۱۰ موزه‌ای که در سفر به پاتایا می‌توانید ببینید

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۱۰ موزه‌ای که در سفر به پاتایا می‌توانید ببینید

پاتایا یکی از مهمترین شهرهای تایلند است که بعد از بانکوک توانسته بیشترین گردشگران کشور تایلند را به خودش بکشاند. شهری پر از سواحل پر شور و هیجان و کافه‌ها و رستوران‌های فوق‌العاده. شهری نسبتا ارزان در مقابل امکانات رفاهی و اقامتی لوکسی که دارد.

در سفرتان با تور تایلند به پاتایا اگر به دنبال آشنایی با مکان‌های خاص همچون موزه‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۱۰ موزه‌ی برتر و مشهور این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- هنر در بهشت


بیش از ۱۰۰ تابلوی نقاشی ۳ بعدی بزرگ در این موزه گردآوری شده‌اند تا در سفر به پاتایا بتوانید هیجان‌انگیزترین و به یادماندنی‌ترین عکس‌ها را بیندازید. موزه‌ای خانوادگی که تابلوهایش بیشتر مربوط به دیدنی‌های بانکوک و چیانگ‌مای هستند. با رفتن به این موزه در پاتایا می‌توانید درحالیکه در بهترین سواحل و پل‌ها و ارتفاع‌ها و دره‌ها هستید عکس بیندازید.

 

 

معرفی چند فعالیت‌ خانوادگی جذاب پاتایا که شاید در مورد آن‌ها نمی‌دانستید

 

 

art-in-paradise


نشانی: نونگ‌پروئه، موآنگ پاتایا، 78/34 پاتایا سای

 


۲- موزه‌ی Ripley’s believe it or not


یک موزه‌ی خاص و منحصر به فرد که قرار است باورهای شما نسبت به حقایق و واقعیت‌ها را به چالش بکشد. موزه‌ای که از روی کتاب‌های رابرت لری ریپلی که از روی آن سریالی تلوزیونی ساخته‌اند به وجود آمده است. موزه‌ای که با ایجاد توهم واقعیات، باور نسبت به واقعیات را مورد پرسش قرار می‌دهد. سینمای ۴ بعدی، استفاده از تکنولوژی‌های نوری، دستگاه‌های شکنجه‌ی باستانی و تبدیل افسانه‌ها و موجودات عجیب و غریب به عینیت‌ها از چیزهایی است که شما با رفتن به این موزه می‌توانید ملاقات کنید.

 

believe-it-or-not


نشانی: بانگ‌لاموآنگ، خیابان ساحلی، 218 moo 10

 


۳- سرزمین جادویی یخ‌ها


در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع و در دمای منفی ۱۰ درجه، موزه‌ای در پاتایا پدید آمده است که در آن مجسمه‌های یخی ساخته و نگهداری می‌شود. مجسمه‌هایی جذاب که فضایی دلنشین و خاص در این شهر به وجود آورده‌اند. این موزه یکی از مناسب‌ترین موزه‌های خانوادگی در تایلند به حساب می‌آید که به همراه کودکان و فرزندان خود می‌توانید به دیدن آن بروید.

 

 

پاتایا را بعد از تجربه‌ی این ۱۲ تفریح ترک کنید

 

 

magical-ice


نشانی: بانگ‌لاموآنگ، پونگ

 

 

۴- موزه خرس تِدی


اگر به همراه کودکان خردسال خود به پاتایا رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این موزه تشریف ببرید. جاییکه در آن بیش از ۲ هزار خرس تدی در اندازه‌های مختلف نگهداری می‌شود و یک فضای خاطره‌انگیز برای کودکان و خردسالان ایجاد می‌کند.

 

teddy-bear


نشانی: بانگ‌لاموآنگ

 


۵- موزه Anek Kuson Sala


موزه‎ای که در آن نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و به طور کلی اجناس مربوط به تاریخ و فرهنگ چین نگهداری می‌شوند. موزه‌ای که شما را با مفاهیم مربوط به شرق آسیا و مخصوصا چین آشنا می‌کند. موزه‌ای برای اهل فرهنگ و هنر که می‌خواهند در سفر با تور پاتایا جدای از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز خوراک فرهنگی‌شان نیز تأمین بشود.

 

 

زیباترین و معروف‌ترین معابد پاتایا با معماری شگفت‌انگیز

 

 

anek-kuson-sala


نشانی: بانگ‌لاموآنگ، پاتایا سیتی

 


۶- موزه‌ی ادویه‌های آسیایی


موزه‌ای برای آشنایی با ادویه‌ها و گیاهان دارویی متعلق به قاره‌ی آسیا. موزه‌ای مخصوص پزشکان و کسانیکه عطاری دارند. موزه‌ای عالی برای آنها که به گیاهان و خواص‌شان علاقه‌مند هستند. موزه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید با گیاهان استوایی نیز آشنا بشوید و در باغ استوایی آن زمان خوش و لذت‌بخشی را پشت سر بگذارید.

 

spice-museum


نشانی: بانگ‌لاموآنگ، نونگ‌پروئه، 43/84 moo 1

 


7- Mini Siam


موزه‌ای در فضای آزاد و باز که در آن می‌توانید بناها و مکان‌های مهم تایلند را در مقیاس کوچک و ماکت تماشا کنید. موزه‌ای که برای بازدیدهای خانوادگی بسیار مناسب است و چند سالی می‌شود که بناهای مهم و بزرگ جهانی مانند برج ایفل نیز به ماکت‌های آن اضافه شده است.

 

mini-siam


نشانی: پاتایا سیتی ناکلوآ، سوخومویت، 387 moo 6

 


۸- موزه‌ی Parody Art


همانطور که از نام این موزه برمی‌آید یک موزه‌ی فان و جالب توجه است. چرا که به دنبال یک تقلید هجو آمیز از شاهکارهای هنر است. همان کاری که به نوعی دادائیست‌ها در تاریخ هنر انجام داده‌اند. درهای این موزه همه روزه از عصر تا اواخر شب به روی مشتریانش باز است و یکی از مکان‌های خوب پاتایا برای گشت و گذارهای شبانه به حساب می‌آید.

 

parody


نشانی: پاتایا سیتی ناکلوآ، 119/159 moo 5

 


۹- موزه Baan sukhawadee


موزه‌ای که در آن می‎توانید به تماشای مجسمه‌هایی از اروپا و آسیا بنشینید و فضاهای مختلف هنری در دو قاره‌ی متفات را تجربه کنید. موزه‌ای که برای علاقه‌مندان به هنر در پاتایا تاسیس شده است و مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

 

baan sukhawadee


نشانی: منطقه بانگ لاموآنگ، پاتایا سیتی

 


۱۰- موزه نساجی Naowarat


موزه‌ای که در آن می‌توانید به تماشای صنایع دستی و بافندگی کشور تایلند بنشینید. موزه‌ای جدای از تماشا می‌توانید سوغاتی‌های خاص نیز در آن خریداری کنید. موزه‌ای که به نوعی میراث هنر و صنعت تایلند را به شما نشان می‌دهد.

 

naowarat


نشانی: بانگ لاموآنگ، پاتایا سای‌سونگ 104

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۷

نظرات کاربران