راهنمای گردش در محله باندرا وست بمبئی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
راهنمای گردش در محله باندرا وست بمبئی

باندرا وست به محله "ملکه حومه" شهرت دارد. این محله در سال‌های اخیر تغییرات زیادی کرده و توانسته نظر اقشار مختلف جامعه را به خودش معطوف کند. حالا تغییرات بین‌المللی باعث شده تا این محله مورد توجه گردشگران، افراد مشهور، مدل‌ها، موسیقی‌دانان و مهاجران قرار گیرد و تبدیل به نقطه‌ای چند وجهی در بمبئی شود. این محله در حال حاضر میزبان رستوران‌ها، کافه‌ها و بوتیک‌های جدید و شیکی است که چهره آن را به کل زیر و رو کرده است. ما در اینجا شما را برای گردش با تور هند به باندرا وست راهنمایی می‌کنیم.

 

 

از میراث باندرا بازدید کنید

یکی از ویژگی‌های قابل توجه باندرا وست، میراث تاریخی پرتغالی آنست. این منطقه در سال ۱۵۳۴ زمانی که یک روستای ماهی‌گیری ساده بود به اشغال نیروهای پرتغال درآمد و حتی پس از آن بخش‌هایی از بمبئی در سال ۱۶۶۲ به خاک انگلیس پیوست. در طول اشغال این منطقه، پرتغال چندین کلیسا ساخت و هزاران نفر از مردم محلی را به دین کاتولیک ملحق کرد. این محله همچنین شامل روستای ماهی‌گیری چیمبای، و روستای هنری ۴ هزار ساله رانوار می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در تور پیاده‌گردی زیبایی‌های فرهنگی و تاریخی محله را کشف کنید.

 

بهترین گردش‌های یک روزه در طبیعت زیبای اطراف بمبئی

 

 

محله باندرا وست بمبئی

 

 

از هنرهای خیابانی دیدن کنید

مسیرهای نزدیک به روستای رانوار به تازگی میزبان هنرهای زیبای خیابانی شده که هنرمندان مشهور سراسر دنیا در بازدید از منطقه آن‌ها را خلق کرده‌اند. شما می‌توانید بیشتر این نقاشی‌های دیواری را در اطراف جاده وارودا، جاده چاپال، جاده سنت ورونیکا که به کلیسای کوهستانی کارمل می‌رسد، پیدا کنید. به علاوه شما می‌توانید نقاشی‌های دیواری از افراد مشهور بالیوود همچون آمیتا باچان و راجش خان را در گوشه و کنار جاده Bandstand و Pereira پیدا کنید.

 

 

محله باندرا وست بمبئی

 

 

از قلعه باندرا و بانداستند دیدن کنید

در انتهای باندرا وست یه قلعه قرن ۱۷امی وجود دارد که پرتغالی‌ها برای دفاع و دیدبانی آن را ساخته بودند. از لحاظ استراتژیکی از این قلعه می‌توان بیشتر خلیج را زیر نظر داشت، اما امروزه تبدیل به جایی برای بازدید و گردش شده است. در فاصله‌ای نه چندان دور، پشت یک‌سری دروازه‌های چشمگیر و قبل از هتل لوکس Taj Land's End، خانه پادشاه دنیای بالیوود یعنی شاهرخ خان قرار دارد.

 

پربازدیدترین مکان‌ها در بمبئی، شهری که هرگز نمی‌خوابد

 

 

محله باندرا وست بمبئی

 

 

در امتداد بانداستند و تفریحگاه جاده کارتر قدم بزنید

باندرا وست در حاشیه ساحلی دریای عمان قرار گرفته که به شما موقعیت‌های خوبی برای تفریح و پیاده‌روی و همچنین تماشای زندگی و تعامل مردم بومی می‌دهد. غروب‌دم می‌توانید به مردم بومی ملحق شده و در امتداد ساحل آن قدم بزنید و از تماشای منظره دریا لذت ببرید. این محله دارای دو تفرجگاه است که یکی از آن‌ها در بانداستند و دیگری در جاده کارتر واقع شده‌اند. پروژه‌های اخیر توسعه شهری امکانات زیادی همچون آمفی تئاتر،  پارک ها و زمین‌های بازی کودکان را برای این منطقه در نظر گرفته است. شما می‌توانید در ساحل قدم بزنید و یا اگر با خانواده هستید وقت‌تان را در پارک و همراه با تفریحات خانوادگی بگذرانید.

 

 

محله باندرا وست بمبئی

 

 

خرید کنید

علاقه‌مندان به خرید اصلا از کاوش در این منطقه ناامید نخواهند شد. در خیابان‌های باندرا وست شما فروشگاه‌های مختلف اجناسی مثل کفش‌های ارزان، کیف، لباس و لوازم جانبی را پیدا خواهید کرد. حتما مطمئن شوید که قیمت‌های خوبی را بابت وسایلی که می‌خواهید بخرید می‌پردازید. در واقع مراقب باشید تا سرتان کلاه نرود. به علاوه محله میزبان بوتیک‌هایی‌ست که ارزش دیدن دارند. برای خرید پارچه‌های زیبا و فوق‌العاده به Anokhi بروید و برای خرید محصولات فرهنگی و طراحان هندی در فروشگاه Kulture کاوش کنید. همچنین می‌توانید در OMO لباس‌های فانتزی هندی و در The Shop برای دکوراسیون داخلی لوازم مدرن زیبایی را بیابید. به هر حال از لوازم ارزان گرفته تا مدرن و گران همه چیزی در باندرا وست در دسترس شما قرار دارد.

 

جذاب‌ترین محله‌های بمبئی که تصویرتان را از هند عوض می‌کند

 

 

محله باندرا وست بمبئی

 

 

دررستوران‌های محله کاوش کنید

باندرا وست یکی از نقاط آشپزی شهر است که در سال‌های اخیر توانسته نظر آشپزان و مردم را به خودش معطوف کند. البته نباید تصور کنید همه محله با رستوران‌های غذای سنتی پر شده است زیرا در جهت مدرنیته شدن منطقه بسیاری از غذاهای بین‌المللی و رستوران‌های غذای خارجی در آن یافت می‌شود. در باگل می‌توانید کلی غذاهای خلاقانه خوشمزه بخورید و در بردسانگ از غذاهای ارگانیک لذت ببرید. پالی بهاوان نیز برای غذاهای هندی‌اش شهرت زیادی دارد. اما اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی با گرایش آسیایی هستید حتما از غذاهای باستین خوش‌تان خواهد آمد. اما برای لذت بردن از گزینه‌های اروپایی کافه پالی ویلیج را پیشنهاد می‌کنیم.

 

۸ رستوران‌ شیک بمبئی که در آنها می‌توانید قصه‌های عاشقانه‌ بسازید

 

 

محله باندرا وست بمبئی

 

 

از درمان‌های آرامش‌بخش لذت ببرید

اسپای Mettaa Reflexology در کافه پالی ویلیج، ماساژهای درمانی قابل توجهی را ارائه می‌دهد که بسیاری از ناراحتی‌ها را اگر کامل برطرف نکند دست کم از شدت آن‌ها می‌کاهد. ماساژورهای این اسپا همگی از اختلالات بینایی رنج می‌برند و بعضی از آن‌ها کاملا نابینا هستند.

 

 

محله باندرا وست بمبئی

 

 

آدرس: 81, Milagres House, Hill Road, Opposite Holy Family Hospital, Bandra WestRanwar, Bandra WestMumbaiMaharashtra 400050India

تلفن: +91 98705 99923

۱۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران