۵ هتل ۴ ستاره در آگرا که می‌توانید آنها را برای یک اقامت لوکس انتخاب کنید

جاذبه‌های گردشگری آگرا
۵ هتل ۴ ستاره در آگرا که می‌توانید آنها را برای یک اقامت لوکس انتخاب کنید

آگرا یکی از سه رأس مثلث طلایی گردشگری هند است که هیچگاه خالی از مسافر نمی‌ماند. چرا که جدای از جاذبه‌های توریستی و گردشگری پر شمار، بنای یادبود عشق را نیز در خود جای داده است. شهری که خانه‌ی تاج محل است و به همین دلیل میعادگاه عاشقان نامیده می‌شود. شهری که برترین امکانات رفاهی و اقامتی را در خود دارد و با بهترین غذاها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور هند به این شهر جذاب اگر به دنبال هتل‌های ۴ ستاره برای اقامت هستید همراه ما باشید تا ۵ هتل ۴ ستاره‌ی معروف و مناسب این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هتل هاوارد پلازا (Howard Plaza Hotel)


یک هتل عالی در فاصله‌ی یک و نیم کیلومتری از تاج محل که از دل پنجره‌هایش می‌توانید تاج محل را ببینید و لذت ببرید. هتلی که رستوران آن در پشت بامش واقع شده است تا شب‌ها زیر سقف آسمان و زیر نور ستاره‌ها بتوانید بهترین غذاهای هندی و بین‌المللی را نوش جان کنید. هتلی که در کنار رستورانش یک گالری نقاشی دارد تا یکی از مکان‌های هنری شهر آگرا به حساب آید. این هتل همچنین یک استخر روباز دارد که بهترین مکان‌ آن برای تفریح و دورهم جمع شدن با مسافران دیگر این هتل به حساب می‌آید. در سفرتان به آگرا اگر می‌خواهید در مکانی اقامت کنید که به جاذبه‌های توریستی این شهر نزدیک باشد و در عین حال زیباترین چشم‌اندازهای این شهر را نیز به شما ارائه دهد توصیه می‌کنیم این هتل ۴ ستاره را برای اقامت انتخاب کنید. جاییکه چیزی از یک هتل ۵ ستاره کم ندارد و هرکدام از اتاق‌هایش نسبت به یکدیگر متفاوت‌اند. هرکدام از اتاق‌های این هتل دیزاین متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و همین باعث جذابیت صد چندان آن شده است.

 

۷ هتل مناسب آگرا که با هزینه‌ای ارزان می‌توانید در آنها اقامت کنید

 

 

هتل هاوارد پلازا

 


۲- هتل اوتگارش ویلاس (Utkarsh Villas)


در فاصله‌ی ۷ کیلومتری از فرودگاه آگرا و در فاصله‌ی ۲ کیلومتری از تاج محل یک هتل ۴ ستاره واقع شده است که امکانات هتل‌های لوکس ۵ ستاره را در خود دارد. هتلی شیک که مبلمان کلاسیک دارد و استخر آن که در فضای حیاط پشتی‌اش قرار دارد روح دنج و یگانه‌ای به آن بخشیده است. این هتل در خود یک رستوران عالی دارد که جدای از غذاهای هندی معروف، سراغ غذاهای پرطرفدار بین‌المللی را نیز می‌توانید از آن بگیرید. در سفرتان با تور مثلث طلایی به آگرا اگر می‌خواهید فاصله‌تان تا جاذبه‌های گردشگری این شهر کوتاه باشد به شما توصیه می‌کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

 

راهنمای گردش در قلعه آگرا، در سفر تور مثلث طلایی هند

 

 

هتل اوتگارش ویلاس

 


۳- هتل گرند امپریال (The Grand Imperial)


اگر بخواهیم بهترین هتل ۴ ستاره‌ی این شهر را خدمتتان معرفی کنیم بدون شک نام این هتل باید در صدر لیست معرفی باشد. هتلی که مکان‌های عمومی بی‌نظیری دارد. مکان‌هایی مانند یک باغچه‌ی کوچک برای شب‌نشینی و قدم زدن و همینطور یک استخر رو باز برای شنا کردن و آفتاب گرفتن. هتلی که اتاق‌های امن و راحتی دارد تا پس از گشت و گذارهای هیجان‌انگیز، شب را بتوانید راحت و با آرامش در آن بخوابید. اتاق‌های این هتل به صورت قصرهای شاهانه طراحی و دیزاین شده‌اند تا حس و حالی از زندگی پادشاهان و ملکه‌ها را به شما منتقل کنند. رستوران این هتل یکی از بهترین رستوران‌های آگراست که منوی متنوعی دارد. منویی که از غذاهای اصیل هندی تا غذاهای بین‌المللی را شامل می‌شود.

 

دیدنی‌های آگرا جز تاج محل کدام‌ها هستند؟

 

 

هتل گرند امپریال

 


۴- هتل خورشید آگرا (Sun Agra Hotel)


یک هتل آپارتمان شیک و تمیز که تنها ۳۲ اتاق دارد. هتلی نسبتا خلوت و با کیفیت. هتلی که کافه‌ی آن یکی از کافه‌های معروف و جان‌دار شهر آگرا به حساب می‌آید. کافه‌ای که بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم هند را از آن می‌توانید سراغ بگیرید. اتاق‌های این هتل همگی به صورت مینیمالیستی دیزاین شده‌اند و همین سبب شده است مسافرانی که در آن می‌مانند یک امنیت خاطر و آسایش دائما احساس کنند. رستوران این هتل نیز یکی از رستوران‌های خوب شهر آگرا به حساب می‌آید که غذاهای بین‌المللی معروف را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. رستورانی که در پشت بام هتل واقع شده است و چشم‌انداز زیبایی از شهر به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

راهنمای خرید در آگرا ؛ شهر تاج‌محل نماد عشق در دنیا

 

 

هتل خورشید آگرا

 


۵- هتل اوریانت تاج (Orient Taj)


در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار هتلی ۴ ستاره در آگرا واقع شده است که هیچ کم از هتل‌های 5 ستاره نداره. هتلی که مناظر بی‌نظیری از زیبایی‌هایش به مسافران ارائه می‌دهد. از درون تراس‌های اتاق‌های این هتل می‌توانید محوطه‌ای سبزه کاری شده را ببینید. محوطه‎‌ای که یک آبنمای جذاب دارد. همچنین این هتل یک رستوران عالی در باغش دارد که می‌توانید بهترین غذاها را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که به سبک مغولی طراحی و دیزاین شده است. استخر آب گرم این هتل یکی از ویژه‌ترین بخش‌های آن است که بسیار مورد استقبال مسافرانش قرار دارد.

 

 

هتل اوریانت تاج

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران