۱۳ دلیل برای اینکه از Ninh Binh در ویتنام بازدید نمایید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۳ دلیل برای اینکه از Ninh Binh در ویتنام بازدید نمایید

Ninh Binh زیبا و چشم نواز است و به محض اینکه نمایی کلی از آن را ببینید، زیبایی‌هایش نفس را در سینه شما حبس می‌کند. دلایل زیادی وجود دارد که Ninh Binh نسبت به خلیج هالونگ کم‌‌تر شناخته شده است اما هیچ کدام آن‌ها به جذابیت این منطقه ربط ندارد. ابتدا عکس‌های این محل را ببینید، سپس متنی که ما برایتان آماده کرده‌ایم را بخوانید و بعد حتما تصمیم می‌گیرید که یک بار هم که شده با تور ویتنام از این منطقه زیبا بازدید کنید.

 


۱- منظره‌ای چشم‌نواز


زیبایی‌های Ninh Binh آنقدر چشم نواز است که بسیاری آن را خلیج ها لونگ بر روی خشکی می‌نامند. این مکان مملو از صخره‌های آهکی است که در دل فضای سرسبز و نامتناهی جلوه‌ای جذاب پدید می‌آورد و رودخانه‌ای که از میان این دشت سرسبز می‌گذرد همه چیز را کامل می‌کند. کوهسان در غرب و شمال غربی واقع شده‌اند، جنوب این مکان منطقه‌ای ساحلی محسوب می‌شود.

 

 با این تفریح‌های هیجان‌انگیز در ویتنام آدرنالین خونتان را بالا ببرید 

 

 

Ninh Binh

 


۲- منطقه‌ای راحت برای سفر


Ninh Binh در فاصله ۲-۳ ساعته از هانویی قرار دارد و به همین خاطر به راحتی می‌توان برنامه‌ی سفری دو روزه برای این مکان از این شهر ترتیب داد. از هوچی مین هم فاصله‌ی زیادی تا Ninh Binh وجود ندارد و شما می‌توانید با طی مسیرهای نسبتا کوتاهی به این محل برسید.

 

 

Ninh Binh

 


۳- استفاده از سیستم ریلی معروف "اتحاد مجدد"


به طور کلی استفاده از سیستم ریلی در سفر بین شهرهای ویتنام پیشنهاد نمی‌شود، چون قطارها آهسته حرکت می‌کنند، خیلی مدرن نیستند و گاه و بیگاه تاخیر دارند. اما در مورد سفر به Ninh Binh به خاطر فاصله سه ساعته از هانوی به راحتی می‌توانید از این انتخاب بهره برده و سوار بر قطارهای معروف اتحاد مجدد شوید.

 

  فعالیت‌های رایگان یا کم‌هزینه در هانویی پایتخت ویتنام 

 

 

Ninh Binh

 


۴- می‌توانید سفری یک روزه داشته باشید


اگر زمان زیادی در هنگام سفر به ویتنام ندارید، این امکان را خواهید داشت که تنها یک روز را صرف سفر به Ninh Binh کنید و صبح رفته از چند جای معروف همچون تام کوک، ترانگ آن و چند پاگودای معروف دیدن کرده و سپس به هانوی بازگردید و شب به هتل برسید.

 

 

Ninh Binh

 


۵- انتخاب‌های ارزان


Ninh Binh به آرامی در حال رشد است و گردشگران بیشتری نسبت به قبل به آن مراجعه می‌کنند. با این حال انتخاب‌های شما برای این محل بسیار متنوع بوده و اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی برای هتل کنید، می‌توانید با ۱۵ دلار هتل نسبتا خوبی به ازای هر شب اجاره نمایید.

 

 بهترین سواحل ویتنام که دیدن‌شان را نباید از دست بدهید 

 

 

Ninh Binh

 


۶- ترانگ


مجموعه‌ای کوهستانی با غارهای زیبا که تنها از طریق آب می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در مجموع ۸ غار وجود دارد که در تورهای گردشی شما را با قایق به دیدن این مناطق می‌برند. در این غارها چندین تندیس مذهبی زیبا وجود دارد که از آن‌ها بازدید می‌کنید. زیبایی‌های طبیعی از جمله مهم‌ترین جاذبه‌ای این گردش است که بهتر است ساعت ۷ صبح آن را آغاز کنید تا اولین فعالیت شما در این منطقه باشد.

 

 

Ninh Binh

 


۷- تام کوک


این منطقه سرسبز و زیبا یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های Ninh Binh است و بهتر است آن را حتی‌الامکان در اوایل صبح ببینید تا از شلوغی گردشگران در امان بمانید. کوهستان‌ سرسبز، مزارع برنج زیبا، چند پاگودا و غارهای دیدنی از دیدنی‌های این محل به شمار می‌روند.

 

 

 ۱۰ دلیل برای اینکه ویتنام باید مقصد بعدی سفر شما باشد 

 

 

Ninh Binh

 


۸- منطقه طبیعی محافظت شده وان لونگ


تجربه‌ای که در این محل خواهید داشت، بی‌شباهت به دو نقطه‌ای که پیش‌تر معرفی کردیم نیست. با این حال به واسطه اینکه کمی از محیط اصلی Ninh Binh دورتر است، گردشگران بسیار کم‌تری به خود می‌بید و شما می‌توانید از این زیبایی‌ شگفت‌انگیز در کمال آرامش لذت ببرید. مناظر زیبا و استثنایی و امکان عکس‌ گرفتن از این جاذبه‌ها می‌تواند فرصتی عالی برای هر گردشگری باشد.

 

 

Ninh Binh

 


۹- قایقرانی در میان غارها


به طور کلی قایق سواری در غارها، یکی از فعالیت‌های مهم در این بخش از ویتنام است. شما سوار بر قایق‌های چوبی کوچک در محیطی آرامش بخش وارد غارهایی می‌شوید که در دل کوه‌های آهکی به وجود آمده و هر کدام ویژگی‌های ظاهری متفاوتی دارند. گاهی ورودی غارها کوتاه است و شما مجبورید سرتان را خم کنید تا از آن عبور کنید، اما به محض وارد شدن به غار، با منظره‌ای فوق‌العاده‌ای مواجه می‌شوید. با توجه به اینکه بعضی از این غارها محیط تاریکی دارند، قایق‌ران‌ها فانوس‌هایی به همراه می‌آورند.

 

 معرفی بناهای تاریخی و میراث باستانی ویتنام

 

 

Ninh Binh

 


۱۰- پارک ملی کوک فونگ


پارک ملی کوک فونگ قدیمی‌ترین پارک ملی ویتان است و از نظر تنوع زیست محیطی، ارزش بسیاری برای این کشور دارد. اگر علاقه به پیاده‌روی در طبیعت سبز و زیبا دارید یا می‌خواهید از مناظر جذاب لذت ببرید، این پارک ملی کاملا برای شما مناسب است. مسیرهای قایق سواری نیز در این منطقه وجود دارد اما بیشتر کسانی که به این پارک ملی می‌آیند برای رفتن به دل طبیعت این کار را می‌کنند.

 

 

Ninh Binh

 


۱۱- پاگوداها


پاگوداها یا معابد زیادی دراین منطقه وجود دارند که بخش زیادی از آن‌ها در دل کوه‌های تام کوک یا ترانگ آن واقع شده‌اند. سازه‌های عظیم و جذابی که چشم بیننده را به خود معطوف می‌کند و مملو از تندیس‌های سنگی با جزییات فراوان هستند. بای دین و بیچ دونگ دو مورد از معروف‌ترین این پاگوداها هستند. بیچ دونگ در دل غاری سه بخشی وجود دارد در صورتی که بای دین یک مرکز مهم برای بودایی‌ها و بزرگ‌ترین پاگودا در تمام جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود.

 

 جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

Ninh Binh

 


۱۲- کلیسای گوتیک


با ۴۰ دقیقه رانندگی از مرکز Ninh Binh می‌توانید از کلیسای فات دیم دیدن کنید که یک کلیسای گوتیک بسیار الی و زیبا ساخته شده از سنگ و چوب است. با این که این مکان بارگاهی برای یک مذهب غربی است، اما شمایل و ساخت آن کاملا به شکل شرقی بوده و این ترکیب جذابیتی مضاعف برای این مکان به وجود آورده است.

 

 

Ninh Binh

 


۱۳- غذاهای سنتی


گوش بز مصرف بسیاری در این منطقه دارد. البته خود این بزها نیز در منطقه به وفور یافت شده و از جذابیت‌های طبیعی آن محسوب می‌شود. غذاهایی که از گوشت بز پخت می‌شوند و با طعم‌دهنده‌های خاص منطقه مزه پیدا می‌کنند، یکی از بخش‌های خوب سفر شما را می‌سازند. حتما در زمان سفر به Ninh Binh از غذاهای محلی و برنج محلی سفارش دهید تا طعم خوش غذاهای ویتنامی خاص Ninh Binh را نچشیده از آن خارج نشوید.

 

 با ۱۰ غذای سالم و خوشمزه ویتنامی آشنا شوید

 

 

Ninh Binh

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران