سال ۲۰۲۰ برای خرید در پاتایا به کجاها مراجعه کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
سال ۲۰۲۰ برای خرید در پاتایا به کجاها مراجعه کنیم؟

بهترین انتخاب‌ها برای خرید در پاتایا تنها شامل مراکز خرید نمی‌شوند، بلکه بازارها نیز در این شهر از اهمیت زیادی برخوردارند. امروز ما به سراغ این مراکز و بازارها که در سال‌های اخیر رونق زیادی داشته‌اند رفته‌ایم ،تا در سفر با تور تایلند به پاتایا برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید.

 

Central Festival

از سال ۲۰۰۹ که این مرکز خرید بازگشایی شد، خیلی سریع به انتخاب اول گردشگران در شهر بدل گشت. مرکز خرید بزرگی که بیش از ۳۰۰ فروشگاه، انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و ... را داراست و برندهای مطرحی همچون زارا، کلوین کلاین و بسیاری دیگر را میزبانی میکند. این مرکز خرید در ساختمانی ۵ طبقه ساخته شده، دارای یک پارک بازی کوچک، مجموعه سینمایی و همچنین سالن بولینگ نیز هست.

 

 مشهورترین مراکز خرید پاتایا؛ شهر گشت‌و‌گذارهای روزانه و شبانه 

 Central Festival

 

آدرس: 333/99 Moo 9, Pattaya Beach Road, South Pattaya

 

Royal Garden Plaza

 Central Festival ساختمان بلند و چند طبقه دارد، اما Royal Garden Plaza مجموعه‌ای وسیع است که تقریبا به همان اندازه فروشگاه‌های متنوع و مختلی در خود جای داده است. با توجه به هواپیمایی که جزو دکور ورودی این مرکز خرید است، امکان ندارد نتوانید آن را پیدا کنید. در مجموع این مکان شامل سه طبقه می‌شود و برندهای معتبر خارجی و چندین برند خارجی در آن حضور دارند. انتخاب‌های شما برای خرید در Royal Garden Plaza بسیار گسترده بوده و از لباس و جواهرات تا انواع تجهیزات الکترونیک را شامل می‌شود.

 

  راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا 

Royal Garden Plaza 

 

آدرس: 218 Pattaya Beach Road, South Pattaya

 

بازار شناور پاتایا

بازار شناور شاید برای خرید آنقدر ایده‌آل نباشد، اما به عنوان یک موزه‌ی زنده، یک مرکز فرهنگی و جایی عالی برای گردش به حساب می‌آید که می‌توانید در آن خرید کنید، با قایق به گشت زدن در کانال‌ها بپردازید و در نهایت خرید کنید. بازارهای شناور اطراف بانکوک زیاد هستند، اما این بازار به نسبت خلوت‌تر، جذاب‌تر و با جوی آرام‌تر است که گشتن در آن، خرید و همچنین خوردن غذا را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

 

 بازار شناور پاتایا

 

آدرس: 451/304 Moo 12, Sukhumvit Road Pattaya

 

Outlet Mall Pattaya

برندهای متنوع داخلی و خارجی در این مرکز خرید وجود دارند. شاید در اولین نگاه، نبود برندهای لوکس تو ذوق شما بزند، اما تخفیف‌های همیشگی باعث می‌شود به این فکر کنید که Outlet Mall Pattaya بهترین انتخاب برای خرید در پاتایا به حساب می‌آید. برندهایی همچون آدیداس، نایک، لوی، کمل و تیمبرلند همیشه تخفیف‌هایی بسیار خوبی حتی تا ۷۰ درصد در این مکان ارائه می‌کنند. البته همیشه باید انتخاب از میان برندهای محلی را نیز در نظر بگیرید که کیفیت مناسب و قیمت بسیار خوبی دارند. همچنین در این مکان نیز چندین رستوران وجود دارد که اغلب به ارائه غذاهای تایلندی مشغولند.

 

 اقامتی ارزان و لوکس در هتل‌های ۳ ستاره‌ی پاتایا 

 Outlet Mall Pattaya

 

آدرس: 666 Moo 12, Thepprasit Road, on the corner of Sukhumvit Road, Jomtien

 

Mimosa

این بازار زیبا در واقع کپی برداری از شهر Colmar در فرانسه است و بعید به نظر می‌رسد در هنگام عبور از خیابان Sukhumvit، این مکان را نبینید. ساختمان‌های زیبا، فضایی شاد و رنگارنگ و ظاهر که به هیچ وجه شبیه دیگر بازارهای این منطقه نیست باعث شده تا Mimosa مکانی فوق‌العاده برای خرید به نظر بیاید. Mimosa دارای بیش از ۳۰۰ فروشگاه، رستوران و کافه است و هر شب یک نمایش خانوادگی به مدت ۴۵ دقیقه در آن برگزار می‌شود. همچنین یک پارک بازی کوچک، فواره‌ی آبی و چندین نمایش خیابانی نیز در این بازار پیدا می‌شوند تا Mimosa را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در پاتایا بدل نمایند.

 

 Mimosa

 

آدرس: Sukhumvit Road

 

Central Center Pattaya

یکی دیگر از مراکز خرید زیبا و مدرن که البته به اندازه دیگر مراکزی که معرفی کردیم بزرگ نیست و تنها ۱۳۰ فروشگاه دارد. اما نباید فراموش کرد که جزو زیباترین‌هاست و حس و حال بودن در یک مکان گرم‌سیری را کاملا در شما زنده می‌کند. برندهای بسیار خوب و مطرحی در زمینه‌ی لباس، لوازم شخصی و زیورآلات در Central Center Pattaya حضور دارند که باعث می‌شود از نظر کیفیت نیز این مرکز خرید نمره‌ی بالایی بگیرد.

 

  ۶ نکته کاربردی برای سفری ارزان به پوکت 

 Central Center Pattaya

 

آدرس: 9 78/54 Pattayasaisong Rd, Bang Lamung District, Chon Buri

 

بازار شبانه پاتایا

البته این بازار نام شبانه دارد اما تقریبا در تمام طول روز باز است. مکانی مملو از انواع فروشگاه‌ها، دکه‌های غذاهای خیابانی و دستفروش‌ها. شما می‌توانید اجناس ارزان زیادی را در این بازار خریداری کنید. همچنین صنایع دستی، اجناس چینی و کارهای هنری نیز در بازار شبانه پیدا می‌شود. البته بازار شبانه‌ی دیگری در خیابان Thepprasit به همین نام فعالیت دارد، که آن هم انتخاب خوبی برای خرید در شب‌های شلوغ و پر هیاهوی پاتای است.

 

 بهترین بازارهای شبانه پاتایا که علاقه‌مندان به خرید آن‌ها را دست نمی‌دهند

 بازار شبانه پاتایا

 

آدرس: Pattaya Second Road, South Pattaya

۲۲ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران