بهترین سواحل ویتنام که دیدن‌شان را نباید از دست بدهید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
بهترین سواحل ویتنام که دیدن‌شان را نباید از دست بدهید

سواحل ویتنام برای مدت‌های طولانی در رده بهترین مقاصد پنهان آسیایی قرار داشتند. اما امروزه با پیشرفت این کشور و توسعه گردشگری سواحل آن بیش از قبل شناخته شده‌اند. با بیش از ۳ هزار کیلومتر از خط ساحلی خیره‌کننده ویتنام پر از کشش‌های بی‌نهایت جزایر گرمسیری و تالاب‌ها و حوضچه‌هایی برای کشف است. برای مقصدی همه چیز تمام شما به سواحل بلند برای قدم‌زدن، غروبی زیبا و امکانات تفریحی و ورزشی دارید. ما در اینجا بهترین سواحل ویتنام را معرفی خواهیم کرد.

 

 

نهاترانگ، ساحل نهاترانگ

یکی از بهترین سواحلی که در لیست ما جای می‌گیرد نها ترانگ است که به ساحل شهر هم شناخته می‌شود. این شهر به دلیل تلفیق طبیعت و زندگی شهری از بهترین و محبوب‌ترین سواحل کل کشور شناخته می‌شود. این ساحل زیبا با ماسه‌های پودری درخشان، با پارک‌های زیبا، مجسمه‌هایی در فضای سبز و درختانی که به ندرت نظیرشان را جایی می‌بینید محاصره شده است. از یک طرف شما می‌توانید به جزایری بکر در فاصله‌ای از ساحل بروید و از سوی دیگر به شهر مدرن پرانرژی که در اطراف کوه‌های سبز قرار گرفته دسترسی دارید. ترکیب زندگی شهری و طبیعت آرزوی هر مسافری را برآورده می‌کند.

 

فعالیت‌های رایگان یا کم‌هزینه در هانویی پایتخت ویتنام

 

 

نهاترانگ

 

 

ساحل نویی نه

اگر شما به دنبال ساحلی برای موج‌سواری هستید نویی نه جاییست که باید به آن بروید. در گذشته این ساحل فقط مسیری ماسه‌ای بود که مردم برای گردش به اطرافش می‌رفتند. اما امروزه تبدیل به ساحلی پرانرژی شده که در محاصره کافه‌های ساحلی قرار گرفته است. با وجود سرعت پیشرفتی که نویی نه به خود می‌بیند باز هم شما می‌توانید در میان درختان نخل و تپه‌های شن و ماسه‌ای به دنبال روستاهای ماهیگیری بگردید که با قایق‌های غول‌پیکر هر روز یه صید می‌روند. یکی از بهترین ویژگی‌های این ساحل اینست که می‌توانید از فعالیت‌های تفریحی زیادی مثل موج‌سواری، تخته‌سواری ایستاده، تخته‌سواری روی ماسه و سواری با ماشین شارژی لذت ببرید.

 

 

ساحل نویی نه

 

 

مجمع‌الجزایر هون خویی، ساحل دوک لت

در حالی که همه گردشگران خودشان را در نها ترانگ غرق می‌کنند چرا با کمی مسیر بیشتر خودتان را به مجمع‌الجزایر هون خویی نرسانید؟ ساحل اصلی این جزیره دوک لت تجسم کاملی از بهشت را پیش روی چشمان شما می‌آورد. با کم‌ترین امکانات توریستی این ساحل بین مسافرانی که می‌خواهند در نقطه‌ای ساحلی و بهشتی باشند بسیار محبوب است. دوک لت به شما آنقدر فضای کافی می‌دهد تا از جمعیت و مرئم دور باشید و به حال خودتان استراحت کنید.

 

۱۰ دلیل برای اینکه ویتنام باید مقصد بعدی سفر شما باشد

 

 

ساحل دوک لت

 

 

 ساحل دانانگ

این مکان با سابقه‌ای تاریخی قبلا درگیر جنگ ویتنام بود اما هر چه که گذشت بیشتر و بیشتر به عنوان مقصدی زیبا و گردشی به شهرت رسید. ساحل دانانگ مجموعه از ویژگی‌های گرمسیری مثل سواحل ماسه سفید و آب‌های آبی را در خود میزبانی کرده است. این ساحل از کوه مانکی تا کوه مرمر در هوی آن گسترده شده است. دانانگ با خورشیدی داغ و سوزان، سماسه‌های نرم و سفید، درختان نارگیل و صخره‌های مرجانی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای غواصی و گشت و گذار شناخته می‌شود. حتی غروب آفتاب نیز در آن تماشایی و بسیار زیباست.

 

 

ساحل دانانگ

 

 

هوی آن، ساحل آن بانگ

چرا برای یکی دیگر از سواحل برتر ویتنام به سمت  آن بانگ در سمت شمالی ساحل محبوب کوا دای نروید؟ در حالی که ساحل کوا دای توریستی‌تر است، آن بانگ بیشتر توسط محلی‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرد. این ساحل پر از کافه‌های ساحلی‌ست که نوشیدنی‌های رنگی و گوارایی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این منطقه به تماشای غروب خورشید بنشینید و به تیره شدن آب‌های زمردین خیره شوید و از نوشیدنی خود لذت ببرید. تمام روزها در این ساحل دارای یک الگوی منظمی است. "خوردن، خوابیدن، شنا کردن و تکرار". به نظر می‌رسد برای سفری گرمسیری و ایده‌آل آن بانگ گزینه مناسبی باشد.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

ساحل آن بانگ

 

 

Phu Quoc، ساحل استار

گرچه به دلیل ازدحام گردشگری این ساحل دچار مشکلاتی شده اما گفته می‌شود که سواحل استار و سائو از زیباترین سواحل کل ویتنام هستند. به طور کلی اصلا جزیره Phu Quoc خود به تنهایی با داشتن سواحل ماسه سفید پودری و آب‌های کریستالی که کف دریا از پشت آن پیداست همچون تکه‌ای از بهشت در این کشور می‌درخشد. با این همه به دلیل سفرهای توریستی زیاد به این جزیره و افزایش زباله‌ها و آلاینده‌های زیست محیطی مشکلاتی برای دفع زباله‌ها و فاضلاب‌ها به وجود آمد که بی‌نظمی‌های کارفرماهای شخصی در شدت آن بی‌تاثیر نبوده است. با این وجود هنوز هم ای ساحل در رده محبوب‌ترین و زیباترین سواحل تایلند قرار داشته و مقصد بی چون و چرای خیلی از مسافران محسوب می‌شود.

 

 

 ساحل استار

۰۷ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران