سراسر روسیه مشهور است و با بهترین‌ها امکاناتش از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستورانی که میعادگاه عاشقان جوان این شهر است و به دلیل فضای دلچسب، آرامش‌بخش و دنجش بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. رستورانی که در آن جدای از بهرین غذاها و نوشیدنی‌ها می‌توانید بهترین دسرها و سوپ‌ها را نیز نوش جان کنید. همچنین این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های مسکو برای نوش جان کردن غذاهای گیاهی به حساب می‌آید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و پذیرایی می‌کند.

 

۷ کافه رستوران درجه یک مسکو مخصوص غذاهای گیاهی و گیاهخواران

 

 

vysota

 


نشانی: بولشوی چرکاسکی پرلوک، ساختمان شماره ۱

 


۴- Bolsoi


نورهای روشن و سفید، ساختمانی پر از گچبری‌های زیبا و چشم‌نواز و میزی پر از دسرهای شکلاتی خوشمزه، همه و همه در رستورانی گرد هم آمده‌اند تا این مکان تبدیل به یکی از رمانتیک‌ترین و بهترین مکان‌های مسکو برای قرارهای عاشقانه باشد. جاییکه می‌شود شب‌های سرد مسکو را در آن گرم پشت سر گذاشت و خاطراتی فراموش ناشدنی از این شهر در خاطره‌ها ثبت کرد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و هر سه وعده‌ی اصلی غذایی در آن سرو می‌شود.

 

 

 Bolsoi

 


نشانی: ساختمان شماره ۲ مسکو، ۶/۳

 


۵- Pub lo Picasso


در سفرتان به مسکو اگر می‌خواهید به جایی بروید که هم یک فضای خاص برای قرارهای عاشقانه داشته باشد و هم غذاهای ویژه در آن سرو شود باید این رستوران را انتخاب کنید. جاییکه در پناه دکور و مبلمان چرمینش می‌توانید ساعت‌ها زمان بگذرانید و بهترین غذاها و دسرهای معروف اروپایی را نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

مشهورترین رستوران های مسکو که بهترین غذا را در آنها می‌خورید

 

 

Pub lo Picasso 

 


نشانی: میدان اسلاویانسکایا، ساختمان شماره ۳

۰۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران