بهترین گردش‌های یک روزه از مقصد پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
بهترین گردش‌های یک روزه از مقصد پاتایا

پاتایا زیبا و خاص است. در تمام طول روز حتی اولین ساعات بامداد، شور و هیجان و تفریح در این شهر فروکش نمی‌کند و تعداد بسیار زیادی پارک‌های بازی و تفریحی در کنار انواع تفریحات آبی، روزهای شادی را برای گردشگران به همراه دارد. با این حال این شهر جذاب، فرصت‌های خوبی برای گردش‌های یک روزه‌ی عالی را نیز در اختیارتان می‌گذارد. سفرهایی که با تور تایلند به مقاصد مختلف انجام می‌گیرد، از جزایر زیبای اطراف پاتایا تا باغ گیاه‌شناسی و بسیاری نقاط دیگر. برای اینکه با برترین سفرها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.


۱- جزیره لارن، جزیره زمرد


پاتایا با جزایر زیبا محصور شده است و در درون آب به هر سمتی که بروید به نقطه‌ای زیبا خواهید رسید. لارن یکی از این جزیره‌های زیبا است که با فری‌های خاص پاتایا به راحتی می‌توانید به آن مراجعه کنید. با توجه به نزدیکی این جزیره به پاتایا و همینطور زیبایی‌های منحصر به فردی که دارد، لارن یکی از پرطرفدارترین مقاصد اطراف این شهر محسوب می‌شود. مخصوصا آن‌هایی که می‌خواهند به نقطه‌ای جذاب با طبیعتی فوق‌العاده بروند.

 

سواحل زیبا و پنهان تایلند به جز کرابی و پوکت

 

 

 جزیره لارن

 


فاصله تا پاتایا: ۱۱ کیلومتر
مهم‌ترین دیدنی‌ها: ساحل تاوائن، ساحل تین و ساحل نوال

 


۲- باغ گیاه‌شناسی نونگ نوچ


تنها نیم ساعت رانندگی با ماشین شما را به این باغ گیاه‌شناسی بی‌نظیر خواهد رساند. تنوع گیاهان و گل‌هایی که در این باغ وجود دارد واقعا خیره کننده است و به همین خاطر آن را به یکی از بهترین سفرهای یک روزه از پاتا بدل کرده. نونگ نوچ شاید بزرگ‌ترین یا حتی پر هزینه‌ترین باغ گیاه‌شناسی دنیا نباشد، اما استفاده از المان‌های اصیل تایلندی و همچنین ساختن سازه‌هایی به همان شکل و سیاق گذشته، آن را به مکانی بی‌‌نهایت جذاب و متفاوت بدل کرده است.

 

 

باغ گیاه‌شناسی نونگ نوچ 

 


فاصله تا پاتایا: ۲۱.۷ کیلومتر
مهم‌ترین دیدنی‌ها: باغ وحش ببرهای سیراراچا، ساحل جومتین، معبد وات پرایای و ساحل طلوع

 


۳- کو سی چانگ ، آرام و زیبا


این جزیره یکی از زیباترین نقاط در خلیج تایلند است و با توجه به زیبایی‌هایی که می‌تواند عکس‌های جذابی برایتان به همراه داشته باشد و هم چنین فرصت‌های تفریحی مختلفی که دارد، یکی از بهترین ایده‌ها برای گردش یک روزه از پاتایا محسوب می‌شود. بسیاری عکاسان به خاطر غروب عالی این جزیره به آن مراجعه می‌کنند و گردشگران نیز برای شنا، غواصی، موج سواری و فعالیت‌های آبی مختلف دیگر آن را دوست دارند.

 

تصاویری رویایی از تایلند که شما را عاشق سفر به این کشور می‌کند

 

 

 کو سی چانگ

 


فاصله تا پاتایا: ۲۶.۴ کیلومتر
مهم‌ترین دیدنی‌ها: ساحل هت تام فانگ و معبد چائو چو کو

 


۴- جزیر مفرح و دیدنی سامت


مسیر آبی نسبتا طولانی تا سامت، بسیاری را از رفتن به آن باز می‌دارد، اما اگر یک روز در پاتایا فرصت گشت زنی در بیرون از شهر را دارید، حتما زحمت این مسیر را به جان بخرید که به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. سامت سرزمینی جادویی و سراسر دیدنی است. از سواحلی که نفس را در سینه‌تان حبس می‌کند تا جنگلی که واقعا زیبا و مجموعه‌ای که بهترین را تشکیل می‌دهد. امکاناتی عالی برای ورزش‌های آبی در این مکان در نظر گرفته شده و همچنین اگر شب را تا صبح هم بخواهید در سامت بمانید، برنامه‌های متنوع و البته اقامتگاه نیز برایتان در نظر گرفته شده است.

 

 

 جزیر سامت

 


فاصله تا پاتایا: ۷۳.۸ کیلومتر
مهم‌ترین دیدنی‌ها: ساحل سای کاو، ساحل وونگ دون و پارک ملی کائو لائم

 


۵- از زیبایی واقعی در چانتابوری لذت ببرید


چانتابوری خیلی به پاتایا نزدیک نیست و مسیر رسیدن به آن حدودا ۳ ساعت زمان از شما خواهد برد، اما چیزی که در آنجا می‌بینید واقعا ارزش رفتن دارد. شهری بی‌نهایت زیبا و خاص که از زیبایی‌های اصیل این کشور بهره برده و در اطراف نیز جذابیت‌های طبیعی بی‌شماری دارد. اط سواحل زیبا گرفته تا انواع معابد، کبیساها، آبشارها و ... . همین‌ها باعث شده حتی با دوری نسبی چانتابوری نسبت به پاتایا، باز هم این شهر از محبوب‌ترین سفرهای یک روزه از این منطقه باشد.

 

معرفی برترین تورهای یک روزه‌ی قایق‌سواری در تایلند

 

 

 چانتابوری

 


فاصله تا پاتایا: ۱۷۸ کیلومتر
مهم‌ترین دیدنی‌ها: پارک ملی نامتوک فیلو و وات کائو سکیم

 


۶- در کو مان ویچای ماهیگیری کنید


گاهی هم نیاز است خواسته‌هایمان را ساده کنیم و برای یک روز آرام و ماهیگیری در جایی عالی به کو مان ویچای در نزدیکی پاتایا برویم. این مکان در خلیج سیام قرار گرفته است و در آن می‌توانید به گردش‌های قایق سواری مختلفی بروید. بخشی از این تورهای گردشی برای ماهیگیری انجام می‌شود و البته برنامه‌های متنوعی برای غواصی سطحی و عمیق نیز در این منطقه جریان دارد. در نهایت اگر بخواهید در بخش‌هایی از ساحل نیز می‌توانید تجهیزات ماهیگیری دریافت و به این کار مشغول شوید.

 

معرفی ۱۰ مکان از زیباترین نقاط تایلند

 

 

 کو مان ویچای

 


فاصله تا پاتایا: ۲۳.۲ کیلومتر
مهم‌ترین فعالیت‌ها: غواصی و ماهیگیری

۲۰ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران