۷ هتل مناسب آگرا که با هزینه‌ای ارزان می‌توانید در آنها اقامت کنید

جاذبه‌های گردشگری آگرا
۷ هتل مناسب آگرا که با هزینه‌ای ارزان می‌توانید در آنها اقامت کنید

آگرا یکی از زیباترین شهرهای هند، شهر تاج محل و عشق و عاشقی، شهری که می‌شود ارزان به آن سفر کرد و لذت برد، شهری که شب‌هاش پرشور و روزهای پر غوغایی دارد، به دلیل جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی گردشگری سالانه از هزاران هزار توریست پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال هتل‌های مناسب با قیمت‌های ارزان هستید. همراه ما باشید تا ۷ هتل مناسب این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Bhawna clarks inn


یک هتل عالی که تنها ۳۰ دقیقه با تاج محل فاصله دارد. هتلی زیبا و ارزان که دسترسی مناسبی به نقاط دیدنی آگرا دارد و یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های مسافران تنهای این شهر به حساب می‌آید. هتلی که در نزدیکی قلعه‌ی آگرا قرار دارد و این امر یکی از مزیت‌های ویژه آن به حساب می‌آید. هتلی با ۵۸ اتاق. هتلی که برای مهمانانش صبحانه رایگان سرو می‌کند و برای آنها ماشین به اقصی نقاط آگرا می‌گیرد. در سفرتان به آگرا اگر می‌خواهید در یک جای امن و مناسب اقامت کنید، اگر به همراه خانواده به این شهر رفته‌اید و نمی‌خواهید که هزینه‌ی سفرتان زیاد شود به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

 

عاشقانه‌ترین هتل‌های ۵ستاره‌ی آگرا که بهتر است ببینید

 

 

 Bhawna clarks inn

 


نشانی: کایلاشوری، هاونا تاور

 


۲- Hotel Swami Sofitel Deluxe


یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر آگرا و کشور هند که اقامت در آن هزینه‌ای کمتر از ۱۰ دلار به ازای هرشب دارد. هتلی که اتاق‌های مختلف با امکانات متفاوت دارد. هتلی که می‌شود به آن و امکاناتش اطمینان کرد و اقامتی امن و آرام را در آن پشت سر گذاشت. هتلی که در قلب آگرا واقع شده است و دسترسی تقریبا مناسبی به تمامی اماکن دیدنی این شهر دارد. در سفر انفرادی‌تان به آگرا اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفرتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

 

 

 Hotel Swami Sofitel Deluxe

 


نشانی: جاده باهوات سینق

 


۳- P L palace lords inn


یک هتل مجلل و عالی که با هزینه‌ای نزدیک به ۵۰ دلار به ازای هر شب اقامت، نسبت به امکاناتی که دارد ارزان است. هتلی که یک استخر عالی دارد. استخری که می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را در آن پشت سر بگذارید. استخری که در ارتفاع قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی از آگرا به شناگرانش ارائه می‌دهد. همچنین این هتل یکی از بهترین مراکز ماساژ و مراقبت از زیبایی آگرا را در خود دارد که با رفتن به آن می‌توانید تن خود را به دست بهترین ماساژورهای آگرا بسپارید. این هتل در مجموع ۵۶ اتاق دارد که یکی از آنها می‌تواند سهم شما از سفر به اگرا باشد.

 

 

 P L palace lords inn

 


نشانی: سانجای، جاده مهاتما گاندی

 


۴- Hotel Ashoka bar & restaurant


در نزدیکی به ایستگاه قطار، در نزدیکی به شهر و روستا و در فاصله نسبت به اماکن دیدنی شهر آگرا هتلی قرار دارد که امکانات اولیه‌ی یک مکان مناسب برای اقامت را دارد و اقامتی آرامش‌بخش و ارازن به مهمانانش ارزانی می‌دارد. در سفرتان به آگرا اگر اهل سکوت و آرامش هستید و می‌خواهید در یک جای نسبت ارزان اقامت کنید پیشنها ما به شما این هتل است.

 

با سفر به آگرا در قطعه‌ای از بهشت روی زمین اقامت کنید!

 

 

 Hotel Ashoka bar

 


نشانی: جاده استیشن ۱۴۵

 


۵- Tourists rest house


در نزدیکی به تاج محل، یعنی تنها در فاصله‌ای به اندازه ۱۵ دقیقه به این بنای تاریخی، هتلی در شهر آگرا واقع شده است که به مانند یک خانه است و فضای خانه را برای مسافرانش تداعی می‌کد. هتلی که یک باغچه‌ی نقلی دلچسب دارد و در میان گردشگران بین‌المللی بسیار معروف است. در سفرتان به آگرا اگر به فکر یک اقامت متفاوت اما ارزان هستید پیشنهاد ما با شما این هتل است.

 

 

 Tourists rest house

 


نشانی: جاده کوتچتری ۶۲/۴

 


۶- Maya hotel & restaurant


یک هتل کوچک و دنج که تنها ۱۰ اتاق برای اقامت دارد. اتاق‌هایی که بالکن‌های بزرگ و جذاب دارند تا چشم‌اندازی ویژه از این شهر به مسافرانش ارائه دهند. هتلی که رستورانش نیز در آگرا معروف است. چرا که غذاهای محلی هندی در خوشمزه‌ترین حالت در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند.

 

 

 Maya hotel

 


نشانی: جاده فتح آباد، پورانی ماندیر سیر

 


۷- Hotel Panna Paradise


یک هتل عالی و مناسب که چندین مدل اتاق برای اقامت دارد و شما با توجه به هزینه‌ای که برای اقامتتان در آگرا در نظر گرفته‌اید می‌توانید این اتاق‌ها را انتخاب کنید. هتلی که در نزدیکی بزرگترین مرکزخرید آگرا واقع شده است و دسترسی مناسبی به فضای شهری و اماکن دیدنی آگرا دارد. از نکات ویژه‌ی این هتل آن است که کارکنانش به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

همه‌‌ی دانستنی‌های آگرا برای سفری دل‌انگیز در هند

 

 

 Hotel Panna Paradise

 


نشانی: جاده فتح آباد

۲۷ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران