Pattaya Avenue ، جایی متفاوت برای خرید در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
Pattaya Avenue ، جایی متفاوت برای خرید در پاتایا

همانطور که همه می‌دانیم، پاتایا دومین مقصد گردشگری تور تایلند است و در آن می‌توان انواع مراکز تفریحی، مراکز خرید و بازارهای مختلف را پیدا کرد. اما شمایل کلی Pattaya Avenue با دیگر مراکز خرید این شهر متفاوت است. Pattaya Avenue یک مرکز خرید و تفریحی رو باز است که در قلب شهر و در خیابان دوم قرار گرفته است. این مرکز دارای فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها، سینما و چندین بخش دیگر است که قصد داریم در نوشته‌ی امروزمان به آن‌ها بپردازیم.

 


کوتاه درباره‌ی مرکز خرید Pattaya Avenue


بعد از اینکه این مرکز بازگشایی شده بود، به سرعت به محبوب‌ترین مرکز خرید پاتایا بدل شد. البته این روزها با بودن مرکز خرید Central Festival دیگر نمی‌توان Pattaya Avenue را محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین نامید، اما هنوز هم این مکان از برترین مراکز خرید پاتایا به شمار می‌رود. البته این تحولات در پاتایا تاثیرات خود را در این مرکز گذاشت و بخش کاملا روباز آن شب‌ها به بازار شبانه تبدیل شد تا بتواند در راستای فروش اجناس ارزان نیز کسب و کاری داشته باشد.

 

 

Pattaya Avenue

 


Pattaya Avenue اما در نهایت یک جایگزین عالی برای مراکز خرید معمول و در مکان‌های بسته است و با توجه به مراکز تفریحی از جمله سینما، سالن بولینگ و البته رستوران‌های متنوع، برای خود یک لایف استایل خاص به حساب می‌آید. جایی عالی که به راحتی می‌توانید در خیابان دوم پیدایش کنید و همچنین از آن‌جا به نقاطی همچون مرکز خرید مایک و باغ سلطنتی بروید.

 


فروشگاه‌ها


بر خلاف بسیاری مراکز خرید دیگر، Pattaya Avenue به حول محور یک فواره آبی ساخته شده و بنای اصلی آن دو طبقه دارد. در طبقه همکف شما چندین برند تولیدی لباس را در کنار برندهای محبوب ورزشی همچون آدیداس و ریبوک مشاهده می‌کنید که اتفاقا با تخفیف‌های خوب خود طرفداران بسیاری برای خودشان جمع کرده‌اند. سوپرمارکت ویلا نیز که از جمله بزرگ‌ترین سوپرمارکت‌های پاتایا است، در همین طبقه بنا شده. طبقه همکف با توجه به طراحی گسترده‌ای که دارد دارای چند رستوران بین‌المللی و تایلندی نیز هست که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید.

 

بهترین بازارهای شبانه پاتایا که علاقه‌مندان به خرید آن‌ها را دست نمی‌دهند

 

Pattaya Avenue

 


متاسفانه مشکلی که در مورد Pattaya Avenue وجود دارد، باز شدن و سپس بسته شدن برخی فروشگاه‌ها از برندهای معتبر است، به همین خاطر نمی‌توان آمار دقیقی داد. با این حال چیزی که واضح است، برندهای لاکچری و خیلی گران‌قیمت را نمی‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید، در عوض برندهای بین‌المللی خوبی هستند که با فروش‌های بالا، به محبوبیت این مرکز خرید کمک شایانی کرده‌اند.

 


انتخاب‌هایی غذایی


از نظر رستوران، Pattaya Avenue یکی از بهترین‌هاست. تنوع غذایی از انتخاب‌های اروپایی تا رستوران‌های شرقی و حتی فست فود، همه چیز در آن مهیاست. برای مثل Oishi Buffet رستوران بوفه باز مشهور ژاپنی است که غذاهای متنوع این کشور را ارائه می‌کند. همچنین چندین رستوران با قیمت مناسب نیز در Oishi Buffet حضور دارند که می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. Car Park در طبقه دوم اما یکی از انتخاب‌های ما برای شماست، رستورانی با دکور جالب که غذاهای اروپایی خوشمزه به همراه دسرهای بریتانیایی ارائه می‌کند. در نهایت کافی است از بیرون تا طبقه دوم نگاهی بندازید تا در نهایت جایی مناسب سلیقه خود برای صرف غذا پیدا کنید.

 

غذاهای تایلندی را در لوکس‌ترین رستوران‌های پاتایا مزه کنید

 

Pattaya Avenue

 


تفریحات متنوع


برای تفریح خانوادگی، اولین پیشنهاد ما به شما سالن بولینگ عالی Pattaya Avenue است. سالن بزرگ و جا داری که در روزهای شلوغ نیز برای پیدا کردن یک خط خالی شما را خیلی منتظر نمی‌گذارد. مجموعه سینمایی بسیار جذاب این مرکز خرید نیز دارای ۸ سالن در بالاترین طبقه است که فیلم‌های روز دنیا به زبان اصلی در آن پخش شده و سالن‌ها از کیفیت بالای اکران بهره می‌برند. با این حال جای خالی یک پارک بازی خوب در Pattaya Avenue خالی به نظر می‌آید.

 

پاتایا را بعد از تجربه‌ی این ۱۲ تفریح ترک کنید

 

Pattaya Avenue

 


تجربه‌ی متفاوت شب‌ها در Pattaya Avenue


همانطور که گفتیم، در هنگام شب بخش فضای باز مرکز خرید به یک بازار شبانه تغییر شکل می‌دهد. در این بازار می‌توانید لباس‌ها و زیورآلات ارزان قیمت تهیه کنید و همچون تمام بازارهای شبانه تایلند، از غذاهای خیابانی لذت ببرید. با این حال جو این بازار کمی بهتر و اجناس نیز خوب‌تر هستند و از سر و شکل کلی مرکز خرید پیروی می‌کنند.

 

 

Pattaya Avenue

 


در پایان


انتخاب‌های متنوع در کنار جو خانوادگی و همچنین انواع رستوران‌ها از Pattaya Avenue یک مرکز خرید خوب ساخته، اما تجربه یک مرکز خرید لاکچری را به مشتریانش ارائه نمی‌کند که البته نمی‌توان آن را یک نقص در نظر گرفت.
آدرس: 2nd Road, Pattaya. Across from Soi 13

۱۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران