معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

دبی حالا دیگر مملو از مراکز خرید لوکس است. با تور دبی به هر جای این شهر که بروید یک مرکز خرید بزرگ پیدا خواهید کرد که از برندهای معتبر جهانی میزبانی می‌کند و چند ده فروشگاه در آن به ارائه خدمات مشغولند. مراکز خریدی که اغلب تنها برای خرید و فروش نیستند و خود مرکزی تفریحی نیز محسوب می‌شوند. بورجومان یکی دیگر از مراکز خرید دبی است که از سال ۱۹۹۱ در دبی فعالیت می‌کند و چندین بار مورد بازسازی و بهبود قرار گرفته که آخرین بار از آن سال ۲۰۱۱ آغاز و در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و ۲۰۰ فروشگاه به این مجموعه اضافه گردید.

 


مرکز خرید بورجومان


این ساختمان تجاری جذاب، غیر از طبقه همکف، سه طبقه دیگر نیز دارد. بورجمان در بور دبی واقع شده که قلب تجاری شهر و همچنین بخشی از شهر قدیم است. به این مکان هم از طریق ماشین شخصی و تاکسی می‌توانید دسترسی داشته باشید و هم از طریق وسایل نقلیه عمومی. این مکان با میزبانی از فروشندگان و برندهای معتبر، داشتن یک مجموعه سینمایی هنری بسیار خوب، بخش‌های تفریحی خانوادگی، هایپرمارکت عظیم و انتخاب‌های گسترده برای صرف غذا، یکی از ایده‌آل‌ترین بخش‌های شهر برای گردش و خرید محسوب می‌شود.
همانطور که گفتیم، در آخرین ساخت و ساز‌هایی که در راستای بزرگ‌تر و مدرن‌تر شدن بورجومان انجام شد، فروشگاه‌های بسیاری به آن اضافه گشت. فروشگاه‌های فوق‌‌العاده‌ای همچون H&M و Forever ۲۱ که در کنار برندهای محبوبی همچون Splash، آدیداس، Aldo و ...، این مرکز خرید را جایی ایده‌آل برای آن‌ها که عاشق خرید از بهترین‌ها هستند، بدل کرده است. در کنار این‌ها نباید فود کورت بزرگ و بسیار پرهزینه‌ی بورجومان را از یاد برد که چند ده مرکز بسیار معروف همچون KFC، مک دونالد، برگر کینگ و ... را در کنار رستوران‌هایی عالی و جذاب همچون Yo Sushi یا Nando میزبانی می‌کند. لیست برتری‌های مرکز خرید بورجومان نسبت به دیگر رقبایش بسیار طولانی‌ست، از همین جهت بیشتر به امکانات این مکان می‌پردازیم و توضیحی کوتاه در مورد بخش‌های مختلف بورجومان به شما می‌دهیم.

 

برترین رستوران‌های مراکز خرید دبی در جوایز LOVE Food Awards

 

 

مرکز خرید بورجومان

 


طبقات مختلف مرکز خرید بورجومان


با اینکه مرکز خرید دارای چهار طبقه است، اما شما به راحتی می‌توانید تفاوت میان طبقات همکف و اول با طبقات دوم و سوم را در یک تعریف مختصر متمایز کنید؛ بخش زیادی از فروشگاه‌ها و هایپرمارکت در طبقات همکف و اول واقع شده در صورتی که طبقات دوم و سوم مختص به رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی هستند.

 

مراکز خرید دبی که تا سال ۲۰۲۰ افتتاح می‌شوند

 

 

مرکز خرید بورجومان

 


فروشگاه‌ها


همانطور که گفتیم، طبقات اول و همکف به فروشگاه‌های مختلف اختصاص دارند و در طبقه همکف شما می‌توانید فروشگاه‌های جذاب زیادی در کنار مراکز کرایه ماشین، تبدیل پول و ... پیدا کنید. فروشگاه‌هایی که در زمینه تجهیزات الکترونیک تخصص دارند، همگی در این طبقه هستند و از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به HiPhone Telecom یاJust Accessories اشاره کرد. از طرف دیگر چندین فروشگاه‌ لوازم آرایش، سوپر مارکت بزرگ و چند مغازه‌ی متنوع دیگر را نیز می‌توانید در طبقه همکف پیدا کنید.

 

 

مرکز خرید بورجومان

 


در طبقه اول اما همه چیز هیجان انگیز‌تر می‌شود. انواع فروشگاه‌های مد و لباس، زیورآلات، کیف و کفش و همچنین اسباب‌بازی در این طبقه وجود دارند که از میان همه‌ی آن‎ها شاید بتوان به Flormar، Fabindia، Dune London، Jewellery Spot، Mont Blanc، Nine West و بسیاری دیگر اشاره کرد که در کنار برندهایی که قبل‌تر از آن‌ها نام بردیم، این مرکز خرید را به جایی بسیار عالی برای خرید بدل می‌کند.

 


کافه‌ها و رستوران‌ها


کافه‌ها و رستوران‌های پر تعداد مرکز خرید بورجومان از همان طبقه‌ی همکف آغاز می‌شود و تا بالاترین طبقه ادامه می‌یابد. اگر به دنبال جاهای معروف باشید باید بگوییم که Yo Sushi، Mr. Crab، Baskin Robbins و Dome Cafe را می‌توانید در طبقه همکف، Costa Coffee، Shakespeare & Co و استارباکس را در طبقه اول، Café de Bahia، Gloria Jeans Coffees و Smoothie Factory را در طبقه دوم و Burger King، KFC، McDonalds و بسیاری دیگر از رستوران‌ها و فست‌فودها را در فودکورت بزرگ طبقه‌ی سوم پیدا کنید.

 

۷ فروشگاه اینترنتی دبی که بهترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید از آنها خریداری کنید

 

 

مرکز خرید بورجومان

 


مراکز سرگرمی


مجموعه سینمایی VOX: این مرکز یکی از بهترین نقاط دبی برای تماشای فیلم در سالن‌هایی کاملا متنوع و امکانات در کلاس جهانی است. ۱۴ پرده‌ی مختلف در سالن‌های آن در نظر گرفته شده که شامل پرده‌های دو بعدی، سه بعدی، آیمکس و همچنین ۴ سالن ویژه با امکانات متفاوت و همچنین یک سینمای مخصوص کودکان می‌شود. تمامی فیلم‌های روز دنیا با زبان اصلی و بهترین کیفیت در این سینماها به نمایش در می‌آیند و بچه‌ها نیز می‌توانند انیمیشن‌های روز را در سینماهای مختص به خود تماشا کنند. این سینما در طبقه سوم واقع شده است.

 

مکان‌هایی جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز

 

 

مرکز خرید بورجومان

 


پارک بازی Magic Planet: این پارک بازی یکی از شعب پر تعداد Magic Planet در کشورهای عربی است. در این پارک چندین بازی و سواری‌های مختلف در کنار بولینگ و بیلیارد و بازی‌های از این دست مناسب برای بچه‌ها و بزرگ‌سالان موجود است. فراموش نکنید که بازی‌های Magic Planet تنها مختص به بازی‌های بزرگ و سواری‌های فیزیکی نیستند و انواع بازی‌های دیجیتال، ماشین سواری و موتور سواری ترکیبی و بازی‌های کنسولی نیز در آن پیدا می‌شود.

 

 

مرکز خرید بورجومان

 


12D RIDES: این پارک بازی کاملا متفاوت بوده و در آن سواری‌های سه بعدی با تکنولوژی واقعیت مجازی برایتان در نظر گرفته شده است. در این سواری‌ها با استفاده از افکت‌های سه بعدی همچون برف، حباب، باران و امثالهم، حس واقعی به ماجراجویی شما می‌دهد. بازی‌های این مرکز نیز برای تمامی اعضای خانواده مناسب خواهد بود.

 

۹ نکته مهم برای خرید بهتر از فستیوال حراج دبی

 

 

مرکز خرید بورجومان

 


در آخر


مرکز خرید بورجومان، جایی بسیار عالی برای خانواده‌هاست و از این نظر، فضایی بسیار خوب دارد. همچنین برنامه‌های متنوعی در طول سال در آن برقرار می‌شود که می‌تواند دلیل دیگری برای رفتن به آن جا باشد. برنامه‌های خرید، بازی‌های دوره‌ای یا نمایش‌هایی که مختص به زمانی خاص می‌شوند یا جشنواره‌های غذایی در رستوران‌ها و کافه‌هایشان. در نهایت پیشنهاد ما این است که حتما فرصت حضور در این مرکز خرید را در زمان سفر به دبی از دست ندهید.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران