۱۰ هاستل تمیز و ارزان قیمت که در سفر به پاتایا می‌توانید به آنها مراجعه کنید

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۱۰ هاستل تمیز و ارزان قیمت که در سفر به پاتایا می‌توانید به آنها مراجعه کنید

هرکس نام تایلند را شنیده باشد محال ممکن است نامی از پاتایا نشنیده باشد. جزیره‌ای سرشار از زیبایی و تفریحات و دورهمی‌ها. جزیره‌ای بی‌نظیر از پرانرژی‌ترین گردشگران. جزیره‌ای که بهترین تورها و تفریحات آبی را در خود برگزار می‌کند و در بهترین هتل‌ها و هاستل‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به فکر اقامتی ارزان هستید همراه ما باشید تا ۱۰ هاستل تمیز و ارزان قیمت این شهر که سبب دوستی شما با گردشگران مختلف از سراسر دنیا می‌شود را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Nonze hostel


یک هاستل تمیز و ساحلی درجه یک که بهترین چشم‌اندازها را به مسافرانش ارائه می‌دهد و از آنها با بهترین و گرمترین تخت‌ها پذیرایی می‌کند. هاستلی که صبحانه‌ی رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و فضایی برای آنها فراهم می‌آورد که اقامتی آرام و لذت‌بخش در شهر پاتایا داشته باشند. هاستلی که اینترنت رایگان در اختیار مسافرانش می‌گذارد و اتاق‌هایش تهویه‌ای مناسب دارند.

 

۸ اقامتگاه معروف ساحلی پاتایا، شهر تفریحات دریایی

 

 

Nonze hostel

 


۲- Tweet Tweet Nest


هاستلی شیک و تمیز که تهویه‌ی مناسبی دارد و از مهمانانش گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. هاستلی که در اتاق‌هایش سیگار کشیدن جایز نیست و اینترنت پر سرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هاستلی شکوهمند برای آنهایی که خانوادگی و یا دوستانه و دورهمی به پاتایا سفر کرده‌اند تا برای مدتی هرچند کوتاه خوش بگذرانند.

 

 

Tweet Tweet Nest

 


3- Yes vegan hostel


یک هاستل عالی که بیش از آنکه به اتاق‌ها و امکانات آنها شناخته شود به رستوران نقلی و کوچکش شناخته می‌شود. رستورانی که در منوی غذاهایش انواع غذاهای عالی مخصوص گیاهخواران وجود دارد تا تعداد زیادی از مسافران گیاهخوار این شهر این هاستل را برای اقامت انتخاب کنند. هاستلی که اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد.

 

 

Tweet Tweet Nest

 


۴- Hi capsule pattaya


در مرکز شهر پاتایا هاستلی وجود دارد تمیز، آرام و دنج مانند تمامی هاستل‌های کپسولی در سراسر دنیا. هاستل‌هایی که اتاق‌ها و تخت‌های تمیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا آنها یک جای عالی و بدون دغدغه برای خواب داشته باشند. هاستلی که از مسافرانش امتیازهای نسبتا مناسبی دریافت کرده است.

 

۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا که لوکس‌ترین اقامت‌ها را می‌توانید در آنها داشته باشید

 

 

Hi capsule pattaya

 


۵- Backpackers Place


رستوران، کافه شبانه، پارکینگ، آشپزخانه، سرویس خشکشویی، همه و همه از امکانات ویژه‌ای هستند که این هاستل برای مسافرانش قائل است. جایی تمیز با تختخواب‌های چوبی. جایی تقریبا دنج و ساکت که تهویه‌ی مناسبی دارد و بسیاری از کوله‌گردان جهان را در روزهای مختلف سال به خودش می‌کشاند و با بهترین امکانات از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Backpackers Place

 


۶- Happy hostel


این هاستل یک جای معمولی به مانند بقیه‌ی هاستل‌های شهر پاتایا نسیت. چراکه علاوه بر یک جای خواب، یک جای مناسب برای تفریح؛ یک استخر نسبتا مناسب در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هاستلی که اتاق‌هایش تهویه‌ای مناسب دارند و از این رو مشکلی برای مسافرانش به وجود نمی‌آورد. در اختیار گذاشتن اینترنت رایگان پرسرعت نیز از دیگر امکانات این هاستل برای مسافرانش می‌باشد.

 

بهترین اسپاهای پاتایا را در کدام هتل‌ها پیدا کنیم؟

 

 

 


۷- Anna hostel


یک هاستل دنج و جالب توجه که به واسطه طراحی داخلی و معماری‌اش می‌تواند سالانه مسافران زیادی را به خودش بکشاند. هاستلی که اتاق‌های خانوادگی دارد و امتیاز ویژه‌ی آن نسبت به دیگر هاستل‌های پاتایا آن است که یک سرویس خشکشویی دارد. بنابراین اگر برای یک مدت نسبتا طولانی مدت و در یک گردشگری طبیعت‌گردانه می‌خواهید به پاتایا سفر کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این هاستل تشریف ببرید.

 

 

Anna hostel

 


۸- The Bedrooms hostel


یک اقامتگاه ساحلی درجه یک که بودن در آن حسی از بودن در خانه را برای شما فراهم می‌آورد. هاستلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند در یک جای تمیز، گرم و نرم شب‌های حضورشان در پاتایا را به صبح برسانند. هاستلی جالب توجه برای آنهایی که می‌خواهند در یک جای ارزان اقامت کنند اما در عین حال امکانات عالی و مناسب نیز داشته باشند. هاستلی که در خودش یک رستوران دنج دارد تا هرشب و هرروز مسافرانش را دور خود جمع کند.

 

 

The Bedrooms hostel

 


۹- Vanilla hostel


یک هاستل جالب توجه که سرویس فرودگاهی رایگان دارد و همراه اتاق‌های تمیزش، اینترنت پرسرعت در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هاستلی که در دل خود یک رستوران دارد و یک مکان عالی برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید.

 

معرفی ۸ هتل ارزان برای اقامتی خاطراه‌انگیز در پاتایا

 

 

Vanilla hostel

 


۱۰- Backpacker Time guest house


اگر هیچ‌هایکر هستید و در سفرتان به پاتایا می‌خواهید در مکانی اقامت کنید که غالب بک‌پکرهای حرفه‌ای در آن اقامت می‌کنند، به شما توصیه می‌کنیم به این هاستل تشریف ببرید. جایی شیک و دنج که حیوانات خانگی خود را نیز اجازه دارید به آن ببرید. جاییکه تهویه‌ی مناسبی دارد و اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. جاییکه در اتاق‌هایش یخچال دارد و امکان نگهداری مواد غذایی را به شما می‌دهد.

 

 

Backpacker Time guest house

 

۱۶ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران