۴ تور پیاده‌روی متفاوت در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
۴ تور پیاده‌روی متفاوت در استانبول

استانبول یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای کشور ترکیه است که باید به آن سفر کرد. شهری پر از رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیر که بهترین قهوه‌های ترک و دونر کباب‌های عمرتان را در آنها می‌توانید نوش جان کنید. شهری با جاذبه‌های تاریخی نظیر کاخ‌‌های مجلل عصر عثمانی و پر از جاذبه‌های گردشگری مدرن نظیر تم پارک‌ها. شهری که دو قاره‌ی اروپا و آسیا را در خود جای داده است. شهری که یک تنگه‌ی آبی بی‌نظیر به نام بسفر را در خود دارد تا میعادگاه عاشقان این شهر باشد. شهری که جای‌جایش دیدنی است و باید در خیابان‌هایش قدم زد تا به روح زیبا و جذاب آن پی برد. در سفرتان با تور استانبول به این شهر اگر به دنبال بهترین تورهای پیاده‌روی برای گشت و گذار هستید همراه ما باشید تا ۴ تور متفاوت و مناسب این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- تور رایگان شهر قدیم


یک تور ۵/۳ ساعته‌ی عالی که شرکت در آن کاملا رایگان است و اگر از راهنمای تور راضی باشید می‌توانید مبلغی به دلخواه خودتان به عنوان انعام به او پردازید. توری که شما را به دیدن جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر استانبول می‌برد و هرکدام از آنها را با توضیحات کامل و مناسب به شما می‌شناساند. توری که در روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه، شنبه و یکشنبه‌ی هر هفته از ساعت ۱۰:۴۵ صبح شروع می‌شود. جاذبه‌هایی که به هنگام شرکت در این تور می‌توانید ببینید به شرح زیر هستند:


۱- ایاصوفیه
۲- مسجد آبی (سلطان احمد)
۳- چشمه آلمانی
۴- محوطه هیپودرم و ابلیسک
۵- بازار بزرگ
۶- دانشگاه استانبول
۷- مسجد سلیمانیه
۸- بازار ادویه

 

قبل از بازدید از ایاصوفیه استانبول، تاریخ و معماری آن را بشناسیم

 

 

تور پیاده‌روی استانبول

 


همانطور که ملاحظه می‌کنید با شرکت در این تور می‌توانید از مسجد تا دانشگاه و از دانشگاه تا بازار را ببینید و در برخی از رویدادهای درون‌شان مشارکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این تور می‌توانید به وب‌سایت آن به آدرس istanbul-freetour.com مراجعه کنید.

 


۲- تور پیاده‌روی شهر جدید استانبول


با شرکت در این تور می‌توانید به بخش مدرن شهر استانبول بروید و چهره‌ی امروزین این شهر را ببینید. توری که در روزهای چهارشنبه، شنبه و یکشنبه‌ی هر هفته برگزار می‌شود و راهنمای آن به زبان انگلیسی صحبت می‌کند. این تور شما را به یک بازدید شهری فرامی‌خواند تا در آن بتوانید زیست روزمره‌ی مردمان این شهر را به نظاره بنشینید و از آن اطلاعات جالبی کسب کنید. این تور در ساعت ۱۶ روزهای اعلام شده برگزار می‌شود و هزینه‌ی آن رایگان است. البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید به راهنمای تور انعام پرداخت کنید. جاذبه‎های گردشگری زیر مواردی هستند که در با شرکت در این تور می‌توانید از آنها بازدید کنید.


۱- میدان تقسیم
۲- خیابان استقلال
۳- برج گالاتا (بازدید از داخل برج شامل تور نمی‌شود)
۴- کشتی سواری به بخش آسیایی استانبول
۵- بازار مواد غذایی کادیکوی

 

استانبول را پیش از تجربه‌ی تفریح‌های دریایی تنگه‌ی بسفر ترک نکنید

 

 

تور پیاده‌روی استانبول

 


برای آشنایی بیشتر با این تور می‌توانید به وب‌سایت آن به آدرس freeistanbultours.com مراجعه کنید. توری که بدون شک برای شما یک خاطره‌ی ماندگار می‌سازد. در ضمن یادتان باشد به هنگام کشتی سواری در این تور خودتان باید هزینه‌ی سوار شدن بر کشتی را بپردازید.

 


۳- تور خصوصی یک روزه


این تور برای کسانی مناسب است که یک فرصت کوتاه برای گشت و گذار در استانبول دارند. توری که شما می‌توانید جزئیات گردشگرانه‌ی آن را تعیین کنید و راهنمایان تور در اختیار شما قرار دارند. توری که حداقل ۷ ساعت به درازا می‌کشد و در آن می‌توانید به بازدید جاذبه‌های گردشگری معروف استانبول بروید. توری که در تمامی روزهای هفته و در هر ساعتی که دلخواه شما باشد برگزار می‌شود. موارد زیر مهمترین جاذبه‌هایی هستند که با شرکت در این تور می‌توانید به بازدید آنها بروید.


۱- ایا صوفیه
۲- مسجد آبی
۳- آب انبار باسیلیکا سیسترن
۴- کاخ توپکاپی
۵- میدان هیپودرم
۶- بازار بزرگ یا بازار ادویه

 

برج گالاتا، نمادی از زیبایی‌های استانبول

 

 

تور پیاده‌روی استانبول

 


ذکر دو نکته درباره‌ی این تور ضروری است. اول آنکه کاخ توپکاپی روزهای سه شنبه تعطیل است و به جای آن تور قایق سواری در بسفر جایگزین می‌شود و دوم آنکه بازار بزرگ استانبول در روزهای یکشنبه تعطیل است و در این روز بازار ادویه جایگزین آن می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این تور و رزرو آن می‌توانید به وب‌سایت آن به آدرس freeistanbultours.com مراجعه کنید.

 


۴- تور مسافران بین پروازی


اگر فقط برای چند ساعت در استانبول هستید و می‌خواهید از این شهر به مقصد دیگری سفر کنید، تورهای زیادی برای شما تدارک دیده شده است تا بتوانید از وقت‌تان استفاده کنید. با شرکت در این تورها می‌توانید متناسب با زمانیکه در اختیار دارید بدون نگرانی و استرس به گشت و گذارهای شهری بپردازید و مهمترین جاذبه‌های تاریخی و مدرن استانبول را ببینید. متصدیان زیادی در فرودگاه استانبول حضور دارند که امکان این تور را برای شما فراهم می‌آورند.

 

 

تور پیاده‌روی استانبول

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران