۵ مدرسه‌ی غواصی پنانگ برای دیدن جهان زیر آب

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۵ مدرسه‌ی غواصی پنانگ برای دیدن جهان زیر آب

پنانگ یکی از شگفت‌انگیزترین جزایر کشور مالزی است که روز به روز به شهرت و محبوبیت آن اضافه می‌شود. جزیره‌ای که به پایتخت غذاهای خیابانی در جهان معروف است و یکی از امن‌ترین نقاط جهان به حساب می‌آید. جزیره‌ای با جذاب‌ترین پارک‌های طبیعی و گردشگری و همینطور سواحل چشم‌نواز و دلفریب. در سفرتان با تور مالزی به پنانگ اگر به دنبال یک تجربه‌ی فراموش ناشدنی از غواصی هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۵ مدرسه‌ی غواصی در این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم. مدرسه‌هایی که در هر صورت؛ چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای شما را در ساختن یک خاطره‌ی عالی و یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز همراهی می‌کنند.

 


۱- Langkawi Coral


این مرکز یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مدرسه‌های آموزش غواصی در پنانگ است که شعبه‌ی اصلی آن در جزیره‌ی لنکاوی کشور مالزی واقع شده است. مرکزی که همه روزه درهای آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و دوره‌های مختلف غواصی برای آنها برگزار می‌کند. دوره‌هایی که در آنها مدارک بین‌المللی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود. از معروف‌ترین دوره‌هایی که در این مرکز برگزار می‌شود می‌توان به دوره‌ی PADI و SSI اشاره کرد. دوره‌ی PADI در این مدرسه ۴ روز به درازا می‌کشد و دوره‌ی SSI سه روزه برگزار می‌شود. اگر به غواصی علاقه‌مند هستید و برای این کار می‌خواهید مدرک بین‌المللی داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به پنانگ حتما این مدرسه را مد نظر داشته باشید.

 

راهنمای گردش در پارک ملی پنانگ، کوچک‌ترین پارک ملی مالزی

 

 

Langkawi Coral

 


۲- Aqua Gems Dive School


یک مرکز آموزش ویژه در شهر پنانگ که اصول و قواعد تفریحی زیادی دارد. مرکزی که هم به صورت خصوصی آموزش‌هایش را ارائه می‌کند و هم به صورت جمعی و گروهی. مرکزی که کلاس‌های متنوعی دارد و مدارک معتبر به شرکت‌کنندگان در دوره‌اش اعطا می‌کند. مرکزی که تورهای غواصی زیادی برگزار می‌کند که هرکدام دارای کلاس‌های مختلفی هستند و یکی از ویژه‌ترین امکانات این مدرسه همین تورهایش هستند. کلاس‌های غواصی این مدرسه تنها برای بزرگسالان ارائه می‌شوند.

 

 

Aqua Gems Dive

 


۳- Seatrek Padi


یک مرکز ویژه که در آن کلاس‌های مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود و در سال ۲۰۰۲ در شهر پنانگ افتتاح شده است. مرکزی که تجهیزات غواصی پیشرفته‌ای دارد و شهرتش در تمام پنانگ پیچیده است. مرکزی که به سبب تنوع کلاس‌های سلسله مراتبی‌اش یکی از بهترین مراکز آموزشی غواصی در مالزی به حساب می‌آید. در سفرتان به پنانگ اگر برای غواصی کردن خیلی مبتدی و نابلد هستید این مرکز یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

 

 

Seatrek Padi

 


۴- Long Adventure


یک مدرسه‌ی عالی که آموزش‌هایش بر پایه‌ی تورهای گردشگری غواصی است و آزادی عمل زیادی به دانش آموزانش برای آموزش می‌دهد. مرکزی که مهارت غواصی را از طریق غواصی کردن و مواجهه‌ی مستقیم آموزش می‌دهد و همین رویکردش آن را در سراسر پنانگ معروف کرده است. مرکزی که فقط در روزهای آخر هفته یعنی شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها درهایش به روی علاقه‌مندان به غواصی باز است و یکی از بهترین مکان‌های پنانگ برای آنهایی که به غواصی فقط به چشم یک تفریح نگاه می‌کنند به حساب می‌آید. اگر به صورت جمعی و چند نفری به پنانگ رفته‌اید و می‌خواهید با همراهانتان تفریح کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما یک آخر هفته به این مرکز تشریف ببرید و یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی برای خودتان بسازید.

 

۷ ساحل منحصر به فرد پنانگ، پایتخت غذاهای خیابانی جهان و مالزی

 

 

Long Adventure

 


۵- Penang Scuba Diving


یک مرکز معروف و معتبر برای آنهایی که به دنبال آموزش دیدن غواصی هستند. مرکزی که برای آموزش هم استخر رو باز دارد و هم استخر سرپوشیده. مرکزی که برترین تجهیزات غواصی را دارد و کلاس‌هایش طی یک برنامه‌ریزی روزانه‌ی منظم انجام می‌شود. مرکزی که مدارک معتبر به افراد آموزش دیده ارائه می‌دهد و آموزش‌هایش از مراحل مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود.

 

 

Penang Scuba Diving

 

 

در سفرتان با تور مالزی به پنانگ اگر به یک کلاس پرامکانات برای غواصی هستید بدون شک این مرکز یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. البته اگر توانایی لازم برای پرداخت هزینه‌های کلاس‌هایش را داشته باشید.

۰۳ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران