کلاس‌های آشپزی پوکت یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات سفر به تایلند

جاذبه‌های گردشگری پوکت
کلاس‌های آشپزی پوکت یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات سفر به تایلند

پوکت یکی از برترین جزیره‌های کشور تایلند است که به مانند پاتایا همواره مملو از مسافران است. جزیره‌ای شگفت‌انگیز که پر از رویداد و تفریح است و تعداد زیادی از تفریحاتش کارناوالی هستند. جزیره‌ای پر از مکان‌های دنج که آن را برای یک سفر عاشقانه و رمانتیک فوق‌العاده کرده‌اند. جزیره‌ای با سواحل منحصر به فرد برای شنا کردن و انجام انواع تفریحات آبی و دریایی. در سفرتان تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال یک تفریح ویژه و خاص هستید. همراه ما باشید تا شما را با کلاس‌های آشپزی ویژه‌ای که در این جزیره برگزار می‌شود آشنا کنیم.

 


کارگاه‌های آموزش آشپزی پوکت


در پوکت جدای از تفریحات آبی و دریایی و همینطور سافاری‌های هیجان‌انگیز که آدرنالین خون را بالا می‌برند کلاس‌هایی به صورت روزانه برگزار می‌شوند که طی شرکت در آنها می‌توانید با انواع غذاهای شرق آسیایی به خصوص تایلندی آشنا بشوید و طریقه‌ی طبخ آنها را بیاموزید. کلاس‌هایی که شرکت در آن چندان گران نیست و غالبا در یک فضای عالی و باصفا مانند سواحل این جزیره برگزار می‌شوند. کلاس‌هایی که به نوعی یک سوغات عالی از سفر به پوکت به حساب می‌آیند. چرا که شما بعد از بازگشت از این جزیره با فرهنگ غذایی تایلندی آشنا شده‌اید و آموخته‌اید چندین غذای معروف آنها را طبخ کنید. این کلاس‌ها توسط سرآشپزان درجه یک برگزار می‌شوند و جدای از گردشگران میانسال، در میان گردشگران جوان نیز طرفداران زیادی دارند. در سفرتان به پوکت اگر به دنبال آشنایی با یک جاذبه‌ی تفریحی متفاوت و خاص هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۳ کلاس معروف این جزیره در زمینه‌ی آشپزی را در ادامه‌ی مطلب خدمتتان معرفی کنیم.

 

تفریح‌ها و سرگرمی‌های رایگانی که می‌توانید در پوکت به انجام برسانید

 

 

آموزش آشپزی پوکت

 


۱- کارگاه آموزش آشپزی Mom Tri's Boathouse


یک کلاس آشپزی عالی که توسط یکی از بهترین سرآشپزان تایلندی به نام Tamanoon برگزار می‌شود. کلاسی که برگزاریش ۲ روز زمان می‌برد و در پایان ۲ روز به شرکت‌کنندگان مدرک آموزش آشپزی غذای تایلندی اعطا می‌شود. این کلاس‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه‌ی هر هفته برگزار می‌شود که طی آن در روز اول هنرجوهای آشپزی می‌آموزند پیش‌غذاها و سالادهای درجه یک درست کنند و در روز دوم می‌آموزند غذای اصلی و دسر طبخ کنند. کلاس‌های این کارگاه در روزهای نامبرده از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر به مدت ۴ ساعت برگزار می‌شوند و شاید برایتان جالب باشد بدانید که ناهار آن روز را هر هنرجو می‌پزد تا خود و دیگر هنرجوها را مهمان دستپختش کند. تمامی دستورهای غذایی آموزش داده شده در این کارگاه توسط مدرس آن نوشته شده است و در زمینه‌ی ارزش غذایی معتبر و سالم می‌باشند.

 

 

Mom Tri's Boathouse

 


۲- کلاس آموزش آشپزی Dusit Laguna Phuket


کلاس‌هایی که در سه روز هفته یعنی روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و شنبه‌ی هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر برگزار می‌شود و شور و حال متفاوتی دارد. کلاس‌هایی که به عنوان مدرک یک پیشبند با آرم Dusit Laguna به شرکت‌کنندگانش اعطا می‌کند. کلاس‌هایی که در آن هنرجویان می‌آموزند غذاهای سلطنتی و مجلسی تایلندی طبخ کنند. غذاهایی که تنها سرآشپزان درجه یک برای مهمانی‌های رسمی می‌توانند طبخ کنند. کلاس‌هایی که شرکت‌کنندگان زیادی دارد و اگر برای حضور در آن زمان صرف کنید مطمئن باشید پشیمان نمی‌شوید. چرا که داخل یک رویداد جالب توجه قرار می‌گیرید و حسابی برایتان خاطره‌های خوب ساخته می‌شود.

 

تجربه‌ی هیجان‌انگیز زیپ‌لاین در سفر به پوکت جزیره‌ی زیبایی‌ها

 

 

Dusit Laguna Phuket

 


۳- کلاس آموزش غذاهای ارگانیک تایلندی


این کلاس یکی از خاص‌ترین و جالب‌ترین کلاس‌های آشپزی تایلند و پوکت به حساب می‌آید. چرا که در طی یک تور نیمروزی برگزار می‌شود و از این رو طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد. کلاسی که صبح از ساعت ۸:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و ظهر ساعت ۱ به پایان می‌رسد. کلاسی که در آن ابتدا در قالب گروه‌های ۳ نفره به مزرعه می‌روید و با محصولات ارگانیک و چگونگی پرورش ساده‌ی آنها در زندگی‌های مدرن آشنا می‌شوید و بعد به فروشگاه برای خرید کردن می‌روید و دست آخر در یک مکان عالی به آشپزی کردن می‌پردازید و به سادگی یک غذای سالم و خوشمزه می‌پزید و نوش جان می‌کنید. در این کلاس شما علاوه بر آنکه چگونگی طبخ چند غذای تایلندی را می‌آموزید، با تکنیک‌های ساده‌ی داشتن یک مزرعه‌ی کوچک و پرورش سبزیجات نیز آشنا می‌شوید. 

 

 

آموزش غذاهای ارگانیک تایلندی

۰۵ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران