۱۰ دلیل برای رفتن به شهر رویایی هوا هین، کمی دورتر از بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۱۰ دلیل برای رفتن به شهر رویایی هوا هین، کمی دورتر از بانکوک

آن‌هایی که زیاد با تور تایلند سفر می‌کنند، با هوا هین آشنایی کامل دارند. جایی که با قطار حدودا ۴ ساعت از بانکوک دور است، اما با زیبایی‌های معرکه و فرصت‌هایی که برای تفریح و خوشگذرانی به شما می‌دهد، ارزش یک تا دو روز وقت گذاشتن برایش را دارد. البته که می‌توانید روزهای بسیار بیشتری را در این محل سر کنید، اما اگر می‌خواهید زمان زیادی در بانکوک باشید، در یکی از سفرهایتان، حداقل دو روز را برای این منطقه جذاب کنار بگذارید.


اگر با این سوال مواجهید که چه فعالیت‌هایی می‌توانید در هوا هین به انجام برسانید و چرا باید به این شهر سفر کنید، در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید.


۱- پارک ملی هوا هین


بسیاری از کسانی که برنامه‌ریزی سفر به هوا هین را دارند، به واسطه دیدن این پارک ملی جذاب به این منطقه می‌آیند. کوهستان زیبا همراه با جنگل‌های فوق‌‌العاده دیدنی، مناظری را به وجود آورده‌اند که یکی از بهترین‌ها در کل تایلند به شمار می‌رود. این مکان دارای غارهای متعدد و منطقه جنگلی چسبیده به آب بوده و مسیرهای متفاوتی برای گردش در آن وجود دارد. از جمله مهم‌ترین چیزهایی که باید در این پارک ملی به دیدنش بروید، غار Phraya Nakhon است که یکی از رازآلودترین و زیباترین معابد تایلند را در خود نگه داشته است.

 

قدم زدن در میان شهر تاریخی، بانکوک

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


۲- هتل‌هایی خاص در شهری خاص


هتل‌های خاص زیادی در هوا هین هست که هر کدامشان حداقل برای یک شب می‌توانند اقامتی متفاوت را برایتان رقم بزنند. Villa Maroc Resort با حال و هوایی عربی اما شاد، یکی از آن‌هاست که اتاق‌های متفاوتی داشته و وان‌های حمامی در مدل‌های مختلف دارد که آن‌هایی که بر روی سقف و رو به دریا ساخته شده‌اند واقعا عالی هستند. تم‌های عربی و رنگی، غذاهای خوشمزه و بسیاری چیزهای دیگر تنها بخشی از زیبایی‌های آن هستند.

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


در طرفی هم The Sea-Cret Garden Hotel هتل را می‌توانید انتخاب کنید که همانطور که از اسمش پیداست باقی بزرگ است که یک استخر بسیار بلند از میان ویلاهایش می‌گذرد. این‌ها تنها دو نمونه از هتل‌های واقعا عالی هوا هین هستند که خود جاذبه‌ای برای این منطقه محسوب می‌شوند.

 


۳- قایق‌سواری و تماشای وال‌ها


یک برنامه‌ی گردشی بسیار محبوب در هوا هین وجود دارد که شما با قایق‌های مخصوص به آب برده می‌شوید تا در کنار صرف یک ناهار خوشمزه، شنا و تفریح، تماشاگر وال‌های بزرگ باشید. در پایان این نمایش آبی دل‌انگیز، بعد از تماشای غروب خورشید در آب، به ساحل باز گردانده می‌شوید.

 

معرفی بهترین هتل‌های محله‌ی پر جنب و جوش Ari در بانکوک

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


۴- The Venezia، ونیز در قلب تایلند


وقتی پایتان را در مرکز خرید روباز The Venezia بگذارید، انگار وارد ونیز ایتالیا شده‌اید. جایی زیبا و استثناییکه همچون ونیز، کانال‌های آبی در آن جریان دارد، ساختمان‌هایش زیبا و رنگارنگ است و شما می‌توانید با قایق از میان این ساختمان‌ها عبور کنید. بیش از ۲۰۰ متر کانال دور تا دور این منطقه کشیده شده و جدا از زیبایی‌های بصری، نقاط جذاب دیگری نیز در آن تعبیه گشته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گالری هنر سه بعدی، باغ‌های موزیکال، قطارهای مینیاتوری و بسیاری چیزهای دیگر اشاره کرد.

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


۵- 1000Sook، مزرعه‌ی جذاب هوا هین


احتمالا با رفتن به این مزرعه، نصف روز شما به طور کامل اشغال شود. جایی که شما در کنار حیوانات مزرعه می‌توانید به گردش بپردازید، از زیبایی‌های این محل لذت ببرید و البته از غذاهای آن سفارش داده و یک ناهارعالی میل کنید. همچنین این مزرعه چند فروشگاه عالی، زمین بازی کودکان و برنامه‌های متنوع غذا دادن به حیوانات را نیز در خود آماده کرده است.

 

بازدید از محله‌ی قدیمی‌ Farang در بانکوک

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


۶- پارک بازی سانتورینی


یکی از عجیب‌ترین چیزهایی که در هوا هین خواهید دید و واقعا ارزش دیدن دارد، پارک بازی خاصی در این شهر است که شبیه به خانه‌های جزیره‌ی سانتورینی ساخته شده. خانه‌هایی سفید و آبی که چندین وسیله‌ی بازی عالی نیز در آن به کار رفته است. البته این خانه‌ها بر روی صخره نیستند و رو به دریا نیز ساخته نشده‌اند، اما در هر حال جایی عجیب، اما جذاب هستند که محیطی بسیار خوب برای بازی کودکان به حساب می‌آیند. این محیط شامل پارک بازی، پارک آبی، هتل و رستوران بوده و چند فضای عالی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی نیز دارد.

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


۷- Camel Republic با حال و هوای مراکش


از ایتالیا تا یونان و حالا هم که پارک دیگری با حال و هوای مراکش. هوا هین عملا شهری برای گردشگران است و در این پارک بازی که در واقع به یک مجتمع تفریحی می‌ماند، شما می‌توانید به حیواناتی همچون ظرافه غذا دهید، شتر سواری کنید و از یک باغ وحش کوچک دیدن کنید. همچنین چندین بازی عالی برای سنین مختلف از کودکان تا بزرگسالان تهیه دیده شده تا هیجان هم به این منطقه‌ی زیبا تزریق شود. چند فروشگاه و رستوران نیز کامل کننده این مجموعه بزرگ هستند.

 

راهنمای سفر انفرادی به بانکوک شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


۸- کافه‌هایی متفاوت


چند کافه خاص و متفاوت در هوا هین وجود دارد که به راحتی نمی‌توان نمونه‌ای آن‌ها در جاهای مختلف پیدا کرد. The’ Tea House یکی از آن‌هاست که فضا و شیرینی‌های فرانسوی داشته اما در کنار یک باز بزرگ بنا شده تا از شیشه‌های آن طبیعت زیبا و حیواناتی که در آن زندگی می‌کنند را به تماشا بنشینید.

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


Inu Café یکی دیگر از کافه‌های عجیب شهر است که سگ‌های کوچک در محیط آن زندگی کرده و می‌توانید هم با آن‌ها بازی کرده و یا به اینکه بهشان غذا دهید. یا حتی امکان انتخاب Pony Café کافه را هم دارید که کافه‌ای مختص علاقه‌مندان به اسب است و هم برای بزرگ‌ترها مناسب بوده و هم مملو عروسک‌های اسب است که کودکان نیز در کنار منوی مخصوصشان، از بازی با آن‌ها لذت خواهند برد.

 


۹- Swiss Sheep Farm


این مزرعه نیز از بسیاری جهات شبیه به نمونه‌ی قبلی است که به شما معرفی کردیم، با این تفاوت که با حال و هوای سوییس ساخته شده و وسعت بیشتری دارد. در این محل نیز فعالیت‌های بسیار جذابی برای انجام وجود دارد و نقاطی نیز تعبیه شده تا در آن‌ها عکس‌های اینستاگرامی جذاب بندازید.

 

 

شهر رویایی هوا هین

 


۱۰- دیدنی‌هایی که تمامی ندارند


لیست ما می‌توانست تا ۲۰-۳۰ یا حتی بیشتر ادامه پیدا کند. از معابد می‌شد گفت یا پارک آبی جذاب این شهر یا حتی ایستگاه قطاری متفاوت که از جمله دیدنی‌های شهر است. تنها باید به این بسنده کرد که هواهین، شهری مملو از دیدنی‌های بسیار است و حتما باید در سفر به تایلند، حداقل یک بار به دیدنش رفت.

۱۲ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران