معرفی تمامی مراکز تفریحی دبی مال

جاذبه‌های گردشگری دبی
معرفی تمامی مراکز تفریحی دبی مال

دبی مال یا همان مرکز خرید دبی، از دست جاهایی است که بعید به نظر می‌رسد کسی به دبی سفر کند و از آن دیدن نکند. مجموعه‌ی بسیار بزرگی که واقعا تنها جایی برای خرید نیست و فرصت‌های تفریحی زیادی در خود دارد. از سینمای روباز گرفته تا پارک واقعیت مجازی و همچنین بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا. با توجه به تنوع این تفریحات، بد ندیدیم که لیستی کامل از همه‌ی آن‌ها تهیه کنیم تا بتوانید با دیدی بازتر در سفرتان با تور دبی به قصد تفریح به دبی مال بروید.

 


Downtown Eats Open-Air Cinema


این مکان در واقع یک سینمای روباز است که همه‌ی کسانی که به دبی مال می‌آیند می‌توانند از آن به صورت رایگان دیدن کنند. اما رستورانی مشرف به این پرده‌ی سینما در نظر گرفته شده که در آن می‌توانید غذا یا نوشیدنی سفارش داده و بر روی صندلی‌های عالی این رستوران به تماشای فیلم در شب‌های جذاب دبی بپردازید.

 

 تجربه‌ی شگفت‌انگیز تماشای فیلم در سینماهای چهار بعدی دبی

 

 

Downtown Eats Open

 


VR Park


پارک واقعیت مجازی دبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های واقعیت مجازی در تمام دنیا است. بازی‌های آن نیز تنها به عینک‌های این عرصه محدود نشده و سعی شده تا با دکورهای بزرگ به همراه عینک‌های واقعیت مجازی، تا حد امکان دنیایی متفاوت برایتان ساخته شود. بازی‌های این پارک در دسته‌های مختلفی گنجانده می‌شود. از نظر ژانر شما هم بازی‌های ورزشی دارید، هم ترسناک، هم ماجرایی و هم فانتزی. بازی‌های ساده‌ای در این پارک هستند که می‌توانید یک جا بمانید و انجامشان دهید و گاهی بین زمین و آسمان در دکوری بزرگ خواهید بود. هم تک نفره می‌توانید بازی کنید هم به صورت جمع و در آخر اینکه هر کس با هر سنی بازی مخصوص خود را در VR Park پیدا خواهد کرد.

 

 پارک واقعیت مجازی دبی، بهشتی برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری

 

 

 VR Park

 


Hysteria


بازی‌های فرار از اتاق ترسناک در این سال‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند، اما Hysteria پا را فراتر گذاشته و تجربه‌ای کاملا متفاوت و یکتا -حداقل در منطقه- را برایتان به همراه دارد. در این بازی تمامی ترس‌های شما به صورت عینی پیش چشمتان تصویر می‌شود، به تاریک‌ترین لحظه‌ها می‌روید و آدرنالین خونتان به بالاترین حد می‌رسد. اگر شجاع هستید و عاشق کارهای هیجان انگیز، حتما سری به Hysteria بزنید.

 

 معرفی بعضی بازی‌های فرار از اتاقی که می‌توانید در دبی تجربه کنید 

 

 

Hysteria

 


Dubai Dino


درست در سالن میانی طبقه‌ی همکف این مرکز خرید، مکانی همچون موزه‌ وجود دارد که به جز استخوان‌های واقعی یک دایناسور بزرگ در وسط آن، چیزهای بسیار زیادی از دنیای ژوراسیک در آن به نمایش گذاشته شده است. تمامی استخوان‌های به نمایش گذاشته شده واقعی هستند و از کلکسیون‌های بزرگ دنیا خریداری شده و به صورت رایگان در دبی مال به نمایش در آمده‌اند.

 

 

 Dubai Dino

 


Reel Cinemas


مجموعه بزرگ سینمایی دبی مال، بدون شک از مهم‌ترین مراکز تفریحی آن است. جایی که شما می‌توانید در مدرن‌ترین سالن‌های سینمای دنیا به تماشای جدیدترین فیلم‌های روز جهان بپردازید. در این سینما مجموعه ۲۸ پرده وجود دارد که از تکنولوژی مدرن و در بالاترین سطح ممکن ساخته شده‌اند. سالن‌ها شامل پرده‌های دو بعدی، سه بعدی، آیمکس و سالن‌های ویژه هستند که در مورد آخر امکان سفارش غذا و نوشیدنی و نشستن بر روی صندلی‌های بزرگ و راحت برایتان ممکن است.

 

 اولین سینمای ScreenX در دبی و معرفی دیگر سالن های Reel Cinemas

 

 

 Reel Cinemas

 


Dubai Ice Rink


پیست اسکیت روی یخ دبی نیز از آن شگفتی‌هایی است که تنها در دبی می‌بینید. یک پییست یخی کاملا عالی در شهری به گرمای دبی که می‌توانید به صورت خانوادگی در آن به اسکیت مشغول شوید. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید روی یخ بروید، اصلا نگران نباشید، تجهیزات برای آماتورها کاملا مهیاست و شما به راحتی می‌توانید در این مکان به تفریح بپردازید.

 

 پیست اسکی دبی؛ تفریحی هیجان‌انگیز در تابستان داغ دبی

 

 

 Dubai Ice Rink

 


Dubai Aquarium & Underwater Zoo


بزرگ‌ترین آکواریوم جهان نیز در دبی مال واقع شده که مطمئنا از مهم‌ترین دیدنی‌های این مرکز خرید و در مجموع، کل دبی محسوب می‌شود. بخش‌هایی از آکواریوم که در محل‌های عمومی واقع شده به راحتی قابل بازدید بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی است، اما برای دیدن تمامی بخش‌های آکواریوم و باغ وحش زیرآبی باید بلیط تهیه کرده و به دیدنش روید. حتی امکان غواصی یا پیاده‌روی در زیر آب این آکواریوم را نیز خواهید داشت که البته نیاز به پرداخت پول بیشتر و هماهنگی‌های از پیش انجام شده دارد.

 

 گردش در آکواریوم تالار گمشده‌ی دبی ؛ ماجراجویی در سرزمینی افسانه‌ای

 

 

Dubai Aquarium

 


KidZania


شهر کودکان یک شعبه در دبی نیز دارد. در این پارک بازی، بچه‌ها همه چیز را در اختیار دارند. هر کدام شغلی انتخاب می‌کنند، پول در می‌آورند و آن‌ها را در دنیای کوچک خود خرج می‌کنند. KidZania محلی عالی برای بروز احساسات کودکان و بازی در جمع‌های بزرگ است. در این پارک بچه‌ها این فرصت را دارند تا در شغل‌های رویایی خود نقش ایفا کنند؛ دکتر شوند، آتشناشی کنند یا حتی به آشپزی مشغول شوند.

 

 دبی کیدزانیا؛ پارک بازی کودکان در دنیای بزرگ‌ترها 

 

 

 KidZania

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران